Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenmeubel Ferplast Tiger

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 31 mei 2013 - 18:04

Heeft er iemand ervaring met kattenmeubels (bed/klimpaal/krapaal combinatie).

Ik zou graat iets kopen voor mijn poezen zodat ze toch wat in de hoogte kunnen en wat kunnen krabben... maar omdat dat ding in de living moet staan moet het er toch nog redelijk uitzien ook...

Ik vond dit http://zcommezoo.com...0690111506.html

Ziet er wel leuk uit, meerdere slaapplaatsjes, kunnen ze in de hoogte en wat krabben.... iemand hier ervaring mee, of iemand een idee of dat iets goeds is?
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 31 mei 2013 - 19:10

zou ik niet voor gaan!

1m13 is helemaal niet hoog, katten klimmen graag op een krabpaal tot aan t plafond hé
mijn krabpaal is 1m85 en t zijn altijd de hoogste slaapplaatsjes die eerst bezet zijn

trouwens voor 126€ heb je veel meer keuze in modellen met grotere hoogte, meerder huisjes en of slaapmandjes
ik heb vorig jaar deze gekocht : https://www.dobey.nl...ando-p6166.html  of op uw site http://zcommezoo.com...3766040788.html
en in promotie ook maar 125€ betaald
als je een model gevonden hebt dat je wel aanstaat, loont het dus zeker ook nog de moeite te zoeken of te googlen op verschillende andere sites want elke winkel geeft regelmatig promoties op verschillende modellen

aandachtpuntjes zou ik kijken naar dat de krabpalen lang genoeg zijn zodat ze zich als volwassen kat helemaal kunnen uitstretchen
dat ze voldoende verstopplaatsjes/huisjes hebben
en dat ze inderdaad ook in de hoogte kunnen
de prijs is meestal ook afhankelijk van de dikte van de krabpalen, wil je een stevige constructie kijk dan dat het grondoppervlak voldoende groot is, liefst met vier palen, en dat de palen dikte 9 of 12 cm is, dan zit je zowiezo al goed

vele sites of winkels hebben ook regelmatig promoties of tijdstippen dat ze een % korting geven, en dat kan voordelig zijn als je zo een grote paal dan besteld

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 31 mei 2013 - 19:23

Aah, dank je voor de info. Ik zal nog even rondkijken en wat afwachten. 'k heb al een hele hoop spulletjes gekocht (mandjes, etensbakjes, speeltjes,...) maar heb nog niet alles.... mijn kittens zijn er soiso nog niet voor augustus dus ik heb nog tijd om even rond te kijken :-)
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 01 juni 2013 - 00:30

Palen van 9 cm diameter zeker niet nemen die gaan na een tijdje doorbuigen 11 of 12 is het strikte minimum. Je moet kijken dat ze bij het krabben zich helemaal kunnen uitstrekken.