Spring naar inhoud

- - - - -

Een ooievaar...helaas een slechte afloop #190

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#121 Geplaatst 16 mei 2013 - 16:41

Bekijk berichtsnoopy, op 16 mei 2013 - 16:31, zei:

Mijn rooster is al aan het opwarmen...
*slik* :scared: :zwijg:  doorbijten man, het is voor een goeie zaak... denk aan uw Fluffertje man!!! :love: :love: :love: :love:

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#122 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:26

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 16 mei 2013 - 16:41, zei:

*slik* :scared: :zwijg:  doorbijten man, het is voor een goeie zaak... denk aan uw Fluffertje man!!! :love: :love: :love: :love:

hahaha :ha :cheer:
Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:27

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 16 mei 2013 - 16:41, zei:

En dien rooster is heet zene!

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#124 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:33

Bekijk berichtJo, op 16 mei 2013 - 17:27, zei:

En dien rooster is heet zene!

Inderdaad...'k heb daarnet met den BBQ borstel uw vel-restanten er vanaf geschraapt. Ik verwarm hem nu traag voor, zodat hij lekker sist en niet begint te verbranden en dampen zoals bij u het geval was. 'k Moet mijn roosterafstelling nog een beetje verfijnen, maar 'k ben dan ook nog een "jonge" fokker hé  :lachen:

Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#125 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:35

Bekijk berichtsnoopy, op 16 mei 2013 - 17:33, zei:

Inderdaad...'k heb daarnet met den BBQ borstel uw vel-restanten er vanaf geschraapt. Ik verwarm hem nu traag voor, zodat hij lekker sist en niet begint te verbranden en dampen zoals bij u het geval was. 'k Moet mijn roosterafstelling nog een beetje verfijnen, maar 'k ben dan ook nog een "jonge" fokker hé  :lachen:
WOW dat gaat heet worden.....
Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:35

Bekijk berichtsnoopy, op 16 mei 2013 - 17:33, zei:

Zo heet was hij bij mij nu ook weer niet zene.... Dat kwam door mij dat die zo tsssssss deed :lachen:

Veel plezier vanavond! En Snoopy'ke, hou hem int oog hé... Dat hij er geen één durft wegsteken hé ;)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:39

:x  ik herinner mij nog goed dat we ook  :katnap: plannen hadden vorig jaar  :slach:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#128 Geplaatst 16 mei 2013 - 17:40

Bekijk berichtwilver, op 16 mei 2013 - 17:39, zei:

:x  ik herinner mij nog goed dat we ook  :katnap: plannen hadden vorig jaar  :slach:

Wiiiiiiiiiiiilveeeeeeeeer!  :knuppel: :cop: :knuppel: :cop: :knuppel: :cop: :knuppel:

Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#129 Geplaatst 16 mei 2013 - 18:08

:engel: ik ben braaf  :catangel
Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#130 Geplaatst 17 mei 2013 - 07:33

Ik heb de rooster en de fluffersaanval overleefd... Nu nog hopen dat we een goed rapport krijgen van Heidi  :catangel

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 17 mei 2013 - 07:44

Snoopy'ke, alle Fluffers nog aanwezig? :d

Fijn Stijn dat je alles hebt overleefd ;)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#132 Geplaatst 17 mei 2013 - 07:52

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 17 mei 2013 - 07:33, zei:

Ik heb de rooster en de fluffersaanval overleefd... Nu nog hopen dat we een goed rapport krijgen van Heidi  :catangel

:-k :-k :-k   Effe evalueren...ze kwamen te laat...maar dat maakten ze goed met de scharreleitjes die ze bijhadden...Nathalie at haar pot pickles chips niet leeg...maar dat wist mijn man te appreciëren die vanaf nu pickles op het chipsmenu wil...nonkel Lewis vond de schoenen van allebei wel lekker ruiken...eerst nonkel Lewis en daarna onze zwangere mie zijn in de grote tas van Nathalie gekropen als teken van vertrouwen en goedkeuring...Stijn heeft zijn best gedaan om met hen te hengelen en te "laserlampen" tegelijkertijd...ze moesten de hele avond mijn getetter doorstaan en gingen ten gevolge daarvan niet wankelend buiten... :-k :-k :-k ...wat op zich verbazingwekkend is... :-k :-k :-k ...het zijn 2 hele lieve mensen die duidelijk bezeten zijn van dieren...en als ik alles optel kan ik alleen maar heel blij zijn dat ze een fluffertje willen adopteren...als fokker is het een zegen zo'n gouden mandje te vinden. Dus beste KS-sers: Stijn & Nathalie zijn geslaagd met grote onderscheiding! :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 17 mei 2013 - 07:55

Proficiat!
Het aftellen kan nu echt beginnen Stijn ;)

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#134 Geplaatst 17 mei 2013 - 09:39

dat te laat komen kwam door de file op de Brusselse ring ;)
en Troubletje is ook in de zak gekropen, niet te vergeten hé... als halfzus van ons toekomstig Fluffertje moet ook haar akkoord geven é ;)

We kunnen ons geen betere cattery voorstellen om een klein schattig bolleke Fluf van te adopteren... dus wij zijn in blijde verwachting van Belle haar nestje en onze FLUFFERTJEEEEEEEE!!!!!!! :jump: :jump: :jump:
Nog een maandje doorbijten!!! :goofy:

Bekijk berichtJo, op 17 mei 2013 - 07:44, zei:

Snoopy'ke, alle Fluffers nog aanwezig? :d

Fijn Stijn dat je alles hebt overleefd ;)

ik mocht van Heidi haar man Nonkel Lewis meenemen... en wou dat dan ook maar doen maar Nonkel Lewis vind het veel te leuk ten huize Heidi... (kan het hem ook niet kwalijk nemen ze :))

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#135 Geplaatst 17 mei 2013 - 10:41

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 17 mei 2013 - 09:39, zei:

ik mocht van Heidi haar man Nonkel Lewis meenemen... en wou dat dan ook maar doen maar Nonkel Lewis vind het veel te leuk ten huize Heidi... (kan het hem ook niet kwalijk nemen ze :))

Ja...typisch een uitspraak voor hem...hij probeert me zo keer op keer op mijn paard te krijgen... Nonkel Lewis vertrekt hier nooit zenne, hij is er binnenkort weer zeker van dat hij papa geworden is, en dat plezier ga ik hem niet ontnemen. Vind trouwens dat de katertjes in het nestje ook een mannelijk voorbeeld moeten hebben om een beetje macho manieren te leren ;)

Geplaatste afbeelding