Spring naar inhoud

- - - - -

Cattery Kiyoshi - Siamees en Oosters Korthaar

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 03 juli 2013 - 16:26

Hallo!

Ik zal hier ook eventjes mijn cattery voorstellen :) Ik fok dus Siameesjes en Oosterse kortharen.
Begin dit jaar heb ik mijn eerste nestje gehad dus ben eigenlijk nog maar nieuw in de fokkerswereld en heb nog veel te leren!
Ik heb zelf één van de poesjes uit men eerste nestje gehouden en zij mag eind dit jaar zelf op bezoek bij de kater.
Kijk er al helemaal naar uit want in dat nestje zal hopelijk ook mijn toekomstig nieuw poesje zitten :d

Op de website staat alle informatie, maar als nog vragen hebt stel gerust ;)

www.catterykiyoshi.be

Grtjs Stefanie

Bewerkt door Cattery Kiyoshi, 03 juli 2013 - 16:26.

Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 03 juli 2013 - 16:38

Mooie site! :thumb:

Ik wens je veel succes toe met je cattery en hopelijk zit er een geschikt poesje in jullie volgend nestje, veel succes!

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 04 juli 2013 - 09:47

Mooie katjes :heart:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 08 juli 2013 - 12:04

leuke site en mooie katjes
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#5 Geplaatst 08 juli 2013 - 19:38

Mooi website. Hoop alleen dat je wacht met dekken met de jongste die net 5 maanden oud is. Je wilt die laten dekken in november december dit jaar. Dat is wat jong als ik mijn mening mag geven :oops:
Geplaatste afbeelding

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 08 juli 2013 - 23:43

Ja klopt, was ook al aan het rekenen geweest en klopte niet echt denk ik, bedoeling is dat ze zou bevallen als ze 1j oud is (dit is de raad die ik van andere fokkers heb gekregen omdat siamezen er altijd erg vroeg en hevig bij zijn)
dus dat moet december-januari zijn!
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#7 Geplaatst 09 juli 2013 - 06:44

Ik zou me niet aan een leeftijd houden dat het mag ik zou me houden als ik jou was wanneer jij ziet dat je poes het aan kan en zich al wat meer volwassen gedraagt. Heb zelf geen siamezen hoor dus of ze heviger zijn geen idee :jump:
Geplaatste afbeelding

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 09 juli 2013 - 10:47

Ja het is ook maar een voorlopige planning hoor, alles zal van haar zelf afhangen of ze er inderdaad klaar voor is :)
Als ze tegen dan echt continu krols staat dan gaan we ervoor, is ze dan echt nog te kitten wachten we er gewoon mee!
Geplaatste afbeelding