Spring naar inhoud

- - - - -

Vechten

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#1 Geplaatst 14 juni 2013 - 23:14

De laatste tijd zie ik steeds minder mijn poezen, hebben ze kappen, of zien we plukken haar liggen, of zitten er plukken los op hun vel.
Nu dachten we dat het van een wilde kater was die hier meerdere malen komt op een dag, soms lig ik in bed en kom ik wakker van een gevecht tussen 2 poezen. Vandaag heeft mijn vriend ontdekt wie dit doet, en het is een van mijn eigen poezen, hij atakeerde garfield en de plukken haar lagen terug op de grond, garfield had doodsbang ervan :( Greytje liep zo snel hij kon weg, en lapje sprong vlug over de muur naar de geburen...
Iemand tips wat ik hiermee moet? Vind het zo jammer dat ik telkens moet zoeken achter mijn poezen en stukken haar terug vind.... En dat het dan nog mijn eigen poes is die het doet :s Terwijl die 3 samen opgegroeid zijn....

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 14 juni 2013 - 23:29

Is er iets veranderd in je omgeving?
Of mss is een andere buitenkat in de omgeving waar hij op gefrustreerd is en dit uitwerkt op die het korste bij hem is.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#3 Geplaatst 14 juni 2013 - 23:33

Pff ik heb er geen gedacht van, als ik hem zie ligt hij lekker te zonnen of komt hij keppe doen...
Kwa andere buitenpoezen zijn het steeds dezelfde ...