Spring naar inhoud

- - - - -

Een ooievaar...helaas een slechte afloop #190

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#181 Geplaatst 27 mei 2013 - 21:20

Bekijk berichtLunake, op 27 mei 2013 - 20:37, zei:

Nog goeie 3 weekjes in het oventje en dan zijn ze er :) Oh wat kriebelt het hier met al die schattige ragdoll kittens die ik voortdurend zie passeren!!! Ze zijn overal!!! Op facebook, hier op KS, ... :trance: Ik vrees dat het nog erger gaat worden eens de nieuwe generatie fluffertjes er gaat zijn... Heidi, hoe erg ik ook zaag of smeek, hoe vaak ik ook aan je deur sta, hoe zielig ik ook doe, ... Niet toegeven hé! Of gij gaat mijn ventje moeten overtuigen ;)

:lachen: :lachen: :lachen:     Ik zie jou hier al smekend aan mijn deurbel hangen  :slach:    En allez zeg...dat Koen dat niet ziet zitten...hij woont zelf toch ook graag samen met een soortgenootje?  :engel:

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#182 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:21

:love: :love: :love:    Zo schattig...die eerste zichtbare schopjes in Belle's buik...
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#183 Geplaatst 29 mei 2013 - 20:31

oooooh Belleke toch!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:
P.S. we zijn er ondertussen uit over de naam voor ons kittentje é :)

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#184 Geplaatst 31 mei 2013 - 08:50

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 29 mei 2013 - 20:31, zei:

oooooh Belleke toch!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:
P.S. we zijn er ondertussen uit over de naam voor ons kittentje é :)
mogen wij die ook al weten?
Geplaatste afbeelding

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#185 Geplaatst 31 mei 2013 - 08:52

Bekijk berichtvenusschoen, op 31 mei 2013 - 08:50, zei:

mogen wij die ook al weten?
:neen:  nog even geduld... :x

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#186 Geplaatst 31 mei 2013 - 09:42

Dan wachten we in spanning af :)

Time spent with cats is never wasted

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#187 Geplaatst 01 juni 2013 - 09:32

Bekijk berichtsnoopy, op 29 mei 2013 - 17:21, zei:

:love: :love: :love: Zo schattig...die eerste zichtbare schopjes in Belle's buik...

Wat kan je daar nu op zeggen.... :love3: :love3: :love3:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#188 Geplaatst 01 juni 2013 - 09:57

Bekijk berichtJo, op 01 juni 2013 - 09:32, zei:

Wat kan je daar nu op zeggen.... :love3: :love3: :love3:

FILMKE! FILMKE! FILMKE!   bijvoorbeeld  :slach: :slach: :slach:    'k Zal m'n best doen...

Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#189 Geplaatst 07 juni 2013 - 12:58

Bekijk berichtsnoopy, op 29 mei 2013 - 17:21, zei:

:love: :love: :love: Zo schattig...die eerste zichtbare schopjes in Belle's buik...

oh wat een mooi moment moet dat zijn :love:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#190 Geplaatst 09 juni 2013 - 12:44

Helaas is onze lieve meid de kittens van haar tweede nestje verloren in de 8ste week van haar zwangerschap. 'k Heb het gevoel dat mijn hart uit mijn lijf gerukt is... Maar hoe moeilijk het ook allemaal is, ik hou vast aan mijn basisregel: in onze kleine cattery zijn onze poezen nu eenmaal in eerste instantie onze huisdieren en komt hun welzijn op de eerste plaats. We hebben gisteren dan ook besloten om haar geïnfecteerde baarmoeder te laten verwijderen en geen enkel risico te lopen op bijkomende complicaties. We zijn natuurlijk heel verdrietig over deze gang van zaken, maar tegen de wil van de natuur is weinig te beginnen. Belle mag hier vanaf nu dus een luilekker prinsessenleventje leiden, verwend tot en met als super lieve knuffelkat. Zorgzaam als ze is zal ze zich mettertijd ongetwijfeld mee ontfermen over de kittentjes die hier nog zullen geboren worden… Typisch voor haar was daarstraks thuiskomen na haar operatie en meteen Lewis en daarna Lily gaan wassen… Menig traantje is hier al gevloeid, maar ook ben ik dankbaar dat het ernaar uitziet dat Belle er snel weer helemaal bovenop zal komen...
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#191 Geplaatst 09 juni 2013 - 12:50

Ooooh Heidi, da's echt zo triestig nieuws :cry:

'k Vind het super dat jullie Belleke een prinsessenleventje gaan geven, ze zal dat heel goed doen als surrogaatmama en super-tante van de kleintjes die nog zullen geboren worden

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er al veel traantjes gevloeid zijn. Dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
En voor Stijn en Nathalie ook :hug: :hug: :hug:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#192 Geplaatst 09 juni 2013 - 12:53

Oh Heidi, dit vind ik heel erg meid. Hier zijn geen woorden voor. Pffffffffffffff

Jou basisregel is ook de mijne! Op de eerste plaats zijn het mijn levensgezellen en de rest komt erbij en ooit komt daar een einde aan, weet ik ook.

Een nestje kittens afgeven is NOOIT leuk, echt niet, maar gelukkig is Belle er nog ook al is ze nu "castraat'.

Maar ik weet hoe je je voelt meid. Dit is toch zo oneerlijk, mensen die alles doen voor hun beestjes en dan bij sommige broodfokkers, die hebben nooit eens een probleem in hun cattery.

Sterkte meid xxxx en dikke knuf voor Belle xxx

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#193 Geplaatst 09 juni 2013 - 13:04

Ohh neee :cry: jij ook al ... ,
Heel veel sterkte :hug: .

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#194 Geplaatst 09 juni 2013 - 13:05

Oh neen, kan best begrijpen dat de traantjes rijkelijk vloeien. Dit zal wel enorm hard zijn. Maar je neemt de juiste beslissing, het is het risico niet waard. Dit zegt veel over jou en jullie cattery dat je je poesjes hun gezondheid voor laat gaan op alles.
Sterkte nog want dit zal toch nog even moeilijk blijven :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#195 Geplaatst 09 juni 2013 - 14:01

Maar alé wat is dat hier allemaal de laatste tijd? :s
Ik heb dit nog nooit geweten zoveel gelijktijdig :(

Ik leef echt met je mee Heidi, heel veel sterkte en moed in deze zware tijd :hug:
Belle gaat nog een super leventje tegemoet bij jullie, dikke knuffel aan jullie allemaal :hug: en ook aan de toekomstige blikopeners Stijn, Nathalie en andere...