Spring naar inhoud

- - - - -

Welk abonnement op welke boekjes?

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#1 Geplaatst 27 juni 2013 - 03:07

Mijn vriend heeft een abonnement van zijn 'werk' uit voor 2 gaming mags.
Leuk, leuk maar ik heb niets...
Die boekjes zijn wel leuk enzo en ik kijk er ook wel eens in enzo maar toch wil ik een boekje voor mij!

Ik zou op 2 boekjes een abonnement nemen.
Het eerste is zeker Landidee.
Ik heb er onlags zo eentje zien liggen in de MacDo en daar stond echt veel leuks in.
Jaar abonnement kost 29.95 euro het is 2maandelijks en je krijgt een gratis fietsmand!!

Me&MyCat vond ik eerst ook wel interessant maar ik heb ze een tijdje op FB gevolgd
en ze steunen blijkbaar pretfok en hun Belgische abonnees krijgen geen extratjes...
Niet dat ik een abonnemant pak voor de exrtatjes (korting) maar ik vond het echt grof dat je als Belgische abonnee geen recht had hierop.
Als ik hun hierover aanspak kreeg ik het stomme exuus dat de verzendkost te duur is... :o
Wat heeft dat nu met verzendkost te maken? Als je het in NL goedkoper kan dan in België toch ook!?

Dus bij gebrek aan beter zal het Hart voor dieren worden.
Alleen twijfel ik aan welk abonnement ik zou nemen.
Zoiezo voor een jaar...
Maar ik kan dan kiezen tussen 5 optie's:
Korting van €10 op het abonnement.
Krabpaal.
Hondekussen mt 2 hoezen. (kunnen de katjes ook op soezen!)
Hondenkussen. (kunnen de katjes ook op soezen!)
Poezenmand en transportbak (plasiek dus maw BROL)

Ik weet niet wat kiezen...
Is die krabpaal beetje deftig?
Gaan ze op dat kussen liggen als ik het kussen neem?
Of toch beter de korting van €10?

Ik twijfel nog een beetje.
Tegen volgende maand wil ik mijn abonnementjes hebben.
Oja, als iemand nog een leuk dieren(katten)boekje weet hoor ik het graag. ;)

Over majesteit had ik ook al gehoord maar weet niet of dat echt goed is ofzo...

Bewerkt door Shadow, 27 juni 2013 - 03:08.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 27 juni 2013 - 06:23

Ik persoonlijk vindt Majesteit beter dan Hart voor dieren.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 juni 2013 - 07:24

Ik zou ook kiezen voor Majesteit, ik heb dat lang gelezen (samen met nog 2 kattenbladen) maar mee opgehouden omdat het me te duur werd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#4 Geplaatst 27 juni 2013 - 13:57

Ik vond kattenmanieren wel altijd heel leuk om te lezen :d

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 27 juni 2013 - 14:00

Ik heb een abonnement op Me and My Cat. Ze hebben een paar weken geleden WEL iets gedaan voor de Belgische abonnees, we kregen ook een korting als we ons toen inschreven ;)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#6 Geplaatst 27 juni 2013 - 14:18

Bekijk berichtMagic Coonie, op 27 juni 2013 - 14:00, zei:

Ik heb een abonnement op Me and My Cat. Ze hebben een paar weken geleden WEL iets gedaan voor de Belgische abonnees, we kregen ook een korting als we ons toen inschreven ;)
Ja dat was nadat ik iets had gezegd dat balgische abonnee's nooit konden meegenieten vande actie's dat ze opeens wel een korting konden geven...
Daarnaast neemt het niet weg dat ze pretfok goedkeuren.

Bewerkt door Shadow, 27 juni 2013 - 14:20.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 27 juni 2013 - 14:25

dat je een abonnement neemt op een tijdschrift dat je goed vindt dat snap ik  maar ik snap niet waarom je dan een abonnement wil nemen op hart voor dieren als je dan zegt dat je dat maar doet bij gebrek aan beter, dat klinkt toch niet wreed enthousiast dan...
Dan zou ik liever mijn centen in mijn zak houden tot ik iets vind waar ik wel heel enthousiast over kan zijn
Zelf vind ik het allemaal veels te duur voor wat het is.
Ik heb een abonnement op libelle maar alleen maar omdat ik het aanbod kreeg om het 1 jaar betalend te lezen en 1 jaar gratis ,als t volle pot te betalen was geweest had ik het niet gedaan

Bewerkt door lathyrus, 27 juni 2013 - 14:25.

Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 27 juni 2013 - 16:06

Je kan trouwens beter een opinie vormen als je zelf kiest wat je leuk vindt door een paar maal de nummers "los" te kopen

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#9 Geplaatst 27 juni 2013 - 22:27

Bekijk berichtlathyrus, op 27 juni 2013 - 14:25, zei:

dat je een abonnement neemt op een tijdschrift dat je goed vindt dat snap ik  maar ik snap niet waarom je dan een abonnement wil nemen op hart voor dieren als je dan zegt dat je dat maar doet bij gebrek aan beter, dat klinkt toch niet wreed enthousiast dan...
Dan zou ik liever mijn centen in mijn zak houden tot ik iets vind waar ik wel heel enthousiast over kan zijn
Zelf vind ik het allemaal veels te duur voor wat het is.
Ik heb een abonnement op libelle maar alleen maar omdat ik het aanbod kreeg om het 1 jaar betalend te lezen en 1 jaar gratis ,als t volle pot te betalen was geweest had ik het niet gedaan
Ik vin Hart voor dieren goed, maar bij gebrek aan beter bedoel ik dan vooral dat ik geen boekje vind van katjes alleen...

Bekijk berichtFéline, op 27 juni 2013 - 16:06, zei:

Je kan trouwens beter een opinie vormen als je zelf kiest wat je leuk vindt door een paar maal de nummers "los" te kopen
Hier in de krantenwinkels vindt ik enkel hart voor dieren terug als dierenboekje.
Enja de woef en andere honden boekjes...

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 28 juni 2013 - 10:54

contact

Mail naar: info@majesteit.nl
Geplaatste afbeelding

Heb het even voor je opgezocht :

Over Majesteit

Majesteit
Het leukste kattenblad, gemaakt voor en door kattenliefhebbers! Majesteit verschijnt 6x per jaar is verkrijgbaar in de betere tijdschriftenzaak.

Een abonnement is natuurlijk ook mogelijk.

U kunt zich aanmelden met een mailtje aan info@majesteit.nl Losse nummers kosten 4,75 euro per stuk, een abonnement 21,95 euro (voor Belgie 22,50).

Je kan ook eens op hun website gaan kijken of het je bevalt google Majesteit Nederland en je zit zo op hun site
Veel plezier !

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 01 juli 2013 - 12:32

Je bedoelt enkel tijdschriften ivm dieren?
Ik neem geen abonnement maar koop regelmatig "Majesteit"; soms koop ik ook "Hart voor dieren"
Ik heb wél een abonnement op Libelle, want ik kreeg één jaar beatlen + één jaar gratis!

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#12 Geplaatst 01 juli 2013 - 14:37

Wij hebben al jaren een abo op Hart Voor Dieren. Die krabpaal is wel goed, maar voor grote, zware katers is dat gemakkelijk kapot te krijgen. Niettegenstaande is het wel een leuke paal en aangezien katten graag eens een nieuwe paal hebben, heb ik dan liever dat ze een gratis exemplaar afbreken dan een betaald exemplaar. ;)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#13 Geplaatst 01 juli 2013 - 14:41

Bekijk berichtVennen, op 01 juli 2013 - 14:37, zei:

Wij hebben al jaren een abo op Hart Voor Dieren. Die krabpaal is wel goed, maar voor grote, zware katers is dat gemakkelijk kapot te krijgen. Niettegenstaande is het wel een leuke paal en aangezien katten graag eens een nieuwe paal hebben, heb ik dan liever dat ze een gratis exemplaar afbreken dan een betaald exemplaar. ;)
Hij is niet echt gratis hé,
Hij kost €13 euro :p
Want een jaar abonnement heb je op hart voor dieren al voor 29euro en het abonnement met krabpaal kost 39euro + verzendkosten.

Bewerkt door Shadow, 01 juli 2013 - 14:41.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 01 juli 2013 - 15:01

Dat is dan nieuw, want toen ik mijn abo genomen heb, was dit dezelfde prijs ;)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#15 Geplaatst 02 juli 2013 - 02:17

Bekijk berichtVennen, op 01 juli 2013 - 15:01, zei:

Dat is dan nieuw, want toen ik mijn abo genomen heb, was dit dezelfde prijs ;)
het abonnement is eigenlijk 39 euro en de paal is gratis maar ipv de paal kan je ook kiezen voor ene korting van 10 euro daarmee dus de 29.
Maar dan reken ik wanneer ik de korting niet neem ik zoveel betaal eigenlijk voor de paal aangezien ik anders de korting kan nemen maar de paal niet heb snap je?
Dus eigenlijk is de paal gratis. ;)