Geplaatst 13 september 2013 - 21:02
Hallo iedereen,
Ik wil graag het een en ander duidelijk maken op het forum en daarna wil ik hier echt geen discusie meer over maken.
Ja ik heb een fout gemaakt door niet eerlijk te zijn dat Cerise heilige birmaan is (vooral door invloed van bepaalde personen) maar dat maakt het niet minder erg!
Ik ben verder denk ik helemaal niet oneerlijk geweest met de kittens, ze zijn echt goed opgevoed en ik heb echt alles gedaan voor hun wat ik kon!
De reden waarom ik ze uiteindelijk toch heb weggedaan is omdat ik als mama van 3 en hoogzwanger van mijn 4de de moed niet meer had om ze bij te houden (ondertussen ben ik bevallen vandaar dat ik nog niet op het forum was geweest)
De kittens zijn idd vroeger vertrokken op aanraden van de DA omdat ik uiteindelijk eind mei ging verhuizen en de DA raadde mij aan om de kittens niet eerst mee te nemen en daarna te plaatsen om ze die dubbele stress te vermijden.
Ik denk echt wel dat er over de kittens niet mag geklaagd worden ze waren in uitstekende gezondheid, gevaccineerd, gechipt en ontwormd.
Ik ben over alles eerlijk geweest, alleen heb ik verzwegen dat Cerise Heilige birmaan is (ok ik geef mijn fout toe, en ik probeer dat niet goed te praten!!) maar maakt dat ze minder geliefd?
Het waren echt echt echt prachtige kittens!!
Groetjes