Spring naar inhoud

- - - - -

weer gezondheidsproblemen bij diddl

• Log in om te reageren
328 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 24 juli 2013 - 18:31

Ik ben heel blij om te lezen dat het met beiden goed/beter gaat!!  :duim:

Ik denk, naakt kat of langharige kat, ze zien allemaal af met dit weer hoor.
Als hier de ventilator opstaat dan liggen ze er beiden pal voor en dan maar genieten  van het fris windje :lachen:

Time spent with cats is never wasted

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#92 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:33

Blij om te lezen dat alles goed gaat.
Ze weten zo goed hoe ze ons rond hun pootje kunnen draaien he :rub:
Ik denk trouwens dat den diddl hier ondertussen trouwens al een serieuze fanclub heeft :cheer:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#93 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:05

voor de fans paar fotootjes van ons lief klein ventje

Geplaatste afbeelding

hier was ik een beeke ziekskes en had ik mijn truitje aan (mijn mutti zegt altijd dat ik geboren ben met een triestig gezichtje)
Geplaatste afbeelding

ik (links) met Ramses in t kuipke
Geplaatste afbeelding

ik (rechts) met thor in de iglo
Geplaatste afbeelding

samen met zusje (langs links ligt zusje ) in de slaapzak
Geplaatste afbeelding

ik die een wasbeurt krijgt van broertje Thor
Geplaatste afbeelding

ik langs links en mijn broertje Ramses langs rechts
Geplaatste afbeelding

ik langs links en mijn zusje yoshi langs rechts
Geplaatste afbeelding

steffie hier gaan ze gaan lopen van de ventilator, ze vermijden die als de pest dus voorlopig zitten we hier allemaal te puffen zonder ventilator

juleken, leuk dat onzen diddl een beetje een fanclub heeft , ja ze weten inderdaad heel goed hoe ons rond hun pootje te draaien
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#94 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:07

Zo lief!!! Allemaal gelukzakjes, ge ziet op hun snoetjes dat ze met hun gat in de boter gevallen zijn  :loveshower: :loveshower:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#95 Geplaatst 25 juli 2013 - 07:32

Zou toch een ventilator aanzetten hoor. Hier gaan ze er ook niet rechtstreeks voor gaan liggen, maar de ruimte koelt in het algemeen wel af. En dat is beter dan zo afzien van de warmte. En dat ze die vermijden is toch ook niet erg, dan gaan ze gewoon ergens anders gaan liggen.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#96 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:07

lilia, t is dat dat ik ook zei tegen halve trouwboek, dat ze toch plaatsen genoeg hebben waar ze kunnen gaan liggen en waarbij ze de ventilator niet voelen.
Op de krabpalen, voor de venster, in de wieg, in hun iglo's en kattenhuisjes, plaatsen genoeg
Halve trouwboek is er dus pertinent tegen om de ventilator nog te zetten.
Maar ik zit hier heelder dagen te puffen en te zweten en ik wil toch mijn ventilatorke terug zunne
Geplaatste afbeelding

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#97 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:11

Wat een schatje is je diddl en zijn vriendjes ook! Heb nog niet gereageerd maar lees altijd wel mee. Diddl heeft heel veel geluk dat jij zijn "mutti" bent, hij en zijn vriendjes zijn met hun gat in de boter gevallen.
  Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#98 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:13

Ok, dan kan je met je halve trouwboek afspreken dat jij nu ook een bloterikje wordt. Maar dat vind hij wellicht zo erg niet :louche:
Geplaatste afbeelding

#99 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:26

Bekijk berichtLilia2055, op 25 juli 2013 - 13:13, zei:

Ok, dan kan je met je halve trouwboek afspreken dat jij nu ook een bloterikje wordt. Maar dat vind hij wellicht zo erg niet :louche:

:lachen: :lachen: :lachen:  Dat zal hij inderdaad niet erg vinden denk ik!

Hele mooie foto's, zo'n schatjes, die blote katjes!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 25 juli 2013 - 13:43

Wat een geweldige foto's en ze komen precies allemaal heel goed overeen :)
Prachtig om te zien.
Je ziet het inderdaad wel serieus aan zijn gezicht als hij zich niet goed voelt, is wel een super indicatie natuurlijk.
Want ik denk dat de meeste katten quasi hetzelfde blijven kijken als ze met iets zitten, of toch niet zo herkenbaar als het duidelijk zielig gezichtje van Diddle.

Time spent with cats is never wasted

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#101 Geplaatst 25 juli 2013 - 15:55

Bekijk berichtLilia2055, op 25 juli 2013 - 13:13, zei:

dienen taktiek zal inderdaad niet werken om de ventilator toch tevoorschijn te toveren...

Bekijk berichtSteffie_G, op 25 juli 2013 - 13:43, zei:

Wat een geweldige foto's en ze komen precies allemaal heel goed overeen :)
Prachtig om te zien.
Je ziet het inderdaad wel serieus aan zijn gezicht als hij zich niet goed voelt, is wel een super indicatie natuurlijk.
Want ik denk dat de meeste katten quasi hetzelfde blijven kijken als ze met iets zitten, of toch niet zo herkenbaar als het duidelijk zielig gezichtje van Diddle.

k vind  dat onzen diddl ook een triestig tootje heeft als hij niet ziek is, als je t dan vergelijkt met de gezichtjes van de anderen...
je ziet het inderdaad wel goed aan zijn gezicht als hij zich niet  goed voelt

Bekijk berichtchatoela, op 25 juli 2013 - 13:11, zei:

Wat een schatje is je diddl en zijn vriendjes ook! Heb nog niet gereageerd maar lees altijd wel mee. Diddl heeft heel veel geluk dat jij zijn "mutti" bent, hij en zijn vriendjes zijn met hun gat in de boter gevallen.

bedankt ! we doen gewoon ons best voor hen
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#102 Geplaatst 25 juli 2013 - 16:47

Wat een leuke foto's, nu kan ik me eindelijk een beeld vormen van jou lieve schatjes.
Diddl is echt om op te eten ;)

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#103 Geplaatst 25 juli 2013 - 18:53

ik stelde net voor aan halve trouwboek dat ik naakt in huis ging beginnen rondlopen en hij gaat straks de ventilator toch maar naar beneden halen....

Nee hoor, dat is niet waar :lachen:
Ik heb ne keer goed gezaagd dat ik het veels te warm had en hij gaat hem straks meebrengen van boven

Inge wij vinden al de poezels om op te eten, ze hebben zo allemaal hun eigen manierkes en gewoontes die heel koddig zijn, maar k moet eerlijk toegeven dat doordat diddl al die jaren al zo sukkelt dat hij wel een voetje voor heeft en hij weet het heel goed ook zunne, de kleine slimmerik
t Is ook een speciaal ventje
Indertijd was hij hier alleen met zusje yoshi en toen eerst onze ramses erbij kwam en paar maand later onzen thor kon onze yoshi daar niet mee lachen, ze was zelfs heel boos.
Toen liep onzen diddl heen en weer tussen zijn zusje en zijn nieuwe broertjes om toch maar vrede te stichten en onze yoshi te kalmeren, was zo schattig om te zien.
Diddl komt met iedereen overeen en hij kruipt altijd  bij iedereen bij, hij moet zich altijd overal tussen en bijwringen en de andere 3 laten hem dan maar doen
t Is echt een heel schattig manneke

Bewerkt door lathyrus, 25 juli 2013 - 18:56.

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 25 juli 2013 - 20:15

Zo een schattige foto's en die wasbeurt van het broertje is geweldig lief. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#105 Geplaatst 25 juli 2013 - 20:56

onzen thor is een echte likker, is ook zo een lief ventje, die gaat zich dan gaan installeren bij broers of zusje en ligt hen dan gezapig helemaal te wassen, ik krijg ook dikwijls een volledige wasbeurt van t manneke, ze zijn allemaal zo lief :loveshower:
Geplaatste afbeelding