Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
evyv.
evyv.
  • 169 berichten

#571 Geplaatst 22 juli 2013 - 14:15

Niet al teveel zorgen om maken hoor Anja. Ik spreek uit ervaring met ons Heaven vorig jaar. Ook zij verloor een placenta (onvolgroeid kitten)
en ik was ook dadelijk in alle staten. Ook onze DA bleef hier heel rustig bij en zei zolang ze niet ziek zijn en zich normaal gedragen gewoon afwachten.

Moet toegeven dat het bange momenten zijn want ook ons Heaven was helemaal niet dik en wist niet echt of ik nog een gezond kittentje mocht verwelkomen of niet.
24 uur later begonnen de weeën en heeft zij het leven geschonken aan 2 prachtige en gezonde mannetjes van 100 en 130 gram :)
Dus zeker de hoop niet opgeven hoor!

Ik hoop dat het bij jou net hetzelfde zal verlopen en je snel 1 of meerdere gezonde kittens kan knuffelen en bewonderen.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#572 Geplaatst 22 juli 2013 - 14:43

Bekijk berichtevyv., op 22 juli 2013 - 14:15, zei:

Niet al teveel zorgen om maken hoor Anja. Ik spreek uit ervaring met ons Heaven vorig jaar. Ook zij verloor een placenta (onvolgroeid kitten)
en ik was ook dadelijk in alle staten. Ook onze DA bleef hier heel rustig bij en zei zolang ze niet ziek zijn en zich normaal gedragen gewoon afwachten.

Moet toegeven dat het bange momenten zijn want ook ons Heaven was helemaal niet dik en wist niet echt of ik nog een gezond kittentje mocht verwelkomen of niet.
24 uur later begonnen de weeën en heeft zij het leven geschonken aan 2 prachtige en gezonde mannetjes van 100 en 130 gram :)

Ik hoop dat het bij jou net hetzelfde zal verlopen en je snel 1 of meerdere gezonde kittens kan knuffelen en bewonderen.

Dit is hoopgevend...ik duim dat Chiana en jijzelf toch nog gaan kunnen genieten van kittentjes!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#573 Geplaatst 22 juli 2013 - 14:54

Bekijk berichtevyv., op 22 juli 2013 - 14:15, zei:

Ooh Evy jij geeft mij weer een beetje hoop :lol2:

Dank u dat je dit even komt vertellen hier, echt waar, nu heb ik toch weer een beetje hoop.

evyv.
evyv.
  • 169 berichten

#574 Geplaatst 22 juli 2013 - 17:40

Graag gedaan hoor! we zijn er om elkaar te helpen/ gerust te stellen toch :cat

Ik wens Chiana alvast een goede bevalling toe! Hopelijk laat ze je niet te lang wachten
want weet maar al te goed dat je pas helemaal gerust zal zijn als het kleintje of de kleintjes lekker liggen te tutteren bij mams.
Dit is altijd zo natuurlijk maar in gevallen zoals deze nog des te meer.

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#575 Geplaatst 22 juli 2013 - 17:52

EN hoe is het verder met Chiana?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#576 Geplaatst 22 juli 2013 - 19:59

Het gaat goed met Chiana, je ziet echt niets aan haar, ze eet goed, drinkt goed, speelt zoals anders, vraagt aandacht en dan moet ik haar volgen mee naar de werpkist,
daar gaat ze dan liggen en geef ik haar een buikmassage en zij geniet ervan.

Dave had het ook fantastisch gedaan, ik kwam binnen en hij liet direct zien wat hij al heel de dag met haar doet :love4:  zo lief om die twee bezig te zien, ik was wel geruster. :)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#577 Geplaatst 22 juli 2013 - 20:11

Oef!! Gelukkig gaat alles goed met Chiana!

Ik wist dat wel dat Dave dat goed ging doen  :)  :love3:  ik kan geloven dat je rustiger bent als je ventje er heel de dag mee bezig is geweest.
Nog heeeeel veel succes en stekte voor de komende uren/dagen.

Dikke  :hug:   :hug:  mijn kaarsje brand vanavond weer.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#578 Geplaatst 22 juli 2013 - 21:35

Dank u Véro :)

Morgen is Dave ook weer gelukkig thuis. :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#579 Geplaatst 22 juli 2013 - 22:17

Oh wat erg Anja, hele dikke knuffel :hug:
Gelukkig gaat het met Chiana goed !!
Ik duim dat ze snel bevalt van de rest van de kittens en dat deze gezond zijn :geluk: .
xxx

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#580 Geplaatst 22 juli 2013 - 22:18

Dank u Marina :)

Tot hier toe nog steeds alles rustig :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#581 Geplaatst 22 juli 2013 - 22:55

Oef...zo blij te lezen dat alles goed gaat met lieve Chiana.... :heart:

Hoop zo dat er nu spoedig ook nog beter nieuws mag komen.... :hug:

Hopelijk toch een beetje een goede nachtrust voor jullie, maar kan me voorstellen dat dit niet echt evident zal zijn... :hug:

Ook hier blijven de kaarsjes volop branden :hug:
Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#582 Geplaatst 22 juli 2013 - 22:57

Anja, als je de komende dagen iemand zoekt om overdag bij Chiana te zijn, dan mag je altijd iets laten weten.
Ik heb misschien geen verstand van bevallingen, maar ik kan heel goed bellen als ik zie dat er iets staat te gebeuren. :p

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#583 Geplaatst 22 juli 2013 - 23:34

Bekijk berichtDorothea, op 22 juli 2013 - 22:57, zei:

Anja, als je de komende dagen iemand zoekt om overdag bij Chiana te zijn, dan mag je altijd iets laten weten.
Ik heb misschien geen verstand van bevallingen, maar ik kan heel goed bellen als ik zie dat er iets staat te gebeuren. :p

En ik wil Dorotea gerust bijstaan bij zo'n zware klus ;-)

Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat het allemaal goed komt!

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#584 Geplaatst 23 juli 2013 - 00:48

Oef, ik ben zo blij dat alles nog goed gaat met chiana, das toch al een goed teken hé.
En ik ben ook heel blij dat er toch nog hoop is!
Lang leve dave, hij heeft dat goed gedaan en zal dat morgen zeker ook nog doen :)
Ik blijf in ieder geval verder duimen ;)

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#585 Geplaatst 23 juli 2013 - 08:16

ooh wat jammer om dit te lezen :( :(

Ik hoop echt dat chiana vandaag bevalt van gezonde kittens!!!

xx

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar