Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#286 Geplaatst 18 juli 2013 - 12:14

Ha ha als ik deze avond moet wakker blijven zal ik dat topic ook eens terug bezien :d  ha nee daar zal het ook niet deftig geweest zijn :lachen:

Dat gaat vanzelf Catherine en als je dat Chiana'ke ziet liggen :love:  en als ik mijn hoofd druk op haar buikje ja dan ben je helemaal in de ban van haar
ook al kreeg ik gisteren even een lap :lachen: maar direct daarna ronkte ze weer, ik had waarschijnlijk een gevoelig plaatsje geraakt :lachen:
gelukkig is ze dat snel vergeten.

Ja Marie helemaal gelijk :d tenzij je mij aanklinkt om niet meer te zien dan ga je geen problemen hebben :x:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#287 Geplaatst 18 juli 2013 - 12:40

Bekijk berichtkate2, op 18 juli 2013 - 11:07, zei:

Dan kan hij toch niet anders dan ook al overtuigd te zijn? :lachen: Daarvoor is maar 1 goede foto van Chiana nodig :lachen:

Bestaan er dan slechte foto's van prinses Chiana :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead .  

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 18 juli 2013 - 12:41.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#288 Geplaatst 18 juli 2013 - 12:56

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 18 juli 2013 - 12:40, zei:

Bestaan er dan slechte foto's van prinses Chiana :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead .  [/color]
[/size][/color]

Ha ha ha nee denk het niet :d

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#289 Geplaatst 18 juli 2013 - 13:03

Bekijk berichtMarieDufoor, op 18 juli 2013 - 12:07, zei:

Ik durf niet gaan kijken eerlijk gezegd, want dan ga ik weer smelten en dan ga ik zo teleurgesteld zijn mocht er geen tussen zitten voor mij...
Maar aan de andere kant, ik zal de nieuwe kitties zowiezo hier zien nog voor ik weet of er eentje voor ons zal tussen zitten...
Dus kan ik evengoed nu al kijken hé :x:

wat zoek je juist Marie?  Ik zal duimen !!!! :)

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#290 Geplaatst 18 juli 2013 - 13:59

Ik denk dat je in ieder nestje wel iets gaat vinden :p Allez, 't karaktertje moet ook nog passen uiteraard! :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#291 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:07

Hangt af wat er in het nestje zit, als er een geen geschikt fokpoesje bij zit dan heeft Marie tweede keus en
als er wel een geschikt fokpoesje bij zit dan is ze derde en dan is de vraag of er wel drie kittens gaan zijn, dus duimpjes zal ze wel kunnen gebruiken. :d

Bewerkt door Solotje, 18 juli 2013 - 14:07.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#292 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:16

Ik zal zowiezo wel vallen voor één (of meerdere) kitten(s) hoor :p no problemo, maar er zijn 2 mensen voor mij, zo is het toch hé anja?
En chiana zal waarschijnlijk niet zoveel beebjes hebben, dus tis toch een beetje bang afwachten...
Maar mijn voorkeur is een katertje, maar tmag geen luierikje zijn want chanel heeft actie nodig :p
Lief dat je wil duimen :engel:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#293 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:27

Ja zo is het :d

Wel Marie, als hij den aard heeft als zijne papa dan heb je beide, ne patat (lui dus :p) maar toch wel heel speels en een pestkoppeke,
hij speelt zo graag met Twilight. :love4:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#294 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:30

Bekijk berichtSolotje, op 18 juli 2013 - 14:07, zei:

Hangt af wat er in het nestje zit, als er een geen geschikt fokpoesje bij zit dan heeft Marie tweede keus en
als er wel een geschikt fokpoesje bij zit dan is ze derde en dan is de vraag of er wel drie kittens gaan zijn, dus duimpjes zal ze wel kunnen gebruiken. :d

Of het geschikte fokpoesjes zijn, dat zie je ook niet meteen hé, ohjee ohjee, ik ga al veel te gehecht zijn tegen dat ik uitsluitsel heb :s
Maar afstand nemen kan ik ook niet hoor :gek:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#295 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:45

Ja maar als er 3 bij zijn dan ben je er toch ook al vrij zeker van he?
Jullie geduld wordt echt op proef gesteld he, maar troost u je bent niet de enige :hug:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#296 Geplaatst 18 juli 2013 - 14:56

Jaaaa idd!
Ik hoop op 3, ofwel 2 Katerkes? Dan ben ik ook zeker hé als ik het goed voor heb?
Ohjeee wat ben ik toch egoistisch :oops:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#297 Geplaatst 18 juli 2013 - 15:20

Ha ha ha... dat is normaal dat je egoïstisch bent :lachen:  je komt er dan nog eerlijk voor uit ook ha ha... ik zou ook zo zijn, stiekem hopen ;)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#298 Geplaatst 18 juli 2013 - 15:35

Ja hoop doet leven hé :thumb: en ik hoop al nie meer zo stiekem hé...
Maar klopt het nu wat ik zei van die 2 katerkes? Want op den duur :trance: :gek:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#299 Geplaatst 18 juli 2013 - 15:42

Ja dat klopt :)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#300 Geplaatst 18 juli 2013 - 16:11

Ohneeee é wa lees ik hier allemaal, het was te druk opt werk dak ni kon volgen. Maar ge moogt da ventje van mij toch echt ni Laurent gaan noemen hoor Anja  :help: :( Curly en Laurent da ga nu toch echt ni zenne
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar