Spring naar inhoud

- - - - -

kent iemand districlic laminaat?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 29 mei 2013 - 16:12

ik kan heel goedkoop 75m2 laminaat kopen van districlic, is er iemand die dit merk kent?

met die 75m2 kom ik toe voor alle kamers die ik in het nieuwe huis in laminaat wil leggen, maar ik ken dus het merk niet.

als het een goedkoop merk is, zal het moeilijker te leggen zijn (dat heb ik zelf al ondervonden) dus hopelijk kent iemand dit merk ;)

ik ben er vroeg bij, zou het een tijdje hier moeten stockeren nog, maar tis echt supergoedkoop... het is een vloer die 1maal is gebruikt op een tentoonstelling dus wel tweedehands.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#2 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:27

Nog nooit van gehoord, kan je het niet opzoeken op internet? Daar kan je misschien beoordelingen over dat merk vinden
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:31

heb ik al gedaan, en ik vind er bijna niets over, enige wat ik vond is een website die het verkocht, aan 10,95 euro...
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:32

Heb er ook nog nooit van gehoord.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:39

kzou zowiezo al niet happig zijn "tweedehands" laminaat op te kopen!

ten eerste zal je der wel geen garantie op krijgen zijn
en als het al op een tentoonstelling lag, kan der best een groot aantal mensen over gepasseerd zijn, denk dan maar aan krassen enzo

plus zal die op hun maat zijn verzaagd, is het dan nog makkelijk om die bij u in de kamers te laten passen, zonder met teveel te kleine stukjes te moeten werken?
of moet de timmerman/klusjesman veel langer spenderen om alles in een te puzzelen

soms is goedkoop ook duurkoop achteraf hé!

"distrilic" is trouwens geen merk maar een legsysteem van laminaat
lees anders maar es volgende webpagina : http://www.degroenee...aatvloeren.html

Bewerkt door Kaprice, 29 mei 2013 - 17:46.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 29 mei 2013 - 17:59

bedankt kaprice, ik zal het eens lezen! ik vond het op een bepaalde website toch bij de merken dacht ik..
ik zal het zelf leggen (kheb tijd hé) en het zou voor op de 2 zolders zijn, dusja, garantie maakt niet uit (toch niet voor die prijs dat ik het kan kopen ;) )
Geplaatste afbeelding