Spring naar inhoud

- - - - -

Liefde of mishandeling?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 juni 2013 - 10:44

De meeste kennen hem al, Lil' Bub, de kat die geboren werd met een afwijking en al menig harten stal...Al zijn er ook veel mensen die vinden dat Bub geen levenskwaliteiten heeft zoals het zou moeten zijn, en de shows al helemaal niet bevorderlijk zijn voor dit lieve katje.
Dus ik vroeg me af wat jullie hier over denken?

Bewerkt door saitenu, 22 juni 2013 - 10:47.

Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#2 Geplaatst 22 juni 2013 - 11:11

een kindje met een beperking zie je ook graag he,
ook daar zijn er velen met die andere mening dus..
ik vind het liefde :love2:
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 22 juni 2013 - 11:31

Ik vind dat dit katje er best vrolijk en tevreden uitziet, ken het hele verhaal wel niet.
Maar zo te zien toch leuk dat er mensen zijn die hem zo graag zien.
Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 22 juni 2013 - 11:38

Ik weet ook het verhaal er niet achter maar vind dat het katje er idd vrolijk uitziet en ik zou niet weten waarom deze ondanks beperkingen geen goed leven zou kunnen hebben.

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 22 juni 2013 - 12:12

Zolang een diertje geen pijn heeft en de verzorging kan krijgen die het nodig heeft, heeft alle diertjes het recht om te blijven leven en in huiselijke kring te leven.
ik vind het prachtig dat die mensen zich ontfermen over dat poesje en idd ziet het er gelukkig uit. :duim:

Bewerkt door Ventteke, 22 juni 2013 - 12:16.

KS2015

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 22 juni 2013 - 12:19

Ik had daar nog nooit van gehoord. Maar vind het best schattig om eerlijk te zijn.
Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 22 juni 2013 - 12:36

Cute!!
Hij heeft wel veel hulp nodig, dus dit katje zou ik het liefst zien bij mensen die thuis zijn. Omdat hij bijv. niet van de zetel raakt (of erop).

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 22 juni 2013 - 13:10

Ik ken dus ook het hele verhaal niet, maar als die mensen daar goed voor kunnen zorgen en het poesje ziet er precies toch gelukkig uit, zie ik niet in waarom het niet mag blijven leven! En het is inderdaad een schattig poezelke!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Bridget
Bridget
  • 253 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 22 juni 2013 - 17:36

Ik vind dit liefde!
Het is niet omdat het lichamelijk niet is zoals het hoort, zolang het geen pijn heeft zie ik niets hier verkeerd aan.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Toulouse, Saphira, Bobo, Cheshire, Hayley, Akiko, Cain, Romulus & personeel Bridget

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 22 juni 2013 - 19:00

Hoe schattig! Vind het katje wel iets hebben...
Vind het mooi om te zien dat hij blijkbaar een goede thuis heeft gevonden. Een kindje met een beperking aanvaard je ook hoe het is...

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 22 juni 2013 - 19:36

Ik heb heel veel respect voor mensen die een diertje adopteren met beperkingen zolang ze er geen misbuik van maken.
Het katje ziet er heel gelukkig uit. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#12 Geplaatst 01 juli 2013 - 17:57

Het is een schattig diertje en het ziet er toch gelukkig uit.    Moest ik een nestje katjes hebben en er zit zo'n beestje bij met een beperking, ik zou er zelf ook voor smelten en zou het houden en een gelukkig leven proberen te geven (zolang het geen pijn heeft).   Ben er zeker van dat dat beestje heel dankbaar is en dat die mensen er veel liefde van krijgen.    Iets wat niet perfect is wordt al veel te vlug gedumpt in onze maatschappij.