Spring naar inhoud

- - - - -

Vakantie oppas

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Sanqu
Sanqu
  • 209 berichten

#1 Geplaatst 29 mei 2013 - 08:31

Ik ben net al eens gaan zoeken naar verwante thema's, maar vond niet helemaal wat ik zocht.
Omdat de zomer hier niet veel goeds voorspelt, en mijn bureau op het werk niet veel daglicht krijgt heb ik besloten om in augustus toch maar een weekje richting de zon te vertrekken.
Dus, je hoort me mss al aankomen, nu ben ik op zoek naar de juiste opvang voor ons Fem.  Mijn voorkeur gaat ernaar uit om iemand in huis te nemen of iemand die toch zeker 2 keer per dag langskomt om even met haar te ravotten en haar te voorzien van eten en drinken.
Ik had hier ergens op het forum al gelezen over "cat-Alicious" , maar die zitten niet in mijn buurt.

Mijn nichtjes en neefjes zijn helaas ook allemaal net gaan samenwonen dus die zien dat ook niet zitten, ons mama neem ik mee op reis en mijn zus en haar gezin zijn rond dezelfde periode weg...

Weet er iemand in de buurt van Turnhout een betrouwbare, kattenliefhebber(ster) die me uit de nood zou willen helpen?

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 29 mei 2013 - 08:50

is een kattenhotel misschien een oplossing? Ik weet wel niet hoeveel dat per dag kost

Bewerkt door Steffie_G, 29 mei 2013 - 08:50.

Time spent with cats is never wasted

Sanqu
Sanqu
  • 209 berichten

#3 Geplaatst 29 mei 2013 - 09:04

Bekijk berichtSteffie_G, op 29 mei 2013 - 08:50, zei:

is een kattenhotel misschien een oplossing? Ik weet wel niet hoeveel dat per dag kost
Centjes zijn van minder belang, op de eerste plaats staat dat ons Fem het goed moet hebben, maar ik heb hier al zo vaak gelezen dat poezen het best in hun eigen omgeving blijven vandaar..
Ik ga zeker ook naar een kattenhotel hier in Arendonk kijken omdat ik die mensen een beetje ken, en hoewel ik zeker ben dat die ons Fem goed gaan verzorgen ben ik bang dat ze toch erg veel in een soort kooitje moet zitten.
Ons Fem is namelijk een bengaaltje met enorm veel energie!! DAG en NACHT :jump: :p

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 29 mei 2013 - 09:08

Ik kan me vergissen en misschien stuur je Cat-alicious best een PB, maar waren die onlangs niet op zoek naar mensen die hun diensten konden verlenen in andere regio's zoals Antwerpen? Als het toch een hotel zou worden, zou ik daar precies niet te lang meer mee wachten om dat vast te leggen. Kans is wel heel erg groot dat de meesten al volzet zijn... Succes bij het vinden van de juiste oplossing voor Fem :geluk:
Geplaatste afbeelding

Sanqu
Sanqu
  • 209 berichten

#5 Geplaatst 30 mei 2013 - 13:44

Ik heb een optie tot 4 juni bij een kattenhotel in de buurt.. geeft me een veilig gevoel en tot die tijd kan ik nog rondhoren of er iemand is die mijn schatje wil komen knuffelen en verzorgen.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 30 mei 2013 - 14:25

Op vakantie gaan is altijd zo leuk, maar de diertjes achterlaten is veel minder.
Wij gaan de eerste week van juli op vakantie en ben er ook nog niet helemaal uit wat we gaan doen. Vorig jaar is mijn zus hier een midweek komen logeren (Smeagel was er wel pas op de laatste dag), maar zij is ondertussen gaan samenwonen en heeft nu ook 2 katten. Voor de rest is er niet echt iemand die hier kan komen 'wonen' voor een week.
Ik denk dat ik 2 personen een sleutel ga geven, zodat ze ieder 1x per dag kunnen langskomen. Ik wil ze liefst niet naar een hotel brengen...

Hopelijk vind je toch nog iemand die de tijd heeft om uw schatje te komen knuffelen en verzorgen.

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 juni 2013 - 13:36

Cat Alicious heeft in verschillende regio's betrouwbare oppassers. En die zijn allemaal met heel veel zorg uitgekozen, en "getest", echt een aanrader!
Geplaatste afbeelding