Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Zwanger

Chiana & Borretje

cattery her majesty black silver tabby blotched brits korthaar

• Log in om te reageren
697 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#661 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:56

Ik heb gebeld en hij zij dat het nog te verwachten was omdat de baarmoederhals nog verdikt was (wat hij wel gezegd had toen)
en dat daar nog die vruchtjes zaten.

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#662 Geplaatst 25 juli 2013 - 09:58

Bekijk berichtSolotje, op 25 juli 2013 - 09:56, zei:

Ik heb gebeld en hij zij dat het nog te verwachten was omdat de baarmoederhals nog verdikt was (wat hij wel gezegd had toen)
en dat daar nog die vruchtjes zaten.

Mmmmmmm, ok, raar gevoel blijft bij mij toch nog hangen...zal wel aan mijzelf liggen zeker

Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#663 Geplaatst 25 juli 2013 - 10:10

ja Anja... ik kan maar proberen é ;)

Hopelijk blijft nu alles goed met Chiana!

In elk geval moet je jezelf niets verwijten Anja, je doet wat je moet doen!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#664 Geplaatst 25 juli 2013 - 10:10

Bekijk berichtchatoela, op 25 juli 2013 - 09:58, zei:

Mmmmmmm, ok, raar gevoel blijft bij mij toch nog hangen...zal wel aan mijzelf liggen zeker

Nee ik begrijp je wel :)
Ik heb dan nog eens voor de veiligheid gevraagd dat er zeker niets te zien was in de baarmoeder zelf en

of er geen ontsteking was en hij verzekerde mij dat er daar niets te zien was, alleen die verdikte baarmoederhals wat normaal is in haar geval.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#665 Geplaatst 25 juli 2013 - 11:36

Op een echo kun je helaas nooit alles 100% zien, dat had de da er even bij moeten zeggen. Gelukkig is ze nu als het goed is alles kwijt!
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#666 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:23

Anja gelukkig is alles nu eruit gekomen. Hou haar heel goed in het oog en als je maar de minste gedragsverandering zou zien ga dan terug naar de DA maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#667 Geplaatst 25 juli 2013 - 15:40

Gelukkig is  alles goed met je kleine meid Anja . ;) :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#668 Geplaatst 29 juli 2013 - 23:39

Eventjes heel benieuwd...en ook bezorgd...hoe gaat het intussen met lieve Chiana en Chanelleke ??? En Borretje ?? Hoop zo dat alles verder goed verloopt :pray: :pray:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#669 Geplaatst 29 juli 2013 - 23:53

Bekijk berichtMauro, op 29 juli 2013 - 23:39, zei:

Eventjes heel benieuwd...en ook bezorgd...hoe gaat het intussen met lieve Chiana en Chanelleke ??? En Borretje ?? Hoop zo dat alles verder goed verloopt :pray: :pray:

Alles gaat hier heel goed :lol2:  Chiana is nog steeds aanhankelijk, Chanelleke trouwens ook :love4:  ze staan hier niet meer op de pil en ze zijn niet zwanger en dan zijn de dames super lief zowel tegenover mij als tegen elkaar,
moeder en dochter geven zelfs likjes aan elkaar :love:  juist als Chiana in mijn armen ligt en bv Angel wilt in mijn armen kruipen dan geeft Chiana een lap :lachen: jah het is haar plekje in mijn armen :lachen: zo is ze wel,
ze eist mij helemaal op en wilt niet delen. :love4: Maar soms heeft ze het te warm en gaat ze even op de koude laminaat liggen en dan ja dan is het plaatsje snel bezet door een andere kat. :d

En als ze dan terug komt ja dan moet ze dus ergens anders liggen, dan geeft ze geen lappen. :)

De pilletjes gaan hier ook heel vlot, vandaag begin ik met de volgende 100 pillen :trance:  ja iedereen moet er hier 2 per dag slikken en dit 15 dagen lang, zaterdag moet ik dan beginnen met een probioticum om de darmflora te herstellen.

Ik heb er de volste vertrouwen in. :d

Oh ja en ons ventje Borretje is zo'ne lieve jongen, hij geniet en wacht stiekem op een krolse dame :lachen:

Bewerkt door Solotje, 29 juli 2013 - 23:55.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#670 Geplaatst 30 juli 2013 - 00:00

Bekijk berichtSolotje, op 29 juli 2013 - 23:53, zei:

Alles gaat hier heel goed :lol2:  Chiana is nog steeds aanhankelijk, Chanelleke trouwens ook :love4:  ze staan hier niet meer op de pil en ze zijn niet zwanger en dan zijn de dames super lief zowel tegenover mij als tegen elkaar,
moeder en dochter geven zelfs likjes aan elkaar :love:  juist als Chiana in mijn armen ligt en bv Angel wilt in mijn armen kruipen dan geeft Chiana een lap :lachen: jah het is haar plekje in mijn armen :lachen: zo is ze wel,
ze eist mij helemaal op en wilt niet delen. :love4: Maar soms heeft ze het te warm en gaat ze even op de koude laminaat liggen en dan ja dan is het plaatsje snel bezet door een andere kat. :d

En als ze dan terug komt ja dan moet ze dus ergens anders liggen, dan geeft ze geen lappen. :)

De pilletjes gaan hier ook heel vlot, vandaag begin ik met de volgende 100 pillen :trance:  ja iedereen moet er hier 2 per dag slikken en dit 15 dagen lang, zaterdag moet ik dan beginnen met een probioticum om de darmflora te herstellen.

Ik heb er de volste vertrouwen in. :d

Oh ja en ons ventje Borretje is zo'ne lieve jongen, hij geniet en wacht stiekem op een krolse dame :lachen:

Super dit goede nieuws te lezen, Solotje !!!! :loveshower:

Echt...ben zoooo blij dat het voor allemaal de goede richting uitgaat ! :duim: :dancer:

Dat is echt het enige wat nu belangrijk is...dat het goed gaat met al je lieverdjes !! :heart:

Geef ze allemaal maar veel knuffeltjes van "ons"...en nog één vraagje, alles ook goed met Twilightje ?? :heart: :love:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#671 Geplaatst 30 juli 2013 - 00:06

Bekijk berichtMauro, op 30 juli 2013 - 00:00, zei:

Super dit goede nieuws te lezen, Solotje !!!! :loveshower:

Echt...ben zoooo blij dat het voor allemaal de goede richting uitgaat ! :duim: :dancer:

Dat is echt het enige wat nu belangrijk is...dat het goed gaat met al je lieverdjes !! :heart:

Geef ze allemaal maar veel knuffeltjes van "ons"...en nog één vraagje, alles ook goed met Twilightje ?? :heart: :love:

Zal ik doen :d ja met prinsesje Twilightje gaat het ook heel goed, ik denk dat die nog steeds aan het genieten is van kitten zijn :lachen: want die wordt gewoon niet meer krols :lachen:
maar nu maakt het niet uit want ik heb graag dat de ab kuur achter de rug is bij iedereen en dan mogen ze krols worden :d ik hoop zo hard dat nadien alles vlot en vlekkeloos verloopt :pray:
maar als je het zo hoort ben ik niet de enige en is die bacterie die E-Coli heet heel actief in het Antwerpse :(

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#672 Geplaatst 31 juli 2013 - 22:18

Heel fijn te lezen dat met Twilightje ook alles verder goed gaat !! :loveshower: :love:
Hopelijk moeten ze niet te lang meer AB slikken...en hoop zo dat vanaf dat moment echt alles goed en vlot mag verlopen voor je lieverdjes !! :pray: :hug:

Vele knuffeltjes en ik ben er zeker van dat met jullie fantastische zorgen alles spoedig terug in orde zal komen !! :heart: :b

(En ja...de natuur, een bacterie, ziekte....daar staat iedere machteloos tegenover...maar zo blij dat alles de goede en positieve kant uitgaat :hug:)
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#673 Geplaatst 01 augustus 2013 - 09:41

Blij dat alles daar terug goed gaat!!!! :party:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#674 Geplaatst 01 augustus 2013 - 10:02

Poehhhh, ok ben net terug van vakantie...
Heb snel even bijgelezen, twas precies een triller zeg :o

Het zit toch echt niet mee he voor jou Anja :(
Ik wist eigenlijk ook niet dat chanelleke toen zwanger was.
Jammer dat de kittentjes op zich laten wachten, maar het belangrijkste is dat je poezen kerngezond zijn. :dancer:

Hopelijk is alle miserie nu achter de rug en zal de ab zijn werk doen.

Heb je al meer nieuws over dat testen van borretje zijn zaad?
Ga je dan verder met de combinatie borretje en chiana en borretje en chanel?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#675 Geplaatst 01 augustus 2013 - 13:45

Bekijk berichtMarieDufoor, op 01 augustus 2013 - 10:02, zei:

Poehhhh, ok ben net terug van vakantie...
Heb snel even bijgelezen, twas precies een triller zeg :o

Het zit toch echt niet mee he voor jou Anja :(
Ik wist eigenlijk ook niet dat chanelleke toen zwanger was.
Jammer dat de kittentjes op zich laten wachten, maar het belangrijkste is dat je poezen kerngezond zijn. :dancer:

Hopelijk is alle miserie nu achter de rug en zal de ab zijn werk doen.

Heb je al meer nieuws over dat testen van borretje zijn zaad?
Ga je dan verder met de combinatie borretje en chiana en borretje en chanel?

Welkom terug Marie :d

Het ligt niet aan Borretje Marie, die dierenarts weet niet waar hij over praat, als hij logisch zou nadenken dan zou hij het moeten weten dat het niet van Borretje zijn zaad zou komen want er zijn kittens geweest
en dan zou hij moeten weten als een foetus wordt geresorbeerd dat het aan een bacterie ligt.
De katjes hebben dus een bacterie e-coli, komt heel veel voor bij mens en dier en ik heb die pech dat ik het heb binnengekregen. :(
Maar gelukkig is deze bacterie heel goed te behandelen :) ik ben bijna door mijn kuur heen, dus alles komt goed. :)
chanelleke zal niet zwanger geweest zijn, ik twijfelde bij haar omdat ze bij kwam maar de tepeltjes die bleven uit dus ze zal wel niet zwanger geweest zijn. :)
In ieder geval weer een hele leerschool geweest en ik mag mij gelukkig prijzen dat alles oke is en dat we verder kunnen. :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger, cattery her majesty, black silver tabby blotched, brits korthaar