Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#361 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:15

Whoehahaha.. :twisted:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#362 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:16

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 14:12, zei:

ha ha ha maar als je aan mijn kant staat dan mag je meerijden :lol2:  of mag je de kittens zien :x:

Ik zou zeggen, ik kom je wel halen, maar tegen Anja haar kittens kan ik niet op :8

Maar als je toch nog aan mijn kant staat (want Anja wilt je tenslotte bij de buren achterlaten, van mij mag je tenminste binnen), mag je een week met mijn paard ritjes aan het strand maken :p

Dan ga ik tijdens die week wel Anja haar kittens gaan bewonderen :ha

Bewerkt door kate2, 19 juli 2013 - 14:17.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#363 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:18

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:16, zei:

Ik zou zeggen, ik kom je wel halen, maar tegen Anja haar kittens kan ik niet op :8

Maar als je toch nog aan mijn kant staat (want Anja wilt je tenslotte bij de buren achterlaten, van mij mag je tenminste binnen), mag je een week met mijn paard ritjes aan het strand maken :p

Een week houseswap?! Ik kom bij jou inwonen en verzorg Joe en Lilly en mag op je paard rijden.
Jij komt bij mij inwonen en op een kwartier ben je bij Anja. En met wat geluk ben je nog sneller op je werk van hieruit. :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#364 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:24

Bekijk berichtDorothea, op 19 juli 2013 - 14:18, zei:

Een week houseswap?! Ik kom bij jou inwonen en verzorg Joe en Lilly en mag op je paard rijden.
Jij komt bij mij inwonen en op een kwartier ben je bij Anja. En met wat geluk ben je nog sneller op je werk van hieruit. :p

:lachen: Goed idee! Deal! :alc:
Ik bezorg je nog een handleiding voor Joe en Lilly :lachen: Ah nee wacht, dat zal niet nodig zijn want Anja zal al met hen gepraat hebben. Geniet dan van de katjes zou ik zeggen :lachen:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#365 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:25

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:24, zei:

Ik bezorg je nog een handleiding voor Joe en Lilly :lachen: Ah nee wacht, dat zal niet nodig zijn want Anja zal al met hen gepraat hebben. Geniet dan van de katjes zou ik zeggen :lachen:

:lachen: :lachen: :lachen:

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#366 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:26

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 08:23, zei:

Ik heb gedroomd dat ze was bevallen en er was maar 1 dik groot kitten, een kater :lachen: :8
Het is nog rustig, nog geen tekenen dus jullie zullen nog moeten wachten :lachen:

Volgens mij gaat het 2 poesjes & 1 kater zijn :)
Als we juist raden, krijgen we dan eentje? :goofy:

Ik heb laatst gedroomd dat Bailey (die niet eens zwanger is :louche: ) bevallen was van 7 kittens :s En het 7e kitten was een korthaar van 1kg :s En de andere 6 waren ook de verkeerde kleurtjes :p

Bewerkt door Sedes, 19 juli 2013 - 14:27.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#367 Geplaatst 19 juli 2013 - 14:37

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:14, zei:

:ha :ha
Ja da's een supergoed plan :jump: :jump: En als jouw overtuigingsgesprek en omkoperij niet werken dan zeggen we gewoon aan Joe en Lilly dat als ze zich niet kost houden ze bij de mini Dave'kes moeten gaan wonen! Nee, niet tegen LIlly die zou dat waarschijnlijk cool vinden. Maar tegen Joe wel :lachen: Maar dat zal wel werken. Je mag mijn blote knietjes wel niet filmen hé!

:ha niet lachen met mijn klimop hé :knuppel:  Voor zover ik weet is er nog steeds een verrekijker nodig om naar binnen te zien :lachen:
Dus Dorothea, neem dan ook je verrekijker mee.

:lachen: Oke deal :cheer:  ik wil toch ook wel eens in die klimop gaan hangen zenne, lijkt mij ne hele speciale :lachen:

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:16, zei:

Ja daar kan je niet tegen op :x:

Bekijk berichtDorothea, op 19 juli 2013 - 14:18, zei:

Bekijk berichtkate2, op 19 juli 2013 - 14:24, zei:

Ha ha ha...  dat komt nog goed daar, hele goede deal  :thumb:
en neen ik ga deze keer niet meer dreigen met de kittens :catyawn

Bekijk berichtSedes, op 19 juli 2013 - 14:26, zei:

Volgens mij gaat het 2 poesjes & 1 kater zijn :)
Als we juist raden, krijgen we dan eentje? :goofy:

Ik heb laatst gedroomd dat Bailey (die niet eens zwanger is :louche: ) bevallen was van 7 kittens :s En het 7e kitten was een korthaar van 1kg :s En de andere 6 waren ook de verkeerde kleurtjes :p

ha ha... dat zou een leuk en een succesvol spel zijn :lachen: maar dan gaan de mensen op de wachtlijst niet blij zijn :lachen: en die wil je niet op je dak krijgen denk ik :lachen:

wow 1 kg :trance:  :ha  amai arme Bailey en dan nog 6 andere :lachen:
amai dat beloofd als je ooit echt kittens verwacht :x:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#368 Geplaatst 19 juli 2013 - 15:03

Bekijk berichtSolotje, op 19 juli 2013 - 08:23, zei:

Ik heb gedroomd dat ze was bevallen en er was maar 1 dik groot kitten, een kater :lachen: :8

en had het een pyjama aan? :lachen: lachen: :p

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#369 Geplaatst 19 juli 2013 - 15:25

Bekijk berichtSabine2, op 19 juli 2013 - 15:03, zei:

en had het een pyjama aan? :lachen: lachen: :p

Nee deze keer niet :lachen: het was vrij normaal deze keer :d ik ben benieuwd naar de volgende :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#370 Geplaatst 20 juli 2013 - 12:35

Ik denk dat het vandaag gaat gebeuren, ze is onrustig, verlies slijmpjes en ze heeft nestdrang :d

Ze ligt bij mij in de zetel dus ik denk dat ze in de zetel gaat bevallen :lachen:

Ze krijgt van mij aandacht, kusjes en massage, ze heeft het graag maar soms kom ik op een gevoelig plekje en dan krijg ik mepjes :lachen:

DSC09830.JPG

DSC09832.JPG

Bewerkt door Solotje, 20 juli 2013 - 12:36.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#371 Geplaatst 20 juli 2013 - 12:40

Succes ginder :geluk:   En Chiana, niet naar je vrouwtje meppen hé, mep maar wat op Borretje, die heeft jou dit aangedaan  ;)
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#372 Geplaatst 20 juli 2013 - 12:42

Spannend!! Veel succes!! :geluk:
Ik hoop op genoeg kittens voor alle kittenkopers. :d
En ze hebben geluk: geen koninklijke namen. :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#373 Geplaatst 20 juli 2013 - 12:45

Dank u :d

Ik vrees daar voor Dorothea, ik schat 1 of 2 kittens :d

Chiana heeft nu heel de grote zetel ingepalmd :lachen:

DSC09837.JPG

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#374 Geplaatst 20 juli 2013 - 13:02

Oooooh spannend :jump: :jump:
Vanavond misschien al een mini-Borretje (met of zonder pyjama :lachen: )

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#375 Geplaatst 20 juli 2013 - 13:10

Oh, ik wil ze graag zien :loveshower: :loveshower: :loveshower: , maar wacht nog tot middernacht. Zou toch geweldig zijn dat het de 21ste is !! 8)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar