Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#556 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:29

Ooooh Anja, wat lees ik nu toch allemaal? Koorts maakt ze toch niet hé? Voel of zie je leven? Ik kan heel goed geloven dat je daar ongelukkig zit op je werk, kan je geen halve dag verlof krijgen? Jezelf iets verwijten moet je zeker niet doen, en komaan, de moed nog niet helemaal laten zakken...zolang de bevalling niet achter de rug is, is er zeker hoop dat er ook levende kittentjes zullen volgen. Geloof me, ik weet als de beste hoe je je voelt... Mega knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#557 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:31

Bekijk berichtSolotje, op 22 juli 2013 - 09:20, zei:

Eerst Chanelleke en nu Chiana :( ik heb nog nooit zo'n problemen gehad :( en dan vraag ik mij af wat ik mis heb gedaan en
ik dacht dat ik het gemakkelijker ging hebben omdat ik een eigen kater had. :(
Ik steek het niet op dat ventje zeker niet maar wat is er verkeerd gegaan?
Heeft hij te vroeg gedekt en was hij er gewoon nog niet klaar voor, ik bedoel dan zijn zaad?
pfft... ik voel mij echt slecht. :(
En nu zeker omdat ik niet bij haar kan zijn, ze hangt erg aan mij, ik hoop dat mijn ventje dat goed gaat doen.

Je hebt niets fout gedaan Anja!!! Jij kan daar toch niet aan doen? Da's de natuur, je kan hen enkel de beste omstandigheden geven en dat heb jij gedaan! :hug:
Ik ken er niets van hé, dus dit is misschien een héél stomme vraag :oops: Maar kan het zijn dat hij haar twee keer gedekt heeft en er daarom bij een kitten iets is fout gelopen?
Hoe dan ook, je mag jezelf écht niets verwijten! Je hebt gewoon erg veel pech dat dit gebeurd is. Het feit dat je van Chanel zo vroeg door had dat er iets fout liep toont trouwens aan hoe goed je ze opvolgt en hoeveel je met hen bezig bent!!
Ik hoop dat Chiana snel nog bevalt van 1 of 2 kittens zodat je snel iets hebt om blij om te zijn want ik mij voorstellen dat dat nu ff moeilijk is :hug: Maar jij kan daar helemaal niets aan doen.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#558 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:32

Oh, dit is echt wel niet leuk om te lezen.
Dave zal zeker zijn best doen. En je weet dat je direct thuis bent, mocht het nodig zijn.
:hug: :hug: :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#559 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:34

Lief van jullie :)

Heidi, ik heb altijd al problemen gehad om iets te voelen dus daar kan ik niet verder op gaan en ze zeggen als er maar 1 of 2 kittens zijn dat je dat nog moeilijker voelt.
Ze heeft zeker geen koorts en neen ik heb niets van verlof staan en als mijn baas hoort dat het over een kat gaat begint hij te flippen dat heb ik al eens meegemaakt
en vandaag heeft een collega van mij verlof dus dat betekend dat ik niets kan vragen, morgen is Dave gelukkig ook thuis.
Maar Dave is er nu en ik vertrouw hem en hij heeft mij net een foto gestuurd, ze ligt momenteel te slapen in het stapelbedje.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#560 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:35

Heel jammer dat het zo moet gaan, maar Anja jij kan er niets aan doen, ook Borretje niet. :hug: :hug: Zolang Chiana er geen last van heeft dat is het belangrijkste en wie weet komen er nog wel een paar kleintjes na. Ze had toch wel een buikje dus zou er dan toch iets meer moeten zijn dan enkel die placenta? Tot hoelang kan een bevalling eigenlijk duren ? Dus we blijven duimen voor lieve Chiana :thumb:

Bewerkt door Maranweke, 22 juli 2013 - 09:40.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#561 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:38

Ocharme Anja, ik kan me voorstellen dat je daar echt triestig zit op je werk :hug:
Dave zal dat heel goed doen, hij kent de poezelkes ook door en door en ziet ze ook graag, hij zal niets laten gebeuren dat niet klopt.
Hopelijk bevalt Chiana toch nog van een gezond beebje :pray: maar het belangrijkse is dat Chiana zelf gezond en wel blijft.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#562 Geplaatst 22 juli 2013 - 09:43

Bekijk berichtkate2, op 22 juli 2013 - 09:31, zei:

Je hebt niets fout gedaan Anja!!! Jij kan daar toch niet aan doen? Da's de natuur, je kan hen enkel de beste omstandigheden geven en dat heb jij gedaan! :hug:
Ik ken er niets van hé, dus dit is misschien een héél stomme vraag :oops: Maar kan het zijn dat hij haar twee keer gedekt heeft en er daarom bij een kitten iets is fout gelopen?
Hoe dan ook, je mag jezelf écht niets verwijten! Je hebt gewoon erg veel pech dat dit gebeurd is. Het feit dat je van Chanel zo vroeg door had dat er iets fout liep toont trouwens aan hoe goed je ze opvolgt en hoeveel je met hen bezig bent!!
Ik hoop dat Chiana snel nog bevalt van 1 of 2 kittens zodat je snel iets hebt om blij om te zijn want ik mij voorstellen dat dat nu ff moeilijk is :hug: Maar jij kan daar helemaal niets aan doen.

Ik denk nu niet dat er door verschillende keren dekkingen zijn geweest dat er iets mis is gelopen want zo verloopt het meestal

Bekijk berichtDorothea, op 22 juli 2013 - 09:32, zei:

Oh, dit is echt wel niet leuk om te lezen.
Dave zal zeker zijn best doen. En je weet dat je direct thuis bent, mocht het nodig zijn.
:hug: :hug: :hug:

Ja als hij belt spring ik direct op mijn vespa.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#563 Geplaatst 22 juli 2013 - 10:19

Oei, wat lees ik allemaal. Gelukkig is je meisje niet ziek.
Wel spijtig van die ene placenta.... Maar ! Sommige zouden het misschien zelfs niet gezien hebben (eten ze toch op he?), en jij wel. Dat zegt al veel he....

Ik denk dat het voor jou snel avond mag zijn, dat je naar huis toe kan.
Ik duim mee....

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#564 Geplaatst 22 juli 2013 - 10:28

Ik vind het zo erg voor je. Ik hoop van harte dat er nog iets op komst is.
Je hebt er zo naar uitgekeken! Je hebt zo lang moeten wachten en nu dit :(

Maar het belangrijkste is dat Chiana gezond is. Haar gezondheid gaat boven alles.

Je moet jezelf geen verwijten maken, je bent een super poezenmama. :flower: :flower:
Gelukkig is Dave thuis en kan hij alles een beejte in het oog houden.

Ik duim alvast en zal een kaarsje doen branden.

Dikke dikke dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#565 Geplaatst 22 juli 2013 - 11:01

Och Anja...vind het echt zo erg dit te lezen... :( Het zag er allemaal zo goed uit voor Chiana...en nu dit ?? :cry:

Jullie hadden er zo naar uitgekeken...en iedereen hier ook... :hug:

Maar inderdaad, je kan jezelf echt totaal niets verwijten...jullie poezekes hebben een fantastisch leventje bij jullie en meer kan je echt niet doen :hug:

Kan het precies niet echt geloven...maar ik hoop zo dat jullie toch nog positief nieuws krijgen en dat Chiana spoedig mag bevallen van gezonde beebjes :pray: :pray:

Ik ga hier ook direct kaarsjes doen branden...en alle duimpjes draaien hier :duim:

Echt Anja en Dave, ik hoop zoooooo dat er toch nog een wondertje gebeurd !!! :hug: :hug:

Vele knuffeltjes aan lieve Chiana en jullie :hug:
Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#566 Geplaatst 22 juli 2013 - 11:33

Wat erg om te lezen.
Ik begrijp hoe je u zult voelen... En dan zeker omdat je daar op je werk zit!

Dave zal dat inderdaad wel goed doen!
En ik hoop hier mee dat ze geen koorts gaat beginnen maken en dat er toch nog gezonde kittens kunnen geboren worden.

En jij... Jij hebt u zelf helemaal niets te verwijten. Dit is jammer genoeg ook een deeltje van de natuur.
Dikke knuff! :hug:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#567 Geplaatst 22 juli 2013 - 11:46

:hug: :hug: Ik duim voor een gezond beebje en dat Chiana gezond blijft. Ik denk niet dat het aan jou ligt hoor, Anja, ze hebben daar een gewéldige poezenmama die hen heel veel liefde geeft en die zich steeds inleest. En als je het niet weet, bel je naar een andere fokker. Dat de dag maar rap voorbij is voor u, en idd, het belangrijkste is dat Chiana niet ziek is ofzo.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#568 Geplaatst 22 juli 2013 - 12:36

Dank u allemaal.

Ik heb wat rond gebeld en ook naar de dierenarts en gelukkig is hij het met ons eens, gewoon laten doen omdat ze niet ziek is en
mss zijn er nog wel levende, laten we hopen.

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 22 juli 2013 - 10:19, zei:

Oei, wat lees ik allemaal. Gelukkig is je meisje niet ziek.
Wel spijtig van die ene placenta.... Maar ! Sommige zouden het misschien zelfs niet gezien hebben (eten ze toch op he?), en jij wel. Dat zegt al veel he....

Ik denk dat het voor jou snel avond mag zijn, dat je naar huis toe kan.
Ik duim mee....

Ja ze was heel snel, ik kon zien dat het een moederkoek was maar niet of er eventueel een onvolgroeid kitten aan zat.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#569 Geplaatst 22 juli 2013 - 12:45

Dat moet deugd doen, die geruststelling. :)
Nu vertrouwen hebben in Chiana. :rub:
Nog een halve dag en je bent alweer thuis! ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#570 Geplaatst 22 juli 2013 - 13:03

Ja doet mij ook wel deugt die bevestiging, de meeste dierenartsen zouden al open snijden.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar