Spring naar inhoud

- - - - -

Lut in het ziekenhuis. (Nieuwe diagnose) #106#

• Log in om te reageren
172 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 14 mei 2013 - 17:19

Veel beterschap Lut! Hopelijk heb je snel de uitslag zodat ze te goei kunnen behandelen.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#62 Geplaatst 14 mei 2013 - 17:25

Heel veel beterschap Lut, hopelijk snel weer beter !
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 14 mei 2013 - 18:09

Ik hoop dat ze de pijn goed onder controle kunnen houden voor je hoor en dat je snel weet wat er juist aan de hand is. :hug:

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 14 mei 2013 - 19:23

hopelijks rap van alle testen de uitslag !

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 14 mei 2013 - 19:34

Hopelijk weet je vlug meer.
Alvast een goed herstel !

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 15 mei 2013 - 17:50

vind het wel raar dat Lut (zag ze op de lijst onderaan) net online zat en niet eens post hoe het met haar gaat....

Bewerkt door miranda, 15 mei 2013 - 17:51.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#67 Geplaatst 15 mei 2013 - 18:44

Bekijk berichtmiranda, op 15 mei 2013 - 17:50, zei:

vind het wel raar dat Lut (zag ze op de lijst onderaan) net online zat en niet eens post hoe het met haar gaat....

Misschien te veel pijn en geen energie om iets te posten ... discushernia kan enorm veel pijn doen, ik kan  ervan meespreken, vorig jaar geopereerd.
In de eerste plaats goed voor zichzelf (laten) zorgen ... dat nieuws komt later wel.

Bewerkt door Mika, 15 mei 2013 - 18:45.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#68 Geplaatst 15 mei 2013 - 18:55

Of ze brachten net haar eten, of de verpleegster kwam langs, of ze kreeg bezoek... ;)    Ik hoop dat ze intussen toch de testresultaten heeft gekregen? Vind het raar mocht ze daar nog altijd op zitten wachten...

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#69 Geplaatst 15 mei 2013 - 19:31

Ik heb haar namiddag een smske gestuurd maar geen antwoord op gehad.

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#70 Geplaatst 15 mei 2013 - 19:54

Van harte beterschap Lut. Ben net zelf geopereerd voor een pacemaker en ik kan je zeggen dat je ondanks dat je online kan vaak geen zin of energie hebt voor veel online te zitten.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#71 Geplaatst 15 mei 2013 - 20:07

Het is niet omdat Lut 'online' staat dat ze er werkelijk ook is hé.
Misschien staat ze nog aangelogd op haar huiscomputer en zit Bernard momenteel aan de computer.

@Lut : veel beterschap

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 15 mei 2013 - 20:09

Ja zeg, ik was nét thuis en ben even heel vlug in dit topic komen kijken, en ban daarna weer op de zetel gaan liggen....! Jij hebt niet veel geduld zenne...!

Ik ben dus inderdaad thuis van rond 17u30; Volgens mij vééls te vroeg, maar zo gaat dat tegenwoordig in ziekenhuizen he!! Op de testen hadden ze gezien dat de zenuw die gekneld gezeten had, zich spontaan weer terug getrokken had, dankzij het feit dat we er zo rap bij waren! Ik heb de voorbij dagen echt platte rust gehad, moest zelfs op de pan mijn gevoeg doen!! Pfffffff, stomme pan, ik kan dat dus echt niet he!
de neurochirurg vond dus dat ze er beter afbleven en wilden dat ik het nog een hele tijd erg rustig moest nemen.
Ik heb wel nog veel pijn in mijn kuit van dat pijnlijke been, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met mijn bloedvatenstelsel; Mijn stolling was trouwens helemaal ontregeld zondag, ik stond op 5,6 ipv tussen 2 en 3!!  
Daarom moet ik dus komende vrijdag naar de vaatchirurg; Die gaat oa een Dopplertest doen en nog enkele dingen. Hij moet ook beslissen of ik nog verder Marivan moet nemen, ofwel iets anders of niks meer.

Ik moet het nu een hele tijd heel rustigaan doen, zodat die zenuw niet weer verstopperke gaat spelen! Naar Italiê mag niet, dus gaan we volgende week naar zee; daar is het ideal om te recuperen he!!

Nog eens bedankt iedereen om aan mij te denken!!

@catje: de dokter was toen net bij me, en dan is't me uit mijn hoofd gegaan, sorry!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#73 Geplaatst 15 mei 2013 - 20:13

er moet daarover zo niet doorgedramt worden .. ik vond het alleen raar dat er geen update kwam ( uit bezorgdheid dan wel)

blij te horen dat er geen operatie van komt.... tja die zenuwen he... op een pan gaan is idd niet gemakkelijk maar als t moet moet het... gelukkig kan je nu gemakkelijker naar wc gaan...
veel beterschap alvast

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#74 Geplaatst 15 mei 2013 - 20:15

Alé ge zijt thuis dat is al veel beter dan in de kliniek.
Rust maar goed uit en laat B je maar bedienen op je wenken.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#75 Geplaatst 15 mei 2013 - 22:13

Zo blij te lezen dat je terug thuis bent, Lutje !!! Laat je nu maar goed verzorgen en héél veel rusten !! :zz Heel belangrijk om nu goed te recupereren en te herstellen...

En ook al is het jammer dat je nu niet naar Italië kan gaan...het is geen afstel...gewoon eventjes uitstel...en een weekje aan zee zal je goed doen , je bent daar ook graag, dus gewoon rusten en genieten.

Heel veel beterschap en een dikke knuffel van ons allemaal !! :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding