Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#646 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:54

Phoe daar heb ik geen last van :p

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#647 Geplaatst 24 juli 2013 - 22:57

Jij niet, maar Dave misschien wel. :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#648 Geplaatst 24 juli 2013 - 23:05

:lachen: Nee die slaapt door alles heen, het is juist andersom hij snurkt en ik word daar wakker van :lachen:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#649 Geplaatst 24 juli 2013 - 23:20

Zoooo blij dit goede nieuws te lezen, Solotje !!! :loveshower: :loveshower:

Echt...fantastisch dat zowel Chiana als Chanelleke super gezond zijn !! :love:

En hopelijk kan je achterhalen wat het probleempje is...eventueel bij Borretje... :( Maar misschien is het inderdaad nog iets te vroeg en moet hij eerst nog een beetje meer man worden... ;)

Misschien een laatbloeiertje...maar nog even geduld en dan zal Borretje in de toekomst prachtige beebjes verwekken !! :love:

Even een tegenslag nu...maar je lieverdjes zijn gezond en dat is nu écht wel het belangrijkste !!! :heart:

Ik wens jullie een heel goede nachtrust...en de mooie momentjes volgen zeker in de nabije toekomst... :hug:
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#650 Geplaatst 25 juli 2013 - 08:14

en anders gaat ons Anja toch op zoek moeten naar een nieuwe plaats voor Blubbertje ;).... denk dat ik dan toch nog eens aan mijn vrouwke haar mouwen ga trekken ze :d

Super dat de 2 dames in orde zijn!!!

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#651 Geplaatst 25 juli 2013 - 08:53

Wat een opluchting om te horen dat je 2 meisjes gezond en wel zijn!!Borretje zijn tijd komt nog wel :)
  Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#652 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:05

super nieuws dat beide dames gezond zijn!!! das het allerbelangrijkste, die kittens volgen zeker wel nog :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#653 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:29

Wel het is geen goede nachtrust geworden, Chiana die lag gelukkig heel de nacht in mijn armen tot
dat ik plots hoorde dat ze jankte en dat ze weeën kreeg in mijn arm, er zijn nog 2 placenta's afgekomen :s
ik ga seves naar de dierenarts bellen en vragen hoe dat komt dat hij dit niet gezien heeft, nu ben ik weer niet gerust of
kon dit misschien al in het geboortekanaal zitten dat hij dat niet kon zien of gewoon over gezien?

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#654 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:35

Super dat beide dames gezond zijn :thumb: , natuurlijk jammer dat er geen kittens worden verwacht, maar dat komt nog wel :hug:
Borretje zal het zeker niet erg vinden dat hij nu nog wat meer kan 'spelen' :wi

edit: oei, wat raar dat dat niet te zien was bij de dierenarts, hopelijk is ze nu leeg :hug:

Bewerkt door Marina, 25 juli 2013 - 09:36.

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#655 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:35

Oei :( geen idee of dit zichtbaar kon zijn gisteren bij de DA. Bel hem maar even op om dat te vragen. Nuja ze had nog wel een buikje en het vermoeden was er wel dat er nog iets was, hopelijk is het nu leeg dan
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#656 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:37

Bekijk berichtSolotje, op 25 juli 2013 - 09:29, zei:

Wel het is geen goede nachtrust geworden, Chiana die lag gelukkig heel de nacht in mijn armen tot
dat ik plots hoorde dat ze jankte en dat ze weeën kreeg in mijn arm, er zijn nog 2 placenta's afgekomen :s
ik ga seves naar de dierenarts bellen en vragen hoe dat komt dat hij dit niet gezien heeft, nu ben ik weer niet gerust of
kon dit misschien al in het geboortekanaal zitten dat hij dat niet kon zien of gewoon over gezien?

Oei, je zou toch denken dat je da dit zou moeten hebben gezien?Daarvoor ging je toch net naar hem?
Ocharme Chiana :(

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#657 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:37

Super Anja dat Chiana en Chanelleke gezond zijn, maar ik kan me nu wel voorstellen met de twee nieuwe placenta's dat je ongerust bent voor Chiana :catnoknow

Maar hetgeen ze voorhadden, was toch bij de twee iets anders dacht ik, bij Chanelleke een baarmoederontsteking door bacterie en bij Chiana, ja, beebjes die in foetus-stadium gebleven zijn? Of kan dat dezelfde oorzaak hebben? Ik ben een volledige leek ivm fokken :oops:

Borretje zal nog wat moeten oefenen :) De patat ;)

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 25 juli 2013 - 08:14, zei:

en anders gaat ons Anja toch op zoek moeten naar een nieuwe plaats voor Blubbertje ;).... denk dat ik dan toch nog eens aan mijn vrouwke haar mouwen ga trekken ze :d

Super dat de 2 dames in orde zijn!!!

:ha :ha Stijn, ik WIST gewoon dat er zich iemand zou aandienen voor Borretje :lachen:
'k Denk dat Anja niet akkoord gaat zijn :louche:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#658 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:41

Oei da's wel minder :s Hopelijk kan de dierenarts nog wat uitleg geven zodat jij weer geruster kan zijn. Wat jammer dat je dat nu nog moet tegenkomen.

Bewerkt door kate2, 25 juli 2013 - 09:42.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#659 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:49

Ja idd dat vermoeden hadden we maar ja als de dierenarts zoiets zegt dat ze leeg is dan verwacht je je er ook niet meer aan.

Ja Sabine dat is onze Stijn he :lachen: hij kan maar proberen, je weet maar nooit :lachen:

Ja Chatoela daarom ging ik naar de dierenarts :louche:

Nee Sabine, bij Chanelleke was juist hetzelfde, ze dachten aan aan een ontsteking maar bij haar is ook alles geresorbeerd, gelukkig maar. :)

Het is allemaal zo toevallig dat het juist bij de twee dames gebeurd en dit ook met dezelfde kater, ik geloof echt wel dat het samenhangt.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#660 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:49

Bekijk berichtSolotje, op 25 juli 2013 - 09:47, zei:

Ja idd dat vermoeden hadden we maar ja als de dierenarts zoiets zegt dat ze leeg is dan verwacht je je er ook niet meer aan.

Ja Sabine dat is onze Stijn he :lachen: hij kan maar proberen, je weet maar nooit :lachen:

Ja Chatoela daarom ging ik naar de dierenarts :louche:

Daar krijg ik dan toch een raar gevoel bij...je zou toch verwachten dat je da dat zou zien....mijn vertrouwen in hem/haar zou wel wat weg zijn

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar