Spring naar inhoud

- - - - -

Facebook site voor aanbieden van dieren.

• Log in om te reageren
367 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 23 juni 2013 - 15:11

Amai, geweldig plan, zo een teer diertje aan een 1 jarig kind gaan geven. Kan me voorstellen hoe geweldig dat beestje het gaat vinden lomp opgepakt en rond gezeuld te worden. Als ze percee een puppy wil lijkt een ander ras me toch net iets toepasselijker als ze de plaats er voor hebben.

Féline
Féline
  • 1.866 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 23 juni 2013 - 18:54

Bekijk berichtalas&emeth, op 23 juni 2013 - 15:03, zei:

Catherine,volgens mij zitten we op dezelfde pagina.het kleinkind was een hondenfluisteraar
Een hondenfluisteraar ?
Jeeezus Christus, 1 jaar en een hondenfluisteraar..... Je kan het niet gekker bedenken.Die bomma gaat door het lint mbt haar kleinkind en de hondenfluisteraar business. Ze heeft waarschijnlijk teveel Cesar gekeken, of wàcht, misschien de Cesar zelfs "live" gezien een tijdje geleden in Lotto Arena, of Sportpaleis.

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#33 Geplaatst 23 juni 2013 - 21:18

Ja er zit raar volk op.
Die Monia harry(Melissa vogels) wilt Catherine laten verwijderen omdat ze vindt dat Catherine de rotte appel is met alleen maar slechte commentaar
soft kitty,warm kitty,little ball of fur
happy kitty,sleepy kitty,purr purr purr :)

TINO
TINO
  • 392 berichten

#34 Geplaatst 23 juni 2013 - 22:57

Bekijk berichtFarailde7, op 03 juni 2013 - 16:42, zei:

Ik heb mij ook lid gemaakt van zo'n aantal groepen op facebook, vermits ik in september een volwassen kat wil adopteren. Maar ik ben wel erg kritisch en mijn voorkeur gaat toch nog altijd uit naar een kat uit asiel/opvanggezin. Daarbij heb je ten minste meer zekerheid dat die mensen echt een goede thuis zoeken en er niet gewoon vanaf willen...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#35 Geplaatst 24 juni 2013 - 00:04

Ja ze probeert me te laten blokeren, och ze doet maar kan me niks schelen ze voelt haar bedreigd meer is dat niet.

Ze kunnen niet tegen de waarheid dat is het probleem, ze weet niet dat er al een heel dossier onder haar kont ligt wacht maar ze zal het vroeg of laat wel bekopen.
Gelukkig krijg ik toch ietwat steun van mensen, zitten er hier en daar goeie tss.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#36 Geplaatst 24 juni 2013 - 00:30

Daarstraks op de groep: Dendermonde for sale: 3 kittens van 3weken ongeveer die gevonden waren. 5 personen hebben onze naam genoemd om ze op te vangen. Momenteel hebbenwe geen plaats leer, maar die mensen zijn met de kittens langsgeweest bij een opvanggezin van ons, hebben melk gekregen, ontworming enze houden ze tot ze 12 weken zijn.
Ze fungeren dus als opvanggezin en de kittens worden via ons geplaatst.
Wie weet wat had er anders van gekomen... Ben blij dat ze ze niet gewoon hebben weggegeven via de site.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#37 Geplaatst 24 juni 2013 - 00:40

Op 'gratis spulletjes' 2 moederpoezen met samen zes kittens. Man toch :(
Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 24 juni 2013 - 08:33

Bekijk berichthilleke, op 22 juni 2013 - 08:56, zei:

Tja, 't is crisis, en gezien raskatten toch bij de velen geliefder zijn proberen ze op die manier een centje bij te verdienen, door er de naam "raskat" op te kleven, zonder dat ze dit zijn :evil: .   (En ik kan niet begrijpen dat die kittenkopers allemaal zo goedgelovig zijn O:) )

Zijn zo van die mensen die denken dat fokkers rijk worden van kittens, maar ze zouden ns moeten weten, wij hebben hier nog geen nestje gehad, maar ze zouden schrikken moest ik eens de rekening presenteren ivm de uitgaven die ik al gedaan heb voor Nelle en de cattery, en dan gaat het nog niet over de medische kosten en voeding die je hebt als er effectief kittens zouden rondlopen.
het is voor mij gewoon een hobby waar ik niet alleen tijd maar ook geld insteek, maar ik krijg er nu al zoveel liefde voor terug van ons Nelleke, en hopelijk binnenkort van enkele mini-Nellekes ;)

Inderdaad, en dat goedgelovig.. ik denk dat je 2 groepen hebt, mensen die eigenlijk beter weten, maar een beslissing genomen hebben en zo snel mogelijke, goed of kwaad een diertje willen hebben en je hebt mensen die inderdaad niet al te snugger zijn, maar dat kun je ze dan ook niet kwalijk nemen..

Hoe vaak zie je het niet hier al op de site, dat mensen gratis hun dieren aanbieden of katjes met 6 weken mee willen geven, waarom omdat men dat vroeger ook zo deed... het heeft even zijn tijd nodig.. over 20 jaar is het heel normaal dat katten tot minimaal 12 weken bij hun mams blijven.. het moet er even inslijten..

Op die facebooksites wil k met helemaal niet begeven... slecht voor mijn humeur, maar ben blij dat er mensen zijn als Catherine, die vooral de laatste groep de ogen openen

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#39 Geplaatst 24 juni 2013 - 11:04

Voila zoals verwacht lig er af en de broodfokkers kunnen gerust hun gang gaan zoals altijd.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 24 juni 2013 - 11:07

Bah meen je niet
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#41 Geplaatst 24 juni 2013 - 13:38

Ja de beheerder wolfgang heeft me geblokkeerd in de groep. Tja dat is tegen zijn kar hé, als iedereen zijn katten laten helpen tja dan kan hij zijne groep sluiten.

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#42 Geplaatst 24 juni 2013 - 14:45

Schandalig,kom ook onder een andere naam zoals Melissa vogels. Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat ze een broodfokker is?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#43 Geplaatst 24 juni 2013 - 14:50

Bekijk berichtcatherine, op 24 juni 2013 - 13:38, zei:

Ja de beheerder wolfgang heeft me geblokkeerd in de groep. Tja dat is tegen zijn kar hé, als iedereen zijn katten laten helpen tja dan kan hij zijne groep sluiten.
En welke groep is da dan?
Geplaatste afbeelding

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#44 Geplaatst 24 juni 2013 - 16:22

Dieren te koop,vermist of gevonden

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#45 Geplaatst 24 juni 2013 - 18:35

Bekijk berichtalas&emeth, op 24 juni 2013 - 14:45, zei:

Schandalig,kom ook onder een andere naam zoals Melissa vogels. Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat ze een broodfokker is?

We zijn met een klein groepje die haar al een tijdje volgen.
Je moet maar eens gaan zien naar haar katten bij monia harry zie je moederkat.
Zit er een rosse kater ook ben zeker dat die de vader is van de kittens want zit ook zo'n rosse tss.
Veel brit zien ze er niet uit, ze vraagt geen stambomen aan omdat ze mensen met minder geld ook de kans wil geven een raskat te kopen. Hmmm 450€ voor htk kat dus, we zullen 100€ bij leggen en ge hebt een britje met SB. Haar katten hebben open stambomen ook weer iets wat niet bestaat dit vertelt ze aan toekomstige kopers en die trappen in al die leugens. Ze is zelfs al uit groepen gesmeten omdat ze zelf al katten is gaan ophalen bij mensen gratis om ze daarna duur te verkopen. Alles draait om geld. En elke keer moet ze naar het ziekenhuis dus moeten die katten rap weg dus ze werkt nog eens op het gemoed van de mensen.
Heb er een deel via pb verwittigd die hebben allemaal afgehaakt dus dat zint haar niet hé. Dus is ze bij "dieren te koop vermist of gevonden" een laster campagne begonnen tegen mij. Ik kan het niet meer mee lezen want ben geblokkeerd door de beheerder. Maylun heeft zelf een mooi berichtje neergezet voor mij en nog anderen ook maar ja kan het niet meer zien. Zal haar vroeg of laat in een andere groep wel weer tegen komen. Als we foto's hebben en prijzen van katten moet allemaal bewijzen zijn op papier ook printscreens en zo dan kan fod iets doen anders doen ze niks, zoals dikwijls.