Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

Grijs-witte langharige kattin te Sinaai

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 26 mei 2013 - 23:36

Deze kattin werd gevangen na 3 weken rondzwerven in Sinaai. Als iemand weet van wie ze zou kunnen zijn. Ze is heel lief dus zeker mensen gewoon.

Geplaatste afbeelding

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 27 mei 2013 - 10:47

Kat is gesteriliseerd en jonger dan vijf jaar.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 28 mei 2013 - 08:24

Hopelijk kun je de eigenaars vinden. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 28 mei 2013 - 09:13

Succes! :geluk:

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#5 Geplaatst 28 mei 2013 - 11:34

Hopelijk kan ze snel terug herenigd worden met haar baasjes
Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#6 Geplaatst 28 mei 2013 - 13:32

Jullie weten natuurlijk zelf wel wat te doen, maar ik schrijf het hier zelf nog maar eens neer...
Doe ook een melding op Binnenbeest, gevondenenvermistehuisdieren.be, kiavu.be...
Dierenartsen, asielen, politie verwittigen... en flyers in de bussen steken in een weidere omgeving... ook bij winkels en op plaatsen waar veel mensen komen... Op FB zou ook een pagina angemaakt zijn om gevonden en vermiste dieren op aan te kondigen...
Hopelijk reageren de eigenaars.. het is een prachtige poes en gesteriliseerd... dus ofwel gedumpt ofwel verloren gelopen...
Hopelijk dat tweede...
Veel succes bij het vinden van de eigenaars!

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 28 mei 2013 - 23:43

Alle middelen worden in gezet om de eigenaars te vinden, maar ik vrees dat we met een dumping te maken hebben aangezien de pels extreem onverzorgd was én ze al drie weken op de vindplaats rond liep.

Ondertussen melden er zich enkel mensen die de kat willen adopteren "omdat ze zo mooi is" ondanks het feit dat ze nu niet te adopteren is aangezien we eerst de eigenaars aan het zoeken zijn..

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 29 mei 2013 - 06:53

Ocharme het sukkeltje zal zeker gedumpt zijn. :( Wel goed dat er al mensen zijn die haar willen adopteren. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#9 Geplaatst 29 mei 2013 - 20:10

Inderdaad goed dat er al geïnteresseerden zijn... maar "schoonheid" alleen mag geen reden zijn om deze poes te willen adopteren ...
Ze zal trouwens alleen mooi blijven als ze regelmatig (lees dagelijks) geborsteld zal worden... dus daar moeten eventuele adoptanten (als de eigenaar niet opdaagt) wel zeker rekening mee houden! Maar daar zal Katzoektthuis zeker en vast wel rekening mee houden als ze op zoek gaat naar geschikte adoptanten... ;-)

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#10 Geplaatst 12 juni 2013 - 14:30

De poes zit in opvang bij een andere opvang. Ik ken enkel de melders. Zij brachten ze naar hun dierenarts en hun dierenarts werkt samen met een andere opvang dus je zal deze poes niet zien op de site van Kat Zoekt Thuis. ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden