Spring naar inhoud

- - - - -

Wat te doen met poezels tijdens vakantie?

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 06 juni 2013 - 11:52

Wat doen jullie met jullie lieve huisdieren als jullie op vakantie gaan?
Ik heb fantastische buren die verschillende keren per dag langskomen om eten en drinken te geven, om aandacht te geven, om te spelen... Mijn poezels komen dus niks tekort.
Ik kreeg de vraag van iemand die een kitten van ons Naia kocht. Ze wilde eigenlijk vragen of ik Lou-Lou wilde bijhouden. Jammer genoeg gaan we dezelfde periode op vakantie. Wat bestaat er allemaal wat betreft 'vakantie-opvang' voor katten? Ik heb er zelf geen ervaring mee, daarom mijn vraag.

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 06 juni 2013 - 12:07

Hier komt mijn schoonmoeder op de katten passen.
Je hebt ook mensen die tegen betaling aan huis komen om je diertjes te verzorgen.
Geplaatste afbeelding

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 06 juni 2013 - 12:24

Hier komt mijn oma en mijn broer en schoonzus regelmatig kijken.

Ik zet dan een voedertorentje zodat ze twee dagen verder kunnen en een tweede fonteintje met water.

De kattenbakken scheppen ze uit en ik zet twee reserve klaar zodat ze halverwege (we blijven 3 weken weg) kunnen wisselen.  Zo moeten zij geen bakken uitkuisen.

Onze mannetjes hebben verder niks nodig, ze hebben speelgoed genoeg, krabpalen, touwtjes, ...  En zijn toch niet zo happig op 'vreemde' mensen in huis.

Wel hebben wij gemerkt dat sinds we vorig jaar op vakantie zijn geweest, ze veel aanhankelijker geworden zijn.  Alsof ze héél blij waren dat we terug thuis waren.

K moet zeggen dat ik denk dat ik hen meer gemist heb dan zij mij :louche:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 06 juni 2013 - 13:17

Wij blijven lekker thuis met de bende.
Ik ga wel de poezen verzorgen van mijn zus als ze op vakantie gaan.