Spring naar inhoud

- - - - -

Overweeg kat uit asiel -> hij is er, hij is er! :)

• Log in om te reageren
168 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#91 Geplaatst 28 juli 2013 - 20:55

Bekijk berichtFarailde7, op 28 juli 2013 - 20:52, zei:

Ah super! Bedankt allebei :flower:

Is dat dan deze SPINNER kattenbakvulling Ultrafine 6 L die jij neemt Kate?

Ja, dat is hem :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 28 juli 2013 - 21:08

Bekijk berichtkate2, op 28 juli 2013 - 20:55, zei:

Ja, dat is hem :)

Bedankt :)
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#93 Geplaatst 28 juli 2013 - 21:50

Ik neem altijd klontvormend Tigerino bij zooplus.Om te zeggen geen stof,geen reuk en je gaat er langer mee als met Catsan.Als je voor 100 euro koopt bij zooplus krijg je nog eens 5% op alles.Dan moet je wel bulkbestelling invullen.Ik heb ook altijd babybrokjes aan de kittens gegeven.Tot + of - 8 maand.Tienen is redelijk maar katjes van een opvang is beter.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#94 Geplaatst 29 juli 2013 - 01:12

Als je inderdaad bij de frituur of broodjeszaak vraagt of je een paar emmertjes van 5l met deksel mag hebben, normaal gezien geven ze die gratis mee. Dat zijn heel handige emmertjes en deksels sluiten heel erg goed af. Ze zijn ook voedselveilig want er zitten sausen in. Als ze niet direct 5l emmers hebben (ze zijn meestal erg gegeerd), dan kan je ook de 10l emmers met deksel nemen hoor :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#95 Geplaatst 29 juli 2013 - 17:57

Bekijk berichtDORIS, op 28 juli 2013 - 21:50, zei:

Ik neem altijd klontvormend Tigerino bij zooplus.Om te zeggen geen stof,geen reuk en je gaat er langer mee als met Catsan.Als je voor 100 euro koopt bij zooplus krijg je nog eens 5% op alles.Dan moet je wel bulkbestelling invullen.Ik heb ook altijd babybrokjes aan de kittens gegeven.Tot + of - 8 maand.Tienen is redelijk maar katjes van een opvang is beter.

Ja, Catscan heb ik ondertussen al geschrapt van mijn lijstje, want is blijkbaar niet klontvormend. Tigerino zal ik aan mijn lijstje toevoegen. Ben nog aan het twijfelen of ik de kattenbakkorrels bij Colruyt of Zooplus ga kopen. Moet eens kijken hoeveel ik kan opslagen. Probleem is dat ik maar 1 kat ga hebben, dus ga niet zo'n grote bestelling ga kunnen plaatsen en dan moet ik de verzendkosten ook mee in rekening nemen natuurlijk. Het gaat bij mij een volwassen kat worden, dus voor babybrokjes moet ik niet kijken ;). Wat bedoel je met dat laatste "Tienen is redelijk maar katjes van een opvang is beter"?

Bekijk berichtwendyv123, op 29 juli 2013 - 01:12, zei:

Als je inderdaad bij de frituur of broodjeszaak vraagt of je een paar emmertjes van 5l met deksel mag hebben, normaal gezien geven ze die gratis mee. Dat zijn heel handige emmertjes en deksels sluiten heel erg goed af. Ze zijn ook voedselveilig want er zitten sausen in. Als ze niet direct 5l emmers hebben (ze zijn meestal erg gegeerd), dan kan je ook de 10l emmers met deksel nemen hoor :)

Mijn zus is juf en had juist een hele stapel emmers gekregen van een broodjeszaak. Ik heb er meteen ééntje in beslag genomen ;)
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#96 Geplaatst 29 juli 2013 - 18:29

Bekijk berichtFarailde7, op 29 juli 2013 - 17:57, zei:

Ja, Catscan heb ik ondertussen al geschrapt van mijn lijstje, want is blijkbaar niet klontvormend. Tigerino zal ik aan mijn lijstje toevoegen. Ben nog aan het twijfelen of ik de kattenbakkorrels bij Colruyt of Zooplus ga kopen. Moet eens kijken hoeveel ik kan opslagen. Probleem is dat ik maar 1 kat ga hebben, dus ga niet zo'n grote bestelling ga kunnen plaatsen en dan moet ik de verzendkosten ook mee in rekening nemen natuurlijk. Het gaat bij mij een volwassen kat worden, dus voor babybrokjes moet ik niet kijken ;). Wat bedoel je met dat laatste "Tienen is redelijk maar katjes van een opvang is beter"?

Mijn zus is juf en had juist een hele stapel emmers gekregen van een broodjeszaak. Ik heb er meteen ééntje in beslag genomen ;)

Katjes die van een opvanggezin komen daar ken je + of - de karakter.In Tienen zijn ze goed maar daar zijn er zoveel dat het onmogelijk is de preciese karakter te kennen.Bij een opvanggezin leven de katjes in familiale sfeer.Dat maakt veel verschil.Ze zijn een huishouden gewoon.Die mensen van de opvang doen zoveel voor de katjes.Als ze ziek zijn worden ze verzorgd zoals hun eigen katten.Dat kan natuurlijk niet als er te veel zijn.Tienen is wel één van de goede asielen.Ze zetten hun in voor de beestjes.

Bij zooplus heb je geen kosten om op te sturen vanaf 25,00 euro.

Bewerkt door DORIS, 29 juli 2013 - 18:30.

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#97 Geplaatst 29 juli 2013 - 19:28

Bekijk berichtFarailde7, op 29 juli 2013 - 17:57, zei:

Ja, Catscan heb ik ondertussen al geschrapt van mijn lijstje, want is blijkbaar niet klontvormend. Tigerino zal ik aan mijn lijstje toevoegen. Ben nog aan het twijfelen of ik de kattenbakkorrels bij Colruyt of Zooplus ga kopen.

Catsan heb je ook in klontervormende versie hoor :)
Vind het gewoon een makkelijk merk omdat het in bijna elke supermarkt ligt en is handig als je niet in de buurt van een dierenwinkel moet zijn.
Voor de rest gebruikte ik ook altijd Flamingo. Nu ben ik overgestapt op niet klontervormende omdat heel men huis constant vol zand lag :(

Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 29 juli 2013 - 20:09

Bekijk berichtDORIS, op 29 juli 2013 - 18:29, zei:

Katjes die van een opvanggezin komen daar ken je + of - de karakter.In Tienen zijn ze goed maar daar zijn er zoveel dat het onmogelijk is de preciese karakter te kennen.Bij een opvanggezin leven de katjes in familiale sfeer.Dat maakt veel verschil.Ze zijn een huishouden gewoon.Die mensen van de opvang doen zoveel voor de katjes.Als ze ziek zijn worden ze verzorgd zoals hun eigen katten.Dat kan natuurlijk niet als er te veel zijn.Tienen is wel één van de goede asielen.Ze zetten hun in voor de beestjes.

Bij zooplus heb je geen kosten om op te sturen vanaf 25,00 euro.

Bedankt voor de info! :flower:  Zooplus dacht ik pas geen verzendkosten voor België vanaf 35 euro?

Bekijk berichtCattery Kiyoshi, op 29 juli 2013 - 19:28, zei:

Catsan heb je ook in klontervormende versie hoor :)
Vind het gewoon een makkelijk merk omdat het in bijna elke supermarkt ligt en is handig als je niet in de buurt van een dierenwinkel moet zijn.
Voor de rest gebruikte ik ook altijd Flamingo. Nu ben ik overgestapt op niet klontervormende omdat heel men huis constant vol zand lag :(

Ah oeps, dan zal ik verkeerd gekeken heb. Goed dat je het opmerkt!
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 29 juli 2013 - 20:31

Ik heb ook vroeger Catsan klonterend genomen maar het laatste jaar vind ik dat de klonters uiteen vallen.Maar ja ik heb 8 katten.Met Tigerino riekt het niet als ik binnen kom 's avonds en Catsan wel.Zal mss aan het aantal katten liggen.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 29 juli 2013 - 20:37

@   Zooplus dacht ik pas geen verzendkosten voor België vanaf 35 euro?
Nee,het is  25,00 euro en tot een maand geleden was het maar 19,00 EURO;

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#101 Geplaatst 29 juli 2013 - 21:56

Bekijk berichtDORIS, op 29 juli 2013 - 20:31, zei:

Ik heb ook vroeger Catsan klonterend genomen maar het laatste jaar vind ik dat de klonters uiteen vallen.Maar ja ik heb 8 katten.Met Tigerino riekt het niet als ik binnen kom 's avonds en Catsan wel.Zal mss aan het aantal katten liggen.

Ja, 1 kat of 8 katten is natuurlijk wel een verschil. Ik ga er nog eens over nadenken. Misschien probeer ik er wel een paar uit om te zien wat het beste gaat bij ons :).

Bekijk berichtDORIS, op 29 juli 2013 - 20:37, zei:

@   Zooplus dacht ik pas geen verzendkosten voor België vanaf 35 euro?
Nee,het is  25,00 euro en tot een maand geleden was het maar 19,00 EURO;

Ik ben nog eens gaan kijken en ze adverteren inderdaad mooi bovenaan vanaf 25 euro geen verzendkosten, maar als je er dan op klikt staat er voor België geen verzendkosten vanaf 35 euro. Ik zal dus iets beter moeten puzzelen en timen, maar moeilijk gaat ook hé ;)
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 30 juli 2013 - 06:04

Had ik nog niet gezien.Maar ja met 8 katten en een hond zit ik er ver boven.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#103 Geplaatst 30 juli 2013 - 07:08

Bekijk berichtDORIS, op 30 juli 2013 - 06:04, zei:

Had ik nog niet gezien.Maar ja met 8 katten en een hond zit ik er ver boven.

Dat kan ik me wel inbeelden :) Brengt me trouwens op het idee om te vragen aan mijn zus of zij het eten voor haar hond ook niet van zooplus wil bestellen. Dan kunnen we onze bestelling bundelen ;)
Mylo Banner

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 30 juli 2013 - 09:29

Bekijk berichtFarailde7, op 30 juli 2013 - 07:08, zei:

Dat kan ik me wel inbeelden :) Brengt me trouwens op het idee om te vragen aan mijn zus of zij het eten voor haar hond ook niet van zooplus wil bestellen. Dan kunnen we onze bestelling bundelen ;)

Dat doe ik ook met de buurvrouw, zo geraken we rapper aan een bulkbestelling en dat scheelt toch weer 5% (bovenop de goeie prijzen die je daar al hebt).

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#105 Geplaatst 30 juli 2013 - 09:46

En heel veel opvangs en asiels hebben een samenwerking met zooplus. Als je via de link bestelt op de site, gaat er een klein percentage naar hen.

Ik dacht dat het 29€ was. Maar als je wat kattebakvulling neemt en een paar kilo eten, ben je daar snel.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com