Spring naar inhoud

- - - - -

In wat voor wereld leven wij!

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 02 juli 2013 - 19:48

Het gaat dan niet over een kat maar een hond. Maar vind dit echt schokkend, zoiets kan niet! Doet me pijn in merg en been! Wat voor een wereld is dit zeg! Niets heeft nog waarde zo blijkt en zaken als dit zijn nog al gebeurd. Had die hond willen aanvallen had die dat waarschijnlijk al gedaan. Toch logisch dat die zn baasje komt helpen of komt kijken.

Niet voor gevoelige kijkers in elk geval!
http://www.hln.be/hl...an-baasje.dhtml

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 02 juli 2013 - 19:53

Ik kijk er niet naar maar ik las het juist in de krant :(

De wereld is om zeep, dat weet ik al langer dan vandaag...

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 02 juli 2013 - 19:55

Ik wil het niet zien, je hoort sowieso al genoeg zo'n verhalen. Er is inderdaad nog veel werk.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 02 juli 2013 - 19:57

Kheb het jammer genoeg wel bekeken. Echt te erg voor woorden. Ipv dan dat dier uit zn lijden te verlossen laten ze het gewoon creperen tot het sterft van de pijn :(

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 02 juli 2013 - 20:05

Ik ga zoals vele hier niet kijken.... Ik krijg er al kippenvel van het nog maar te lezen. Afschuwelijk vind ik het!
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 02 juli 2013 - 20:06

Amai, blij dat ik niet gekeken heb :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 02 juli 2013 - 20:16

fb is ook al overspoeld met dit filmpje. :(

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 02 juli 2013 - 21:48

Ik heb het tot mijn spijt wel gezien, en zou anderen het aanraden niet te gaan kijken het is echt hartverscheurend om te zien. Snap echt niet waarom die politieagent dit gedaan heeft, ja de hond blafte en sprong een keer tegen hem aan (als ik het goed gezien heb) maar verder was ie naar mijn weten niet agressief en buiten dat ze hadden van te voren toch een schot kunnen lossen (niet op de hond gericht) om die hond weg te jagen?
Wel heel erg stom van die eigenaar dat hij het raam van de auto open liet staan, want ja logisch dat de hond naar zijn baasje gaat he...en die politieagenten in Amerika schieten nog al graag, dus daar had hij wel even over na kunnen denken.
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 02 juli 2013 - 22:38

Ik durf niet kijken.
Maar ik kan het mij denk ik al wel voorstellen.
Vreselijk gewoon!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 02 juli 2013 - 23:21

Ik heb het ook gezien, deed echt pijn en idd in wat voor wereld leven wij, arme hond :( en weer heeft de politie overdreven zowel bij de hond als die persoon,
die deed in mijn ogen niets verkeerd he, echt een schande!

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 03 juli 2013 - 00:30

Waarom heb ik nu toch ook gekeken? :(:(:'(
Ben er kapot van! Maak het maar mee! En  baasje was zo stom nog niet, ziet er geen te fris weer uit dus raam open... Die hond deed helemaal niets verkeerd, buiten het "verkeerde" ras hebben... Rotte wereld en rotte mensen!!

DierenRIJK MensDOM

#12 Geplaatst 03 juli 2013 - 07:08

Heb het ook gezien, jammer genoeg.
Ocharme dat beestje, dat leek mij trouwens best een brave hond. Die deed in mijn ogen niets verkeerd.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 03 juli 2013 - 07:13

Ik bekijk zulke filmpjes nooit want ik heb daar  te veel last van. :( Ik kan mij voorstellen wat er gebeurd is. :misselijk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 03 juli 2013 - 07:52

Ik wil het gewoon niet zien, ik kan me er jammer genoeg veel te veel bij voorstellen en ik ga mijn vrije dag niet huilend beginnen.
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 03 juli 2013 - 13:05

het is erg wat zich daar afspeelde en hoegenaamd geen reden om die hond te schieten .; maar hadden ze dat beestje dan nog tenminste een genadeschot gegeven ipv te laten spartelen als ze hem toch wilden afschieten.