Spring naar inhoud

- - - - -

problemen levering zooplus

Problemen levering Zooplus

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 09 mei 2013 - 17:22

Hello,
zijn er nog mensen met problemen levering zooplus?

Onlangs bestelling kattenzand gedaan bij zooplus. Pakket werd de eerste keer niet geleverd, was zoek geraakt bij PostNl. Zooplus was wel zo vriendelijk om opnieuw een bestelling te versturen van het kattenzand, maar nu zou het pakket zogezegd geleverd zijn de woensdag om 14u10. Ik heb helaas niets ontvangen en ik was trouwens gans de namiddag thuis en heb niets ontvangen. Ook de buren weten van niets.
Zijn er nog mensen met problemen levering Zooplus of heb ik gewoon dikke pech. Ik heb uiteraard een mailtje gestuurd naar Zooplus, maar nog geen antwoord. Ik schreef ook naar PostNl, maar ook nog geen antwoord met de feestdag natuurlijk. Hopelijk komt het goed, anders de laatste keer bij Zooplus besteld natuurlijk. maar ondertussen ben ik nu wel mijn geld kwijt :-(

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 09 mei 2013 - 17:34

Door de band heb ik geen problemen met hun leveringen, maar toevallig loopt er nu ook iets mis.
Vorige week had ik een bestelling gedaan met oa hondenbrokken mini voor de chihuahua van de buren.
Toen het geleverd was, zag ik dat het medium brokken waren. Een telefoontje en een mailtje later en ze zouden de foutieve brokken terug komen ophalen (Pick & up) ook op woensdag... en we hebben ook niemand gezien.
Dus morgen neem ik contact met hun op om te zien wat er misgelopen is en wanneer de tweede poging plaatsvindt :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 09 mei 2013 - 19:18

HIer nog geen problemen gehad met bestellingen bij zooplus. We gaan het maar afkloppen, want momenteel wacht ik ook op een bestelling die normaal morgen zal geleverd worden :) Ik denk dat de leveringsproblemen eerder bij je plaatselijke pakketjesdienst te zoeken zijn dan bij zooplus. Ik hoor hier ook soms verhalen van pakjes die bij de buren geleverd worden zonder enige vermelding of gewoon buiten op de stoep gedropt worden, maar hier werken ze steeds heel correct.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#4 Geplaatst 10 mei 2013 - 00:48

wij hebben al problemen gehad maar dat kwam door de koeriersdienst die leverde.en niet door zooplus zelf
De koeriersdienst liet onze bestellingen namelijk altijd gewoon achter op de stoep zonder aan te bellen.
En op een keer was er dus een pak gewoon verdwenen
Gemeld aan zooplus en die hebben onmiddellijk onze bestelling opnieuw opgestuurd
Zooplus deed dus zijn best om de situatie op te lossen
Het zijn die koeriersdiensten die het altijd maar verbrodden ondanks dat er regelmatig geklaagd wordt
Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#5 Geplaatst 10 mei 2013 - 09:20

Ook onlangs besteld maar geen problemen gehad.
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 10 mei 2013 - 10:41

Zoals lathyrus zegt, het probleem ligt meestal bij de koerierdiensten. Wij hebben al 's last gehad daarmee, ze hadden zogezegd ons adres niet gevonden en het pakje was retour gekomen, maar wij bestellen al meer dan 2 jaar op zooplus dus dat was zever. Zooplus heeft ons ook niet laten weten dat het teruggekomen was, daar kon ik wel niet mee lachen. Onze katten moeten speciaalvoer hebben dus kon niet zomaar naar de winkel.

Ik moet wel zeggen dat ik snel antwoord had van hun helpdesk en dat die mensen heel vriendelijk waren.

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 12 mei 2013 - 16:28

Ons pakje is deze week weer netjes geleverd :) bij de buren afgezet doordat we afwezig waren, maar er lag een briefje klaar. Weer een gelukkige klant.