Spring naar inhoud

- - - - -

Overweeg kat uit asiel -> hij is er, hij is er! :)

• Log in om te reageren
168 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#166 Geplaatst 21 augustus 2013 - 14:04

Hij is heel braaf geweest de eerste nacht. Ik had allerlei hoge comfortabele plaatsten voor hem voorzien, maar hij ligt het liefst op een kussen met een dekentje dat ik midden in de kamer had gelegd of op de mat aan de deur (we hebben een cameratje geïnstalleerd zodat we hem kunnen bekijken vanuit een andere kamer).

Daarjuist zijn we een stapje verder gegaan bij de kennismaking tussen Kyra en Mylo: een hek met tralies tussen hun in zodat ze elkaar konden zien en dan langs beide kanten eten geven om een positieve associatie te vormen (jaja, ik heb naar My cat from hell gekeken :p). En op het einde hebben ze zelfs een paar keer met hun neusjes elkaar aangeraakt :cheer: :cheer: :cheer:  Het grappige is dat het allebei nieuwsgierige helden op sokken zijn en de hond eigenlijk nog het meeste overtuiging nodig had met snoepjes om tot aan het hek te komen :p
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#167 Geplaatst 21 augustus 2013 - 14:27

Prachtig toch! Dit komt duidelijk helemaal goed! En het feit dat hij in het midden van de kamer geslapen heeft betekent volgens mij toch ook wel dat hij zich op zijn gemak voelt.
Ons katje dat sinds gisteren bij ons is zit nog steeds verstopt achter de wasmachine. Maar da's ook een gans andere situatie he. We gaan het beestje alle tijd geven die ze nodig heeft.

Tof dat je je zo goed geïnformeerd hebt! My cat from hell heeft mij hier ook al geholpen :)

Bewerkt door juleken, 21 augustus 2013 - 14:27.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#168 Geplaatst 21 augustus 2013 - 15:10

Ik wil jullie allemaal echt superhard bedanken voor jullie hulp bij het overtuigen van mijn papa en alle tips en aanmoedigingen die ik daarna kreeg. Ik heb hier veel geleerd en ben nu enorm gelukkig dat ik de trotse eigenaar van Mylo mag zijn. :flower: :flower: :flower:  
Papa noemt hem trouwens al Tijgertje, dus dat komt dik in orde. :p

Voor diegene die Mylo en mij verder willen volgen heb ik een nieuw topic gestart bij de HTK katten.
Mylo Banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#169 Geplaatst 21 augustus 2013 - 15:21

Nog eens een hele dikke proficiat!! Mylo is mijn zijn kon in de boter gevallen zeg!!! Er zullen niet veel katjes zijn die zo goed terecht komen :flower:
En 't ziet er zo'n lieverd uit :heart: