Spring naar inhoud

- - - - -

Overweeg kat uit asiel -> hij is er, hij is er! :)

• Log in om te reageren
168 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#136 Geplaatst 20 augustus 2013 - 11:16

Ondertussen al maar 3 uurtjes meer ;)

Ben ervan overtuigd dat je echt de minuten aan het aftellen bent, je keek zo naar dit moment uit en dan is het er nog vroeger dan verwacht.

Ben oooh zo blij voor jou. Hij gaat zo enorm verwend worden bij jullie.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#137 Geplaatst 20 augustus 2013 - 11:24

Mooie kater hoor...  Die heeft zoooo zijn gouden mandje gevonden... !
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#138 Geplaatst 20 augustus 2013 - 11:30

Waw da's een mooie kater!! Oliver past perfect bij hem vind ik :heart:
Zo spannend! Nog eventjes aftellen en hopelijk zit je tegen vanavond met een prachtige roste Oliver bij je thuis!!!! :lol2:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#139 Geplaatst 20 augustus 2013 - 11:34

Spannend zeg, hopelijk heeft hij al z'n inentingen al dat je hem direct kan meenemen! Ik moest nog een week wachten toen ik een kat wilde adopteren omdat hij nog altijd niet gechipt was, ik was echt teleurgesteld dat ik moest wachten :d Dus hopelijk jij niet!
Hopelijk lukt het ook vlot met de hond!
Ik zou ook voor Charlie of Oliver kiezen, maar Charlie is mijn favouriet!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#140 Geplaatst 20 augustus 2013 - 12:14

Hihi, ben inderdaad de minuten aan het aftellen :x Voel mij momenteel als een overenthousiaste puppy :jump:
Normaal zou hij direct mee mogen, want toen ik gisteren vroeg of we hem zouden kunnen reserveren zei ze dat ze dat max. 1 dag kon doen en vermits ik toen nog niet wist dat ik vroeger mocht adopteren heb ik hem niet gereserveerd. Dus ik hoop nu wel dat niemand anders hem ondertussen heeft ingepikt...

Sevens al eens de speelgoedjes die ik al verzameld heb klaarleggen om straks mee te spelen, daarna eten en richting asiel :d
Mylo Banner

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#141 Geplaatst 20 augustus 2013 - 13:14

ik ben heel benieuwd :) :) :)   fijn dat je zo een schone rosse hebt gevonden !

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#142 Geplaatst 20 augustus 2013 - 15:02

Ja amai zeg wat een mooi beesteke!  :love4: Ik kan me voorstellen dat je op hete kolen loopt!
Ondertussen zal je hem wel al hebben veronderstel ik. Ben benieuwd voor meer foto's!
Ik hoop dat hij zich rap zal thuisvoelen bij jullie, veel succes!

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#143 Geplaatst 20 augustus 2013 - 15:05

Proficiat, en veel succes met jouw lieverd !! :proost:

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 20 augustus 2013 - 17:13

ikke vreselijk curieus...

je ging hem om 14uur halen...
heb je hem nu thuis?

en inderdaad fotokes :p

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#145 Geplaatst 20 augustus 2013 - 19:43

Hihi, sorry dat ik jullie zo in spanning liet, maar hij heeft mij al heel de namiddag in zijn ban ;).

We zijn hem inderdaad gaan halen en hebben uiteindelijk besloten om hem Mylo te noemen. Die naam was de eerste waar we opkwamen toen we hem zagen en was hier thuis de favoriet. Bovendien past het wel mooi bij de naam van onze hond: Kyra en Mylo :).

Hij verblijft de volgende 2 dagen in 1 ruimte om te wennen en de eerste uurtjes was hij nog een beetje schuchter, maar hij begint steeds meer lef te tonen. Ik lig hier op de grond op kussens bij hem en hij zit verdorie mee te typen op mijn laptop :p. Het is ook een echt flebbeke, komt heel de tijd kopjes geven :love3:

Met de hond gaat het wel lukken denk ik. Ze hebben al gegegeten met een plank tussen hun in (dus dat ze elkaar alleen konden horen en ruiken) en dat ging prima. Mylo ging zelfs heel braaf aan de plank snuffelen terwijl hij Kyra duidelijk aan de andere kant kon horen. Vermits Kyra ook door de ruimte moet waar hij nu zit, heeft hij Kyra ook al 2 keer van ver gezien terwijl ik hem vast had en dat ging ook prima :thumb: . Het zal dus nu vooral een kwestie zijn van rustig opbouwen denk ik. (al durf ik natuurlijk nog niet te hard te juichen).

Zijn vacht heeft wel nog wat werk (ziet er niet zo gezond uit) en ik denk dat hij zichzelf ook een beetje teveel likt. Maar ik hoop dat als de stress mindert en hij betere voeding krijgt, dit vanzelf gaat beteren...

Hier alvast een paar eerste foto'tjes. Meer nieuws en foto's volgen later ;)

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3646.JPG
  • IMG_3657.JPG
  • IMG_3661.JPG
  • IMG_3685.JPG

Mylo Banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#146 Geplaatst 20 augustus 2013 - 19:49

Zo'n verhalen en foto's maken mij dus echt gelukkig :oops: En het is een prachtige kat!!! :heart: Joe zijn vacht was ook niet goed maar dat is redelijk snel terug in orde gekomen.
Veel plezier met Mylo! Ziet ernaar uit dat hij het supergoed doet, ook met Kyra :thumb:

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:01

Mylo ziet er echt een schatje uit! :love: Veel plezier ermee hoor! :lol2:

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#148 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:02

Oh! dat gaat een uiterst gelukkige kater worden :love:

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#149 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:04

Ik ben in ieder geval zelf al heel gelukkig en dolverliefd op hem :love3: Hij ligt nu naast mij te slapen. Zo ├╝ber schattig!!
Mylo Banner

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#150 Geplaatst 20 augustus 2013 - 20:45

wat is hij mooi! :love:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding