Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#616 Geplaatst 24 juli 2013 - 12:15

Voor Chiana geloof ik er eerlijk gezegd ook niet meer zo in :( Maar voor Chanelleke hoop ik nog van wel. Ik zal hoe dan ook voor beide duimen op goed nieuws!!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#617 Geplaatst 24 juli 2013 - 12:22

Ja ik hoop ook dat ik er naast zit :) bedankt voor jullie duimpjes en steun :d

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#618 Geplaatst 24 juli 2013 - 12:41

Mijn duimpjes gaan hier ook omhoog  :duim:  :duim:
Succes vanavond!

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#619 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:07

Ik duim mee voor chiana en chanel!!!!!

Is het door een bacterie dat ze een beebje verloren is?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#620 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:15

Bekijk berichtJessie_A&A, op 24 juli 2013 - 13:07, zei:

Ik duim mee voor chiana en chanel!!!!!

Is het door een bacterie dat ze een beebje verloren is?

Een paar maand geleden was ons Chanelleke ook zwanger en na 5 weken zijn ze allemaal geresorbeerd namelijk door een bacterie. :( Nu gebeurd het juist hetzelfde bij Chiana alleen wat later dus volgens mij en andere hangt het samen en denken we dus aan een bacterie en die gaan we nu bestrijden met antibiotica. Dus we gaan dan ook op veilig spelen en alle katjes op antibiotica zetten zodat we niet iets overslaan.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#621 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:33

oh nee :(

ik hoop dat er toch nog levende kittens in chiana haar buikje zitten :(

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#622 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:50

Oh neen, wist niet dat je met een bacterie zat, dat is minder goed nieuws natuurlijk.
Ik had vernomen dat hetgene er nu met Chiana aan de hand was ivm die placenta nog wel meer gebeurd en er daarna nog wel levende kittens kunnen geboren worden, dus ik duim volop mee dat er toch nog kittentjes in haar buikje groeien. :duim:
(en ook bij Chanel natuurlijk)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#623 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:52

Bekijk berichthilleke, op 24 juli 2013 - 13:50, zei:

Oh neen, wist niet dat je met een bacterie zat, dat is minder goed nieuws natuurlijk.
Ik had vernomen dat hetgene er nu met Chiana aan de hand was ivm die placenta nog wel meer gebeurd en er daarna nog wel levende kittens kunnen geboren worden, dus ik duim volop mee dat er toch nog kittentjes in haar buikje groeien. :duim:
(en ook bij Chanel natuurlijk)

Ja Hilde dat heb ik ook gehoord maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in bij Chiana. :(

En weet jij hoeveel tijd dat er tussen de placenta en de kittens zat?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#624 Geplaatst 24 juli 2013 - 13:59

Dit was toch een tijdje voor de uitgerekende datum. Kan zijn dat er met dat kitten iets mis was, dus dat het gewoon opgenomen wordt in het lichaam en je er eigenlijk niets van merkt.
De fokker die ik gisteren sprak had dit zelf al meegemaakt en ook gehoord van andere fokkers. (hoorde ook dat Nelle dus ook een miskraam zou kunnen gehad hebben ipv de schijnzwangerschap die ik dacht,  ook al heb ik daar niets van gevonden, dit zou dus gewoon door het lichaam kunnen opgenomen worden)

Jammer dat ze ons niet kunnen vertellen wat ze voelen he, we zijn zo machteloos hierin als mens. We doen alles voor onze katjes, maar dit leed kunnen we hen jammergenoeg niet besparen :8

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#625 Geplaatst 24 juli 2013 - 14:08

Bekijk berichthilleke, op 24 juli 2013 - 13:59, zei:

Dit was toch een tijdje voor de uitgerekende datum. Kan zijn dat er met dat kitten iets mis was, dus dat het gewoon opgenomen wordt in het lichaam en je er eigenlijk niets van merkt.
De fokker die ik gisteren sprak had dit zelf al meegemaakt en ook gehoord van andere fokkers. (hoorde ook dat Nelle dus ook een miskraam zou kunnen gehad hebben ipv de schijnzwangerschap die ik dacht,  ook al heb ik daar niets van gevonden, dit zou dus gewoon door het lichaam kunnen opgenomen worden)

Jammer dat ze ons niet kunnen vertellen wat ze voelen he, we zijn zo machteloos hierin als mens. We doen alles voor onze katjes, maar dit leed kunnen we hen jammergenoeg niet besparen :8

Het probleem is ook dat ik niets voel maar kan ook zijn als er maar 1 kitten is dan voel je het ook minder snel en dan ook nog eens dat ik het zelf mss niet kan :oops: ik heb namelijk schrik om harder te voelen aan haar buikje dat ik het liever zo laat.
Ik denk ook dat het al een tijdje geleden is gebeurd bij Chiana, dat het kitten is geresorbeerd of dat er toch nog een onvolgroeid kitten aan de moederkoek hong maar dat heb ik niet kunnen zien omdat Chiana zo snel was om het op te eten.

Ja idd dat is bij Chanelleke ook geweest, de kittens resorberen dus en liever dit dan een ontsteking.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#626 Geplaatst 24 juli 2013 - 16:23

Veel succes vanavond!! :geluk:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#627 Geplaatst 24 juli 2013 - 19:21

Hopelijk goed nieuws :pray:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#628 Geplaatst 24 juli 2013 - 19:24

:pray: :pray: :pray:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#629 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:07

Hier zijn we ook volop aan het duimen...en hopen op goed nieuws !!! :pray: :duim:

Ik blijf er ergens in geloven dat jullie toch nog positief nieuws gaan krijgen ivm Chiana... :pray:

En ik vrees dat ik in het verlof toch een aantal berichtjes heb gemist... :catnoknow :catscratchhead wist niet eens dat Chanelleke zwanger was ?? :dancer:

Deze avond sluiten we het verlof definitief af...dus morgen zal ik terug een beetje meer tijd hebben om alles bij te lezen ! :)

Heel veel succes straks !!! :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#630 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:07

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar