Spring naar inhoud

- - - - -

weer gezondheidsproblemen bij diddl

• Log in om te reageren
328 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#241 Geplaatst 23 november 2013 - 19:28

Oei ik hoop dat hij zich al wat beter voelt, en dat hij zondag niet terug ziek wordt. We gaan hier weer duimen
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#242 Geplaatst 23 november 2013 - 21:11

ik denk dat hij zich ondertussen toch een beetje beter voelt, hij ligt nu toch meer rond zich te kijken dan voor de spuitjes, voordien lag hij gewoon zielig te wezen ocharme
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#243 Geplaatst 23 november 2013 - 21:43

Toch een goed teken dat hij net is komen vragen om eten en ook effectief een beetje gegeten heeft :duim:
De dierenarts had wel  gezegd om hem vandaag niet meer te eten te geven (hij wou vandaag ook geen beet eten) en te wachten tot morgenvroeg maar wat moet ik doen als hij er zelf om komt vragen...
Als ik hem niks geef dan staat hij hier toch een hele nacht op mijne kop te springen en te piepen en hij houdt toch niet op tot hij krijgt wat hij wil
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#244 Geplaatst 23 november 2013 - 23:08

Ik kan hier ook niks weigeren hoor, wanneer je poes ziek is, ben je veel toegeeflijker heb ik al gemerkt ;)
Ben blij dat hij al wat beter is

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#245 Geplaatst 24 november 2013 - 09:12

Hij heeft daarnet terug een bakje leeggegeten, en t blijft er ook voorlopig in, op hoop van zegen dus....
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#246 Geplaatst 25 november 2013 - 20:04

Alé toch goed nieuws hoor. Ben blij dat hij terug beter is.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#247 Geplaatst 25 november 2013 - 22:49

ja zijn eten houdt hij nu wel binnen, gelukkig maar;
Maar de dierenarts zal waarschijnlijk woensdag toch terug moeten komen, k heb hem daarstraks gebeld om te vragen hoe het nu eigenlijk zit met de diarree van diddl.
Hij heeft sedert vrijdag diarree en die gaat niet over ondanks dat we hem geen gemixte whiskas meer geven bij zijn dd hills.
En ik weet uit ervaring dat we dat niet te lang mogen laten aanslepen dienen diarree.
Als dat te lang duurt wordt diddl daar echt wel heel ziek van.
Dus k heb aan de dierenarts gevraagd tot wanneer we het nog moeten afkijken en vanaf wanneer er moet ingegrepen worden.
De dierenarts heeft gezegd dat als hij morgenavond nog diarree heeft dat ik dan woensdagmorgend moet bellen en dan komt hij woensdagmiddag langs om een spuit te zetten met moderin geloof ik (ik moet nog vragen wat dat precies is want k weet het niet meer, de rapidex van zaterdag was snelwerkende cortisone) en dan moeten we ook terug opstarten met stomorgyl, en dan maar hopen dat de diarree snel terug stopt en het niet weer chronisch wordt
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#248 Geplaatst 29 november 2013 - 14:39

De dierenarts is net buiten
Woensdag is hij toch niet moeten komen omdat dinsdag en woensdag diddl zijn kakjes bijna normaal waren terug, hij bleek precies aan de beterhand te zijn.
Maar woensdag avond gaf hij dan plots 2 keer over
Donderdag gaf hij dan niet meer over maar s avonds laat begint hij plots terug heel plat te kakken en deze nacht is hij nog drie keer heel plat gaan kakkeledoedie doen.
En aangezien je aan zijn gedrag ook ziet dat hij zich toch niet echt goed voelt heb ik toch maar de dierenarts gebeld.
Hij heeft spuit langwerkende cortisone gehad en een spuit met iets tegen misselijkheid, geen cerenia deze keer maar iets anders, t werkt ook minder goed dan cerenia maar het piekt niet zo erg bij het inspuiten...
Vandenavond moet ik diddl dan cerenia in tabletvorm geven en vanaf morgen moeten we starten met stomorgyl
Hopen dat hij terug in orde geraakt nu
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#249 Geplaatst 29 november 2013 - 15:45

Bij jou stopt het ook nooit he Nadine, tijdelijk goed en dan weer terug naar af, hoe hou jij dit vol?
Ons cloe zit ook weer even in een down-periode, ik hoop "even"dat het niet het begin is van ergers. Ik vind dit moeilijk om elke keer door te geraken

Geplaatste afbeelding

#250 Geplaatst 29 november 2013 - 15:48

Ik zal mijn duimen nog eens aan't werk zetten voor Diddl.
Veel beterschap en sterkte gewenst!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#251 Geplaatst 29 november 2013 - 16:32

Inge ik vind dat ook moeilijk , hij is even goed en dan is t weer slecht, en ne mens is dan altijd bang dat het het begin van t einde is...t is nogal zenuwslopend eerlijk gezegd maar we moeten erdoor hé iedere keer en je kan niet meer doen dan je best doen en er t beste  van hopen.
De cortisonen zijn ondertussen al hun werk aan t doen, hij is al een pak levendiger nu dan deze ochtend en hij komt terug zelf vragen om te eten, maar we weten dat dat maar voor een week of drie is en dan is t terug naar af...

Seabert bedankt voor de duimen, we kunnen ze gebruiken
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#252 Geplaatst 29 november 2013 - 16:57

de dierenarts zei in het naar buiten gaan trouwens ook "tot binnen 3 weken ongeveer" ...
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#253 Geplaatst 30 november 2013 - 02:02

Ik duim ook weer mee voor jullie kleine vent hoor! Dit topic hier was één van de eerste die ik gevolgd heb sinds ik hier lid ben. En ja, het is altijd weer moeilijk, weer die schrik en onzekerheid... Maar ik heb het hier al gezegd, jullie kleine man is toch wel sterk hoor en heeft super personeel. Wat natuurlijk de zorgen en angst niet wegneemt... :duim: :duim:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#254 Geplaatst 30 november 2013 - 09:12

Bekijk berichtInge91, op 29 november 2013 - 15:45, zei:

Bij jou stopt het ook nooit he Nadine, tijdelijk goed en dan weer terug naar af, hoe hou jij dit vol?
Ons cloe zit ook weer even in een down-periode, ik hoop "even"dat het niet het begin is van ergers. Ik vind dit moeilijk om elke keer door te geraken

wat ik me eigenlijk aan t afvragen was, hoe is is Cloe nu?
Ze heeft wel al een mooie leeftijd hé dacht ik?
Ik vind haar in ieder geval een heel mooi dametje, ik hoop dat ze uit haar down-periode geraakt en alles terug in orde komt, veel courage toegewenst !
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#255 Geplaatst 30 november 2013 - 09:15

Hoe gaat het vandaag met Diddl, Nadine?