Spring naar inhoud

- - - - -

Op pad met Balou

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 14 mei 2013 - 22:28

Gister voor het eerst met Balou buiten geweest in haar nieuwe omgeving...geprobeerd een paar foto's te maken, maja das best lastig met een half rennende kat. Nog wel een filmpje gemaakt!!

DSC_1558.JPG
DSC_1559.JPG
DSC_1560.JPG
DSC_1562.JPG

Heb er vandaag nog een paar gemaakt, post ik later deze week!!

(filmpje komt ietsjes later, is nog aan het uploaden)
Geplaatste afbeelding

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#2 Geplaatst 14 mei 2013 - 23:00

Ben je gaan wandelen met de kat? Wat leuk, die van mij WILDEN het niet doen (Tiffan met zijn geschuerde kussentjes door protest) of waren TE BANG (Kiera die aan mijn been vasthaakte en als ik haar oppakte zich met haar nagels aan mijn jas vastklemde) dus... Ik ben benieuwd of ik NU met mijn Kiera kan wandelen. :)
En, wat vind Balou van zijn nieuwe omgeving? :d

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 14 mei 2013 - 23:09

Ja vond het toch wel zielig voor haar binnen, nu komt ze toch 2 maal daags een half uurtje buiten ongeveer. Heb vroeger ooit als kitten zijnde even met haar aan het tuigje gewandeld in het begin, toen ze in mijn oude huis net naar buiten mocht...maar dat was niet echt een succes, dus vrij snel heb ik haar los laten lopen en dat ging goed. Dus had gedacht dat ze het tuigje helemaal niets zou vinden, omdat ze het niet gewend is...maar het viel reuze mee...in het begin kroop ze een beetje, maar nu loopt ze redelijk normaal met het tuigje. Is kiera bang voor het tuigje/ Anders eerst binnen even om doen, zo;n 5 minuten ofzo...en dan elke dag wat langer en daarna naar buiten met haar proberen.

In huis gaat het goed met Balou, ze loopt hier aardig op haar gemakkie rond. Buiten vind ze nog wel vreemd, merk dat ze niet echt op haar gemak is...bepaalde stukken loopt ze echt heel snel (alsof ze opzoek is naar een weg die leidt naar haar oude huis), en soms staat ze echt een tijdje stil en om haar heen te kijken...ze schrikt nog wel van veel dingen, maar is ook wel een beetje een angstige kat...houdt niet van vreemde mensen en rare geluiden.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#4 Geplaatst 15 mei 2013 - 11:17

Leuk dat ze toch een paar keer per dag kan gaan wandelen
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 15 mei 2013 - 15:13

Fijn dat je met Balou buiten een wandelingetje kan maken. Zal ze heel erg deugd doen. Die angst zal wel beteren met de tijd hoor. ;)

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 15 mei 2013 - 17:31

wat is ze mooi met haar roze leiband! :loveshower:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 15 mei 2013 - 22:42

Hier het filmpje van Balou voor het eerst buiten in haar nieuwe omgeving

aan de wandel met Balou

Het uitlaten met een tuigje vind Balou steeds vervelender worden, en ikke ook haha...ze wilt telkens tuinen van mensen inlopen en ja dat mag van mij niet (niet als ik erbij ben tenminste haha). Dus moet dat de lijn straks houden en haar soms terug trekken, en ja dan begint de irritatie van Balou (en tevens die van mij). Dus net maar een kwartiertje met haar gelopen, want ik was het zat dat ze steeds in de tuinen van andere mensen liep. Ze liep nu wel iets ontspannerder, maja we zijn ook praktisch niemand tegen gekomen, dat scheelt haha..Maar het gevolg van het kwartiertje buiten lopen is dat ze nu al een half uur aan het miauwen is om weer naar buiten te willen. Ik negeer het maar gewoon, maar is erg moeilijk...ben echt moe van het lange reizen naar werk steeds, en morgen moet ik om 6 uur op...dus ik hoop dat ze als ik naar bed ga ze stil is.
Geplaatste afbeelding