Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#346 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:32

je kan ook eerst een voorschot geven, dus eerst blote knietjes en dan de rest :x:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#347 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:40

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 13:32, zei:

je kan ook eerst een voorschot geven, dus eerst blote knietjes en dan de rest :x:

Dat ventje op het einde van die zin boezemt mij niet genoeg vertrouwen in om dat risico te nemen :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#348 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:48

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 13:40, zei:

Dat ventje op het einde van die zin boezemt mij niet genoeg vertrouwen in om dat risico te nemen :lachen:

:lachen: oke wacht zo beter:je kan ook eerst een voorschot geven, dus eerst blote knietjes en dan de rest :8

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#349 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:50

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 13:48, zei:

:lachen: oke wacht zo beter:je kan ook eerst een voorschot geven, dus eerst blote knietjes en dan de rest :8

Ja dat zou gewerkt hebben, maar jammer genoeg ben ik nu mijn vertrouwen al kwijt :lachen: ...
Maar weet je hoe je het kan terugwinnen? :idea:
Door eerst een goed gesprek met mijn katjes te hebben :lachen:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#350 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:53

Chanel is wel moeilijk om te kopen denk ik...
Je zal je best moeten doen :p

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#351 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:54

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 13:50, zei:

Ja dat zou gewerkt hebben, maar jammer genoeg ben ik nu mijn vertrouwen al kwijt :lachen: ...
Maar weet je hoe je het kan terugwinnen? :idea:
Door eerst een goed gesprek met mijn katjes te hebben :lachen:

Ha ha ha... oke we gaan herbeginnen dus :lol:  hmm.. :-k  ik ben sprakeloos :lachen:

Bekijk berichtMarieDufoor, op 19 juli 2013 - 13:53, zei:

Chanel is wel moeilijk om te kopen denk ik...
Je zal je best moeten doen :p

Als ze lijkt op mijn Chanelleke dan ken ik de trucjes :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#352 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:56

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 13:54, zei:

Ha ha ha... oke we gaan herbeginnen dus :lol:  hmm.. :-k  ik ben sprakeloos :lachen:

:s :s :s Dat geloof ik écht niet :lachen: Dat is gewoon onmogelijk :lachen:
Weet je wat? Kom eens af, ik zorg voor bananentaart, neem jij voor de zekerheid al wat omkoopvoedsel mee en dan kunnen we er rustig bij een hamburger en cola over discussiëren :lachen:

Oh ja, en voel je vrij om Twilightje mee te nemen mocht ze zich eenzaam voelen als je weg bent :lachen: Dan kunnen Joe en Lilly het nog beter begrijpen :lachen:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#353 Geplaatst 19 juli 2013 - 13:57

Ben benieuwd :p of het jou zal lukken
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#354 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:00

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 13:56, zei:

:s :s :s Dat geloof ik écht niet :lachen: Dat is gewoon onmogelijk :lachen:
Weet je wat? Kom eens af, ik zorg voor bananentaart, neem jij voor de zekerheid al wat omkoopvoedsel mee en dan kunnen we er rustig bij een hamburger en cola over discussiëren :lachen:

Oh ja, en voel je vrij om Twilightje mee te nemen mocht ze zich eenzaam voelen als je weg bent :lachen: Dan kunnen Joe en Lilly het nog beter begrijpen :lachen:

Sta me toe dit tafereel te mogen bewonderen. Desnoods op een afstandje met wat popcorn. :d

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#355 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:03

Bekijk berichtDorothea, op 19 juli 2013 - 14:00, zei:

Sta me toe dit tafereel te mogen bewonderen. Desnoods op een afstandje met wat popcorn. :d

Ja is goed, je bent welkom om via mijn tuin door mijn raam naar binnen te kijken en als je aan mijn kant staat mag jezelfs binnen komen met popcorn en een zakje snoep :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#356 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:07

:ha  Jij verleidt mij zo :NoWhy: , ik doe dat echt graag :jump:  gaan we dan ook naar de mini Dave'kes kijken?

Ha ha ... ja Dorothea, ik smokkel jouw wel mee en ik zet je in de tuin van de buren, ze hebben daar een klimop waar je gemakkelijk door kunt gluren ;lachen:

Voor diegene die niet weten wat de mini Dave'ke is :lachen:

images.jpg

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#357 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:11

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:03, zei:

Ja is goed, je bent welkom om via mijn tuin door mijn raam naar binnen te kijken en als je aan mijn kant staat mag jezelfs binnen komen met popcorn en een zakje snoep :lachen:

Luxebeest dat ik ben, sta ik aan jouw kant zodat ik tenminste binnen mag. :)

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 14:07, zei:

:ha  Jij verleidt mij zo :NoWhy: , ik doe dat echt graag :jump:  gaan we dan ook naar de mini Dave'kes kijken?

Ha ha ... ja Dorothea, ik smokkel jouw wel mee en ik zet je in de tuin van de buren, ze hebben daar een klimop waar je gemakkelijk door kunt gluren ;lachen:

Bijlage images.jpg

Euh, nu weet ik nog altijd niet wat een mini Dave'ke is hoor... :-k

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#358 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:12

ha ha ha maar als je aan mijn kant staat dan mag je meerijden :lol2:  of mag je de kittens zien :x:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#359 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:14

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 14:12, zei:

ha ha ha maar als je aan mijn kant staat dan mag je meerijden :lol2:  of mag je de kittens zien :x:

:NoWhy:
Dat is niet eerlijk!!!! :(

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#360 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:14

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 14:07, zei:

Bijlage images.jpg

:ha :ha
Ja da's een supergoed plan :jump: :jump: En als jouw overtuigingsgesprek en omkoperij niet werken dan zeggen we gewoon aan Joe en Lilly dat als ze zich niet kost houden ze bij de mini Dave'kes moeten gaan wonen! Nee, niet tegen LIlly die zou dat waarschijnlijk cool vinden. Maar tegen Joe wel :lachen: Maar dat zal wel werken. Je mag mijn blote knietjes wel niet filmen hé!

:ha niet lachen met mijn klimop hé :knuppel:  Voor zover ik weet is er nog steeds een verrekijker nodig om naar binnen te zien :lachen:
Dus Dorothea, neem dan ook je verrekijker mee.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar