Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#631 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:11

We zijn terug en het klinkt misschien raar maar ik ben heel blij, Chiana heeft geen kittens meer of vuiligheid in haar baarmoeder zitten,
ze heeft geen ontsteking en is zo gezond als een visje. :loveshower:
In de wachtzaal deed ik haar deurtje open en ze ronkte direct er was echt geen enkele tekens van stress te bespeuren, ze gaf haar direct over, gaf haar buikje weer en genoot. :love4:
Ik ben echt super trots op Chiana die is zo flink en sterk amai, ze heeft vandaag nogmaals een lach op mijn gezicht getoverd ondanks de miserie,
jullie hadden mij in de auto moeten zien na de dierenarts :oops: zo lachen dat ik deed :oops:  :)
Chanelleke is ook meegegaan en daar juist hetzelfde, niets te zien, geen ontsteking, gewoon een mooie baarmoeder :dancer:  echt jullie zullen het misschien raar vinden maar ik ben echt heel blij,
ik had echt zo veel schrik dat hij ging zeggen dat er veel vuiligheid in zat, ontsteking enz... niet dus en dat maakt mij super blij, mijn poezekes zijn gezond en super sterk! :love4:
Dierenarts denkt helemaal niet aan een bacterie maar dat het meer aan de kater ligt, ofwel is zijn zaad nog niet goed (hij is dan ook nog jong), ofwel is zijn zaad gewoon niet goed ofwel kan het genetisch zijn,
dat dus de combinatie Borretje x Chiana of Borretje x Chanel niet pakt, hopelijk niet de twee laatste.
Ik ga dit dus onderzoeken en hopelijk vinden we een oplossing en laten we hopen dat Borretje inderdaad gewoon nog niet rijp was. :)

En ik vind het ook wel erg dat er geen kittens zijn of worden verwacht maar ik vind en jullie ook dat de gezondheid van mijn en /of onze poezekes iets belangrijker. :)
i

Bewerkt door Solotje, 24 juli 2013 - 20:12.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#632 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:14

Supernieuws!! Ik ben heel blij voor je dat je katjes zo gezond zijn. :thumb:

Tijd zal wel uitwijzen wat het probleem juist is.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#633 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:15

Aaaah oef gelukkig zijn ze allemaal OK :dancer: dat is idd het belangrijkste. Ook super te horen dat het geen bacterie zou zijn. :thumb:
Hoe ga je dit onderzoeken van Borretje ?

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#634 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:19

Wel mijn dierenarts gaat één van de dagen is bellen naar een collega in Gent en hij gaat vragen of ze de mogelijkheid hebben om zoiets te testen, vroeger ging het nog niet maar omdat mijn dierenarts niet zo'n
klanten heeft als ik :lachen: dus eigenlijk geen vraag :) is hij hier ook niet van op de hoogte, wat normaal is.
En ik ga dit natuurlijk ook voorleggen bij de ervaren fokkers en horen wat zij te zeggen hebben. :)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#635 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:29

Super dat ze allemaal Ok zijn :thumb:
Ik ben echt blij voor je :dancer:

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#636 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:42

Het is natuurlijk jammer dat er geen kittens zijn maar de gezondheid van de poezels gaat voor.
Borretje zal nog een jongetje zijn ipv een man. Laat hem nog goed maar wat oefenen ;)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#637 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:46

Da's goed nieuws dat beide dametjes gezond zijn. :thumb:

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#638 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:57

gelukkig zijn de beide dames gezond! :dancer: gezondheid is altijd het belangrijkste dus ik begrijp je reactie volledig!
Hopelijk was het gewoon nog te vroeg voor Borretje! Ik blijf voor je duimen

X

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#639 Geplaatst 24 juli 2013 - 21:00

goh, ik denk niet dat het aan de leeftijd van de kater ligt hoor. Sommige katers doen met 4 maanden al kittens verwekken en dat gaat ook goed.

Het kan zijn dat het nu niet goed ging. Meestal merk je daar niets van, maar het gebeurd vaker. Hoeft niets te betekenen! Het is nu denk ik dikke pech dat het bij jou twee keer gebeurd.

Natuurlijk kan de combi verkeerd zijn, maar dat weet je pas als het de volgende keer ook niet goed gaat. En ik denk dat het best meevalt ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#640 Geplaatst 24 juli 2013 - 21:08

jammer dat er geen kittens zijn,maar uiteindelijk zijn de (mama)poezen het belangrijkste: )
dzt verklaart ook meteen die kleine buik ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#641 Geplaatst 24 juli 2013 - 21:52

Heel goed nieuws dus al bij al :) het bellangrijkste is alvast in orde. Ben bij en opgelucht voor je!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#642 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:09

Bekijk berichtJo, op 24 juli 2013 - 20:42, zei:

Het is natuurlijk jammer dat er geen kittens zijn maar de gezondheid van de poezels gaat voor.
Borretje zal nog een jongetje zijn ipv een man. Laat hem nog goed maar wat oefenen ;)

:lachen: Ja dat zal hij graag horen dat hij nog even mag oefenen :lachen:

Bekijk berichtginnie, op 24 juli 2013 - 21:00, zei:

goh, ik denk niet dat het aan de leeftijd van de kater ligt hoor. Sommige katers doen met 4 maanden al kittens verwekken en dat gaat ook goed.

Het kan zijn dat het nu niet goed ging. Meestal merk je daar niets van, maar het gebeurd vaker. Hoeft niets te betekenen! Het is nu denk ik dikke pech dat het bij jou twee keer gebeurd.

Natuurlijk kan de combi verkeerd zijn, maar dat weet je pas als het de volgende keer ook niet goed gaat. En ik denk dat het best meevalt ;)

Ik bedoel eigenlijk dat de ene kater op 4 maand rijp is en de andere pas op 2 jaar, zo is het toch he?

Ik hoop dat het dan pech is :)

Ja het zou mij echt verbazen als het aan de genetica ligt, laten we hopen van niet. :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#643 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:13

Spijtig dat er geen kittens zijn, maar wel SUPER dat je meiden gezond zijn!!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#644 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:31

Ja en ik ga deze nacht slapen als een roosje :d

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#645 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:44

Ni snurken é :p
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar