Spring naar inhoud

- - - - -

Balou geniet van haar vrijheid!

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 22 mei 2013 - 00:50

Vorige week zatedag ben ik met Balou verhuisd naar mijn nieuwe woning. Ik zou haar een tijdje binnen houden, maar na vrijdag of zaterdag maar 2 uurtjes geslapen te hebben, omdat Balou vrijwel continu aan het janken was (niet zachtjes echt heel luid...ik was echt heel erg boos)...en vervolgens sochtends vroeg bijna 1,5 uur met haar aan het tuigje gelopen te hebben en ze daarna nog ruim 1,5 uur bleef miauwen heb ik haar naar buiten gelaten zonder tuigje...en eigenlijk ook zonder dat ik er echt bij was. Het ging meteen goed!! Even liep ze naar de buren om vervolgens weet terug te keren. Elk uur zag ik haar wel even. Alleen vandaag was ik werken en mijn moeder ging rond half 5 weg (had gevraag de en raampje open te laten zodat ze naar binnen kon, maar dat had ze niet gedaan grrr) en ik was kwart voor 7 thuis...dus ik haar meteen zoeken...zat ze zoals de afgelopen dagen niet achter het huis!! Dus ja waar dan zoeken he? Eerst naar de speeltuin gelopen want daar liep ik ook veel met haar en gelukkig ze zat daar!!
Nou hier een paar foto's van Balou die van haar vrijheid geniet!!
Balou park.JPG
Balou park2.JPG

Balou vandaag innees miauwen aan de voorkant van het huis!!
Balou raam!!.JPG
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.580 berichten

#2 Geplaatst 22 mei 2013 - 08:24

Die heeft het duidelijk naar haar zin, en nu kan jij ook weer terug slapen ;)
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 22 mei 2013 - 09:23

:-)

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 22 mei 2013 - 12:18

ze zal wel heel blij zijn dat ze terug buiten kan :)
mooie foto's :love4:

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 mei 2013 - 22:05

Nog een paar foto's

DSC_1598.JPG
DSC_1602.JPG
DSC_1615.JPG

In de tuin!!
DSC_1605.JPG
DSC_1608.JPG

Zoek Balou!!
zoek balou.JPG
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 mei 2013 - 17:39

Wat is Balou een avonturier zeg. Die kruipt graag overal op, in en tussen. :lachen:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 26 mei 2013 - 21:42

Zeker een avonturier, hoewel ze toch wel veel binnen is, meer dan verwacht eigenlijk...of naja als mijn moeder en haar vriend hier zijn dan juist niet hoor...maar snachts als ze begint te miauwen (rond 5 uur) laat ik haar naar buiten via het slaapkamerraampje en al vrij snel ligt ze weer binnen bij me te slapen. Maar ik vermoed dat in de zomer dat wel anders zal zijn.

Vrijdag ging ik haar even zoeken en ze was niet achter het huis, dus bij het speeltuintje verderop roepen (zat ze vorige keer ook), naja ik had meteen een andere kat miauwend achter me aan...hele lieve kat echt aanhankelijk...en ineens stond Balou daar, nou toen was die kat niet zo lief meer hoor...die sprong direct met dikke staart op balou, die zich los wist te wurmen en weg rende...heb haar daarna opgepakt en naar binnen gebracht.
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 06 juni 2013 - 23:30

Nog een paar nieuwe foto's van Balou, die geniet van het zonnetje!! Dit is 1 van haar favoriete slaapplekken (naast het tuintje vd buurvrouw haha), wel fijn en gezellig in mijn voortuin...eerder zag ik haar amper overdag (maar niet te vroeg juichen...kan zo anders zijn straks als ze meer gewend is en nog verder op onderzoek uitgaat in de buurt).
Nu alleen hopen dat ze straks niet continu voor de voordeur zit te miauwen, kattenluikje komt namelijk bij de achterdeur haha

DSC_1809.JPG
DSC_1810.JPG
DSC_1812.JPG
Geplaatste afbeelding