Spring naar inhoud

- - - - -

weer gezondheidsproblemen bij diddl

• Log in om te reageren
328 reacties op dit onderwerp
Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#226 Geplaatst 12 november 2013 - 19:16

Ik blijf ook duimen voor hem!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#227 Geplaatst 13 november 2013 - 00:58

Heel erg bedankt om voor ons klein lief ventje te duimen :flower:

ik weet ondertussen niet zo goed wat ik er moet  van denken.
Is t er nu iets aan t rondgaan en zit dat hier in huis of is t overgeven van onzen diddl toch te wijten aan zijn medische problemen...
Onze Ramses is precies toch iets aan t bevechten, is minder wild dan anders, hij is nog wel levendig maar toch minder dan anders (hij is altijd overenthousiast) en hij krijgt zo van die niesbuien waarbij hij 15 tot 20 keer na mekaar moet niezen paar keer per dag. Hij moet niet overgeven ofzo en heeft geen koorts of iets anders maar er is volgens mij toch iets aan t proberen doorkomen...
Of dat iets te maken heeft met diddl zijn overgeven betwijfel ik maar vandaag moest onze yoshi plots overgeven en dat is uitzonderlijk voor ons poezels (uitgezonderd dan voor onzen diddl) dat ze moeten overgeven.
Normaal gezien komt ze ook direct af als ik diddl aan t eten geven ben om te komen schooien, nu verroerde ze geen vin en wou ze niks van dat eten hebben.
We hebben haar een cerenia gegeven tegen de misselijkheid en k had gezegd tegen halve trouwboek dat hij de dierenarts moest bellen als ze nog twee keer zou moeten overgeven hebben maar er is toch niks meer uitgekomen gelukkig en ze had ook geen koorts
Dus nu zit ik me af te vragen of er misschien toch iets aan t rondgaan is dat mogelijk in huis hangt en waar diddl en yoshi dan een smeet van hebben waardoor ze dan moeten overgeven of dat het overgeven van diddl toch komt door zijn maag en darmproblemen
Afwachten hoe het verder verloopt...
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#228 Geplaatst 14 november 2013 - 00:23

Hey Nadine, ik heb jou hier leren kennen via dit topic, en vind het zo spijtig.
Ik duim mee hoor, voor didll, maar ook voor ramses, yoshi en thor!! Het zijn allemaal sterke katjes als ik al hun avonturen lees, en als ik hier op ks lees hoe goed ze gesoigneerd en in de watten worden gelegd, moet dit zeker weer goed komen :hug: :hug:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#229 Geplaatst 15 november 2013 - 01:56

Voorlopig gaat alles precies terug de goeie kant op, ik heb Ramses gisteren en vandaag niet meer horen niezen en onze yoshi heeft na die ene keer overgeven ook niet meer overgegeven plus ze komt ook terug zoals vanouds zitten schooien als ik diddl eten aan t geven ben, ze voelt zich dus blijkbaar terug prima in orde
En onzen diddl heeft ook niet meer blub gedaan de laatste dagen
Hopen dat alles terug voor even op t goede spoor zit

merci aan alle mensen die aan ons denken en met ons meeduimen voor ons rakkers :flower:
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 15 november 2013 - 09:53

Da's leuk om te horen!

Time spent with cats is never wasted

#231 Geplaatst 15 november 2013 - 10:25

Super, hopelijk blijft het verder de goede kant opgaan.

Bekijk berichtlathyrus, op 15 november 2013 - 01:56, zei:

En onzen diddl heeft ook niet meer blub gedaan de laatste dagen

:lachen: :lachen: :lachen: .

Bewerkt door Seabert, 15 november 2013 - 10:25.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#232 Geplaatst 16 november 2013 - 17:09

Goed nieuws dus, blijkbaar helpen de vele duimpjes
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#233 Geplaatst 17 november 2013 - 23:55

ja precies wel, blijven duimen dus ;) :d
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#234 Geplaatst 18 november 2013 - 00:07

Zo blij te lezen dat het de goede kant uitgaat voor je lieverdjes !!! :loveshower:

Hier blijven we ook volop duimen hoor !!! :duim: :duim:

En ook al zijn er niet veel mensjes die geloven in kaarsjes...hier branden ze constant voor alle lieve poezekes die het nodig hebben... ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#235 Geplaatst 22 november 2013 - 23:35

verdikke, heeft onzen diddl vandaag 2 keer moeten overgeven ineens, de schrik zit er hier dus weer in dat het weer t begin gaat zijn van wat anders...
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#236 Geplaatst 23 november 2013 - 01:04

ik wou net gaan slapen, had diddl eerst nog eens eten gegeven, komt hij al piepend naar mij gelopen en blub, heel de pot eten die hij opgegeten had kwam er terug uit...
En dan sprintte hij naar de bak en kwam er diarree uit.
Ik heb hem nu een cerenia gegeven en hoop dat hij die binnenhoudt en hij nu niet meer moet overgeven tot morgenvroeg, anders zal ik de dierenarts uit zijn bed moeten bellen...
Denk niet dat ik vandenacht een oog ga toedoen, ik ben bang...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 23 november 2013 - 05:17

:( ik hoop dat het niets te erg is en dat je toch wat kunt slapen

Time spent with cats is never wasted

#238 Geplaatst 23 november 2013 - 07:44

Ik duim mee dat het snel over is en dat je je DA niet al te veel hebt moeten ambeteren vannacht.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#239 Geplaatst 23 november 2013 - 08:23

Hopelijk is het vandaag al wat beter met Diddl.  Ik duim voor hem.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#240 Geplaatst 23 november 2013 - 19:16

Ik heb de dierenarts gelukkig niet moeten bellen deze nacht en heb ook wat kunnen slapen, diddl moest niet meer overgeven, maar t was vandaag overduidelijk dat  t manneke zich nog allesbehalve goed voelde, deze middag dus toch maar de dierenarts gebeld om te komen, k vond dat ik het dan toch lang genoeg had afgekeken en ik niet langer moest wachten, als hij zich niet goed voelt moet hij geholpen worden.
Diddl heeft twee spuitjes gehad, cerenia en rapidex , en hij zou zich straks toch moeten beter voelen.
De spuitjes werken maar 24 uur dus ik hoop dat het zondagavond dan niet weer herbegint...
Geplaatste afbeelding