Spring naar inhoud

- - - - -

Schrikdraad en metalen palen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 08 mei 2013 - 16:38

In het kader van tuin katproof te kunnen maken. komen ze hier in een paar weken een nieuwe afsluiting plaatsen. type beckaert met metalen palen. Weet iemand of het mogelijk is om die isolatiestangen van het Koltec schrikdraadsysteem daar rechtstreeks op te bevestigen? Zie wel stangen om vast te maken op een houten wand. maar geen specifiek voor metalen palen. Iemand tips of een idee?

Bewerkt door Xoco, 08 mei 2013 - 20:30.

"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 08 mei 2013 - 17:21

het Kotes schrikdraadsysteem ken ik niet, of bedoel je Koltec? als je de steunen op hout kan vijzen, kan je ze ook op de ijzeren palen vijzen, met metaalvijzen dan. dat denk ik dan toch ;)
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 08 mei 2013 - 17:27

op de pagina van Koltec zie je sowieso ook al 2 verschillende soorten isolatoren, je kijkt maar eens. isolatoren voor de houten palen, en dan isolatoren voor metalen palen, dus met ander schroefdraad. dus volgens mij kan je dan perfect die steunen bevestigen, maar met andere vijzen dan.
Geplaatste afbeelding

Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 08 mei 2013 - 17:28

Ja ik bedoelde koltec. foutje in het schrijven
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 08 mei 2013 - 20:11

Ik weet niet of die steunen goed gaan houden op metalen palen, mss als je door en door boort en er een bout aan de achterkant op schroeft. Ik heb het hier op houten palen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 08 mei 2013 - 20:42

mss idd erdoor boren moesten ze niet stevig genoeg zitten. maar het is niet dat er dagelijks een kat zal aanhangen hé, dus mss dat het toch stevig genoeg zal zijn.

hier zitten ze in betonnen palen, maar wil in het nieuwe huis mettertijd ook bekaertdraad zetten, ds zal het dan ook met metalen palen moeten doen.
Geplaatste afbeelding