Spring naar inhoud

- - - - -

Ontharing met lichtflits

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 13 mei 2013 - 21:44

Catherine ik zou dat eerst uittesten op één van uw htkjes.. mss kan je er een raskat (naaktkat ) van maken :lachen: :scared:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#17 Geplaatst 13 mei 2013 - 22:02

Mir@ Hmmm ja is een idee. :lachen:

Mijn benen zijn pas met veet rol on wax gedaan dus daar kan ik effe niet testen. Maar mijn armen en bikinilijn zal er rap aan geloven. Ik hou je op de hoogte. Vergeet wel niet 1 x per week een maand lang. Dus niet wachten op mijn 5 weken want dan is de korting om.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.344 berichten

#18 Geplaatst 14 mei 2013 - 10:34

Bekijk berichtcatherine, op 13 mei 2013 - 22:02, zei:

Mijn benen zijn pas met veet rol on wax gedaan dus daar kan ik effe niet testen. Maar mijn armen en bikinilijn zal er rap aan geloven. Ik hou je op de hoogte. Vergeet wel niet 1 x per week een maand lang. Dus niet wachten op mijn 5 weken want dan is de korting om.

Ik ga deze middag al eens kijken ;) dan heb ik ineens een reden om lekker te gaan shoppen :lachen:

Bekijk berichtmiranda, op 13 mei 2013 - 21:44, zei:

Catherine ik zou dat eerst uittesten op één van uw htkjes.. mss kan je er een raskat (naaktkat ) van maken :lachen: :scared:
:lachen: :lachen: misschien wel een idee wanneer onze katjes te veel haar verliezen maken we er naaktjes van ;)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#19 Geplaatst 14 mei 2013 - 10:57

Mijn pak is aangekomen. Straks alles eens goed door lezen en dan testen maar.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.344 berichten

#20 Geplaatst 14 mei 2013 - 11:08

Denk dat ik bijna even benieuwd ben als jij ;)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 14 mei 2013 - 12:53

Bekijk berichtInge91, op 14 mei 2013 - 11:08, zei:

Denk dat ik bijna even benieuwd ben als jij ;)

ikke ook benieuwd...

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.344 berichten

#22 Geplaatst 14 mei 2013 - 20:26

En al geprobeerd, of ben ik te ongeduldig :lachen: ?
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 15 mei 2013 - 16:49

Bekijk berichtcatherine, op 13 mei 2013 - 22:02, zei:

volgens wat ik gelezen heb op internet mag je maar 1 x per twee weken gedurende 3 maand (dus is 6 beurten) daarna onderhoudsbeurt om de twee maand??? en al je oksels en bikinilijn gedaan...? ben eens benieuwd wat gevoel het geeft prikkelend? warm? naaldpuntjes??,

Bewerkt door miranda, 15 mei 2013 - 16:51.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#24 Geplaatst 15 mei 2013 - 19:30

Heb het nog niet gedaan gisteren avond was ik ferm misselijk en had migraine en vandaag voormiddag gekuist en namiddag in de tuin gewerkt. Ik zal morgen zonder fout dat eens uittesten.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.344 berichten

#25 Geplaatst 16 mei 2013 - 10:42

Vandaag is het D-day :lachen:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#26 Geplaatst 16 mei 2013 - 11:48

Idd vandaag D- day.
Ik heb het getest op mijn armen, niet dat ik daar fel behaard ben of zo maar geen haartjes is toch beter.
Eerst de haartjes afgeschoren en dan de huidtinten tester erop gezet.
Daar mijn huid al goed gebruind is door de zon ging hij in fase 4 dus het minst sterke. Heb hem dan laten testen waar mijn horloge altijd zit ik doe die nooit uit als ik buiten bezig ben en daar kreeg ik fase 3.
De gel aangebracht per strook anders droogt die op.
En dan het toestel op mijn arm gezet en effe wachten tot de witte lamp aan gaat en dan kan je op de knop drukken.
Amai is nogal een flits je moet echt weg kijken, je voelt een hitte prikje zal ik zeggen. Het is een spelde knop prikje helemaal niet zo erg.
Mss als je huid heel licht van kleur is of in een gevoeliger zone dat het pijn doet maar je kan de flits sterkte dan wel aanpassen.
Na mijn armen behandeld te hebben voelde het lekker warm aan en voor de rest geen pijn of irritatie.
In het boekje staat om de 2 weken behandelen en na een keer of 4 à 5 behandeld te hebben  x om de 2 maanden.
In het weekend ga ik mijn benen doen dat zal iets meer tijd vragen maar al bij al valt het goed mee en duurt het ook weer geen eeuwigheid het toestel herlaadt redelijk snel. Of het werkt zal ik zien na een paar behandelingen.
Ik ga het ook eens testen op mijn lieve man. :x  die heeft ook ongewenst haar dus zo kunnen we ervaringen delen.
Ik zal het hier regelmatig na elke test fase komen neertypen.

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 16 mei 2013 - 15:43

graag nieuws na elke fase... had me irritatie etc van voorgesteld (nou ja heb al eens een laserbehandeling ondergaan bij plast.chirurg en dat verdikke wel heet)

tja begint maar met een "bikinilijn" bij je ventje hahahahaha

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#28 Geplaatst 16 mei 2013 - 16:22

Nee niks irritatie alleen klein warm prikje bij elke flits. Ik denk wel als het op stand 1 zou staan dat je het feller voelt maar dat is heel lichte huid types.
Het toestel werkt niet op heeeel licht blond haartjes en ook niet op donkere huid.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.344 berichten

#29 Geplaatst 16 mei 2013 - 16:44

Nu maak je me er nog warmer voor, klink allemaal heel goed.
Hoelang moet je nu wachten voor de volgende behandeling, moeten die haren niet 1st uitvallen?
Bij laser is het wel zo, want deze haren zouden nu moeten los komen en uitgroeien.
Daarna zou je normaal de nieuwe haren moeten behandelen

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 16 mei 2013 - 16:53

word er ook stilaan warm voor zon toestel.... ook omdat met veet creme het altijd zon gedoe is ... wou eerst die veet roll on wax kopen maar omdat dit een knoeiboel is zie ik er toch maar vanaf... maar ik wil wel eerst weten of het effectief werkt voor ik me zon toestel aanschaf want tenslotte is het niet zo goedkoop....

Bekijk berichtInge91, op 16 mei 2013 - 16:44, zei:

Nu maak je me er nog warmer voor, klink allemaal heel goed.
Hoelang moet je nu wachten voor de volgende behandeling, moeten die haren niet 1st uitvallen?
Bij laser is het wel zo, want deze haren zouden nu moeten los komen en uitgroeien.
Daarna zou je normaal de nieuwe haren moeten behandelen

volgens wat ik gelezen heb in mediamarkt.. er stond een testtoestel ... de behandeling om de twee weken doen gedurende 6 a 12 behandelingen ... dan 1 x per 2 maand om te onderhouden.

Bekijk berichtcatherine, op 16 mei 2013 - 16:22, zei:

Nee niks irritatie alleen klein warm prikje bij elke flits. Ik denk wel als het op stand 1 zou staan dat je het feller voelt maar dat is heel lichte huid types.
Het toestel werkt niet op heeeel licht blond haartjes en ook niet op donkere huid.

waarom niet de oksels gedaan .. armen en benen zijn wel minder gevoelig denk ik dan oksels ..ben eens benieuwd wat dit gaat geven op meer gevoelige plaatsen..

Bewerkt door miranda, 16 mei 2013 - 16:50.