Spring naar inhoud

- - - - -

Formaat kattenluik voor maine coon

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 14 mei 2013 - 20:55

Hier komt binnenkort een nieuwe deur met kattenluik. Ik vraag me af hoe groot dit kattenluik loet zijn voor onze coontjes en ragdools. Heeft iemand hier ervaring mee?
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#2 Geplaatst 14 mei 2013 - 23:03

Misschien een gewoon ietske groter formaat kopen?
Heb er eigenlijk niet echt ervaring mee, in ons appartemant hoevde de katten geen luikje :d, en nu... ja, wonen ze niet bij mij... Makkelijkste oplossing is wel een groter formaat kopen :).

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 14 mei 2013 - 23:33

een hondenluikje, kleiner formaat dan, aanschaffen. dan weet je zeker dat het ruim genoeg is ;)
al denk ik eigenlijk niet dat een normaal kattenluik te klein zou zijn hoor. of zijn het zo'n reuzen? :)
Geplaatste afbeelding

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 15 mei 2013 - 06:29

We hebben een klein beetje groter genomen dan de gewone formaat ( maar ook niet te groot want hij moest passen in de muur tussen 2 ramen... :) ) en onze kater van 8 kg gaat gewoon door. Hij heeft nog nooit problemen gehad dat hij niet doorkon.
Maar ik denk dat als we klaar gaan zijn met onze katerverblijf dat ik daar een luik ga steken voor middengrote honden, daar zijn de verbouwingen nog bezig, daar is het gemakkelijker om  een grotere plaats te voorzien voor een grotere luik.

Bewerkt door BestCoonsEver, 15 mei 2013 - 06:30.

Geplaatste afbeelding