Spring naar inhoud

- - - - -

Miskoop van de dag

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 14 juni 2013 - 20:37

Vandaag in de Maxizoo geweest en ik heb me laten verleiden door de Catit Design Senses Massage-Center. Na een kwartier bij de poezen gezet te hebben, wist ik al dat het een serieuze miskoop was. De 3 poezels kwamen er wel op af en deden er efkes hun kopje tegen maar na 5min hadden ze al geen interesse meer. Daarna heb ik het weggenomen en vanavond nog eens terug gezet maar ze kijken er helemaal niet naar. Dan wilt ge je poezen eens verwennen.. Pft!

Ik heb wel al een jaar de speelrail van Catit Design en die heeft gelukkig wat meer aantrek.

http://www.zooplus.n...allerlei/135820

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 14 juni 2013 - 20:41

Van al die catit speeltjes, heeft hier juist de rail succes, de rest staat allemaal op zolder, geen interesse voor.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 14 juni 2013 - 21:25

Bekijk berichtMagic Coonie, op 14 juni 2013 - 20:41, zei:

Van al die catit speeltjes, heeft hier juist de rail succes, de rest staat allemaal op zolder, geen interesse voor.

indien je er enkele zou verkopen hie rinteresse he ;)  wilde ze vandaag net allemaal aanschafef xp

Bekijk bericht*Loentje, op 14 juni 2013 - 20:37, zei:

Vandaag in de Maxizoo geweest en ik heb me laten verleiden door de Catit Design Senses Massage-Center. Na een kwartier bij de poezen gezet te hebben, wist ik al dat het een serieuze miskoop was. De 3 poezels kwamen er wel op af en deden er efkes hun kopje tegen maar na 5min hadden ze al geen interesse meer. Daarna heb ik het weggenomen en vanavond nog eens terug gezet maar ze kijken er helemaal niet naar. Dan wilt ge je poezen eens verwennen.. Pft!

Ik heb wel al een jaar de speelrail van Catit Design en die heeft gelukkig wat meer aantrek.

http://www.zooplus.n...allerlei/135820

kheb da vandaag ng overwogen om t ekopen voor onze opvanger, die fleemt zen kopke tegen alles de deuren de kasten de piano ons voeten,.... xD LOL
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2013 - 21:39

Vind die spulletjes ook niet erg interessant uitzien voor een kat, jammer van je centjes

Wat wel een succes kan zijn is om 1 zelf te maken van houten boenborstels, maar niet iedereen vind dat mooi natuurlijk ;) maakt voor de poezen niet uit, word hier erg vaak gebruikt is bijna versleten :rolleyes: (bedankt, ik schrijf gelijk nieuwe borstels op mijn boodschappenlijstje nu :lol2: )
HPIM2440.JPG
HPIM2497.JPG
HPIM2499.JPG

sorry laatste keer

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 14 juni 2013 - 22:00

Heb ik ergens ook, maar ook niet in trek....

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 juni 2013 - 22:09

En dan nog te bedenken dat die eigenlijk best wel duur was.. Verleiding van het moment, kheb er al serieus spijt van. Ik moet mezelf leren beheersen in een dierenzaak. :d

Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 14 juni 2013 - 22:48

Ook hier heeft dit geen succes, bij geen enkele van mijn katten. Alleen in het begin als je er wat kattenkruid vanboven in doet, heeft het 2 minuten hun aandacht. Zeker zijn geld niet waard, jammer natuurlijk.

Bekijk berichtNivo, op 14 juni 2013 - 21:39, zei:

Vind die spulletjes ook niet erg interessant uitzien voor een kat, jammer van je centjes

Wat wel een succes kan zijn is om 1 zelf te maken van houten boenborstels, maar niet iedereen vind dat mooi natuurlijk ;) maakt voor de poezen niet uit, word hier erg vaak gebruikt is bijna versleten :rolleyes: (bedankt, ik schrijf gelijk nieuwe borstels op mijn boodschappenlijstje nu :lol2: )
Bijlage HPIM2440.JPG
Bijlage HPIM2497.JPG
Bijlage HPIM2499.JPG

Leuk idee! :-)

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 15 juni 2013 - 10:30

@Loentje

heb je er catnip in gedaan?
blijkbaar zou dat het massagecenter aantrekkelijker maken....

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 juni 2013 - 11:25

Bekijk berichtKaprice, op 15 juni 2013 - 10:30, zei:

@Loentje

heb je er catnip in gedaan?
blijkbaar zou dat het massagecenter aantrekkelijker maken....

Ja, ik heb er catnip op gedaan. Daarom dat ze er de eerste 5min wél naar toe gingen, anders was het helemaal niks geweest denk ik.. Ahja, niks aan te doen zeker. ;)

Bekijk berichtNivo, op 14 juni 2013 - 21:39, zei:

Bijlage HPIM2440.JPG
Bijlage HPIM2497.JPG
Bijlage HPIM2499.JPG

Dat is inderdaad wel een superleuk idee, moet ik onthouden! :)

Bewerkt door *Loentje, 15 juni 2013 - 11:25.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 16 juni 2013 - 14:33

Idd in het bovenste waar dat doppeke zit moet je catnip in strooien. Hier waren ze er zo van, heb hem moeten weg gooien want het bovenste was heel verleten en kapot gegaan.

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 16 juni 2013 - 17:28

Hier zijn ze er verzot erop. Als ze er niet meer naar omkijken roep ik ze en ga ik eens met mijn vinger door de catnip. Dan zijn ze weer zoet voor een paar ogenblikken. Het bovenste heeft onze Loki zelf al volledig kapot gebeten.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#12 Geplaatst 19 juni 2013 - 18:27

degenen waar de poezen ze niet van willen , ik wil ze gerust overkopen ;)
hier zijn ze er ook zot van ;)
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3