Spring naar inhoud

- - - - -

dakterras afmaken -> hulp gevraagd

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 09 juni 2013 - 12:18

Hey Iedereen,

De nieuwe trend is blijkbaar verhuizen,
ook ik zal dit jaar nog meedoen met deze trend :)
Ik ga verhuizen naar een dakappartement en nu zou ik graag raad willen vragen om het dakterras af te zetten...

BILD0003.JPG
BILD0005.JPG
BILD0004.JPG

Op de laatste foto zie je dat er naast de afsluiting, nog een gedeelte is (tot aan de baksteen rand)
ze kunnen er via het schuin dak naar toe :help:

hoe kan ik er voor zorgen dat ze niet via het schuin dak, langs het hek gaan en op dat stukje terecht komen of gewoon over de afsluiting springen?

Links en rechts heb ik geen naaste buren, en is er niets waar ze op kunnen springen (in mijn ogen, maar katten zien dat soms anders :gek: )
onder mij steekt het terras van de onderburen uit, zouden katten zo diep naar beneden springen?

Alle hulp en ideetjes zijn welkom

Alvast bedankt daarvoor :)

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 09 juni 2013 - 14:38

Leuk een dakterras mits ze niet weg kunnen idd.

Is het huur of koop, met dit laatste heb je wat meer mogelijkheden natuurlijk

De onderkant van de balustrade zou je al dicht kunnen maken met lange bloembakken.  

Is het schuine dakje iets die licht moet doorlaten? Anders zou je het misschien kunnen doortrekken als je het terras zou overtrekken met een houten vloer. Dan is het misschien ook niet lelijk om een hoge constructie in de zelfde kleur hout te maken die je met een net of mooi gaas kan dichtmaken.

sorry laatste keer

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 12 juni 2013 - 00:06

Het schuine dak is van het appartement zelf. Het loopt naar beneden richting terras...

Ik heb het gekocht dus mag wel aanpassingen doen hoor :)
alvast bedankt voor de input