Spring naar inhoud

- - - - -

Stronghold bestellen in Engeland?Iemand ervaring?

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 21 juni 2013 - 15:22

Om centjes te besparen zocht ik naar de goedkoopste leverancier van Stronghold en daarbij kwam ik op een engelse site terecht: www.animeddirect.co.uk
Daar verkopen ze Stronghold 240 mg, 6 pipetjes voor 25.99 pond, en aangezien de pond bijna gelijk staat aan de euro zou dit 26 euro zijn, da"s de helft van in nederland waar ik ze anders online bestel.

Heeft iemand ervaring met het bestellen via engeland? Het lukt mij niet om het te bestellen maar als iemand er positieve ervaringen mee heeft ga ik toch eens bellen en zo bestellen.

Groetjes Lilian

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 21 juni 2013 - 15:57

Mijn vriend besteld vaak op Amazon en dat komt van Engeland.
Normaal verloopt dit altijd zeer goed.
Maarja, je moet het wel kunnen uitleggen in het engels als het een keertje fout loopt...

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 22 juni 2013 - 09:00

Ik koop stronghold hier in belgie, 37 euro voor 6pippetjes...

Ik heb gekeken op je link, 6 pippetjes voor 20 pond. Wel heel voordelig e! Maar je moet wel je voorschrift van je DA eerst doormailen of opsturen voor je het mag bestellen.

Bewerkt door BestCoonsEver, 22 juni 2013 - 09:06.

Geplaatste afbeelding

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 22 juni 2013 - 09:27

Dat van dat doktersvoorschrift zie ik nu ook pas. Straks moet ik nog naar de da, vraag ik stilletjes een voorschrift....Maar 37 euro voor 6, is dat van 240 mg, want in engeland komt er ook nog 5 pond verzendkosten bij en ik ssta er ook wel een beetje huiverig tegen...
Bedankt voor de tip, groetjes Lilian