Spring naar inhoud

- - - - -

Een ooievaar...helaas een slechte afloop #190

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#226 Geplaatst 11 juni 2013 - 09:21

Belle lijkt zich te herpakken. Ze wandelt rond en zoekt weer contact met Lewis en Troubletje. Bedankt allemaal voor de duimen, die hebben duidelijk al geholpen. Ik hoop dat ze binnen een dag of 2 terug helemaal goed in haar vel zit en opnieuw verliefd wordt op haar etenspot... En dan is het tijd om mezelf ook op te krikken, want wat jullie als kattenvrienden zeker begrijpen, is dat ik een waar rouwproces doorga...
Hier nog een foto van mijn lieve Belle gisteren.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_8178.JPG

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#227 Geplaatst 11 juni 2013 - 09:24

Belle heeft hééééééél erg geluk met een poezenmama als jou!!! Fijn om te horen dat ze al iets beter gaat! Ik duim dat ze snel terug volledig de oude is en zeker jezelf niet vergeten Heidi :hug: :hug:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#228 Geplaatst 11 juni 2013 - 09:42

Oh, als ik haar zo zie liggen, worden mijn oogjes ook al vochtig. Dus kan best begrijpen wat jij nu allemaal doormaakt. Hoop zo dat je één van de komende dagen een fototje mag posten van een smullende Belle en dat ze met haar mooie oogjes in de lens kijkt om te tonen dat ze er terug bovenop is.

En hopelijk kan je zelf de rust wat vinden, want het is logisch dat het je er ook ff onderdoor zit. :hug:

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#229 Geplaatst 11 juni 2013 - 10:06

Ik ben blij om te horen dat het al terug wat beter gaat met de kleine prinses!
Als je de foto zo ziet krijg je inderdaad wel even een kippenvelmoment om haar er zo zien bij te liggen. Gelukkig is ze een vechter en komt ze hier heel goed door. Daar ben ik van overtuigd!
Hopelijk kan ze binnen enkele dagen misschien al eens haar batterijtjes opladen in het zonnetje in de ren.

Leg jij u er dan maar eens bij hé! Kan jij u batterijtjes ook terug mee  opladen!
Het is uiteraard logisch dat jij uwe krak ook voelt hé.... Ik zou het erg vinden moest je daar niet van onder de voet zijn, dan weetje dat je niet bezig bent met het welzijn van je huisdier.

Nog een dikke knuffel voor deze twee top-meisjes! :hug: :flower: :hug:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 12 juni 2013 - 19:43

Ben a een paar keer komen kijken vandaag.  Ik vroeg mij af hoe het gaat met Belle en de poezenmama...
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#231 Geplaatst 12 juni 2013 - 21:52

Bekijk berichtChristel70, op 12 juni 2013 - 19:43, zei:

Ben a een paar keer komen kijken vandaag.  Ik vroeg mij af hoe het gaat met Belle en de poezenmama...

Heel lief Christel :hug:    Wel, Belletje is iets actiever, hoewel ze toch het grootste deel van de dag van het ene slaapplekje naar het andere gaat, altijd waar ze me kan zien. Ze is nog meer mijn schaduw dan anders. Morgen is weer een nieuwe dag en hopelijk begint ze dan terug flink te eten. En wat mezelf betreft...'k denk dat ik pas gerust ga zijn als ik zie dat ze weer helemaal haar eigen vrolijke zelve is... Koorts maakt ze gelukkig niet meer, oef...

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#232 Geplaatst 12 juni 2013 - 23:21

Ik lees nu pas wat er allemaal gebeurd is.
Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is, maar tegelijk ook super ze zulke goede zorgen krijgt en ze op de eerste plaats staat!

Geef jezelf en Belle nu maar wat recup en hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop.
Allesinds heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode :hug:

Time spent with cats is never wasted

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#233 Geplaatst 13 juni 2013 - 01:27

je ziet dt Belle treurt ocharme ,ik moet er alle dagen aan denken aan wt jullie moeten doormaken , Heidi , kon ik mar iets vr je doen , :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#234 Geplaatst 13 juni 2013 - 09:31

Oh Belle toch, gelukkig gaat het al iets beter, komt allemaal wel goed met haar :hug:

#235 Geplaatst 13 juni 2013 - 10:17

Nu pas gelezen, wat een nachtmerrie zeg!

Veel sterkte gewenst, ook aan wie een kittentje wou adopteren.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#236 Geplaatst 13 juni 2013 - 17:21

We duimen dat Belletje heel vlug zal herstellen . :thumb: :thumb: :thumb:

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 13 juni 2013 - 19:50

Hopelijk blijft het de goede kant op gaan met Belleke. Het zal nog wel een paar dagen duren eer ze er terug helemaal bovenop is. Zo'n operatie is natuurlijk niet niks. Maar met zo'n lieve zorgzame 'mama' gaat dat zeker lukken. Wij blijven hier allemaal duimen  :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#238 Geplaatst 14 juni 2013 - 17:36

Het gaat de goede kant uit met Belle. Haar wondje geneest mooi, en koorts maakt ze niet meer. Maar waar ik vooral blij om ben, is dat ze vandaag voor het eerst terug even mee gespeeld heeft met een lintje. En dat ze niet meer continu quasi hysterisch begint te miauwen als ik even uit het zicht verdwijn. Nog even en dan zal ze zich wel helemaal overgeven aan haar nieuwe luilekker leventje.
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#239 Geplaatst 14 juni 2013 - 17:40

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met haar, nog even en ze is weer terug helemaal de "oude" ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#240 Geplaatst 14 juni 2013 - 18:31

:thumb:
We blijven duimen dat het zo verder blijft gaan :duim: :duim: :duim:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org