Spring naar inhoud

- - - - -

Rust zacht onze allerliefste Yvette

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.519 berichten

#1 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:24

Lieve, lieve Yvette,

Al van kleins af kwam je op onze schouder gekropen als een papegaai. Dit bleef je doen, ook al vergat je dat je ondertussen een ferme kater van 6kg geworden was. Jìj knuffelde òns. Je hebt ons zoveel liefde gegeven. We zeiden dikwijls tegen jou dat je "de aaallerliefste poes van de heeeele wereld" was, en mijn lieve schat, dat was je. Christoph noemde je altijd kabouter pinnemuts. Wat schuurde jij graag met je kinnetje tegen zijn stoppelbaard. Jij babbelde zo graag, soms zo graag dat we zeiden "ja Yvette, 't is goed". We voerden volledige "gesprekken" met jou en je antwoordde en kirde tegen ons dat het geen naam had.

Yvette, we hebben Juleke moeten afgeven, veel te vroeg moeten afgeven. Juleke was op, maar achteraf hadden we toch het gevoel dat we meer hadden kunnen doen. Vandaar mijn lieve schat dat ik tegen jou zei "we gaan vechten!". Maar dit gevecht wou ik niet. Had ik eerder geweten dat je FIP had, mijn lieve schat, had ik je vorige week rustig en waardig laten inslapen.

Maar ik dacht dat we als allerlaatste optie een speciale dokter moesten bezoeken met jou, en dan mocht je gaan. Helaas, na een lange rit van dik anderhalf uur ben je, 10 minuten voor we er aankwamen, plots in een echte doodsstrijd gekomen en gestorven in de auto, in mijn armen.
Yvette, jij verdiende deze dood niet, nièmand verdient het om op zo'n gruwelijke manier te sterven
Lieve poes, we gaan hier op de kattensite een mooie foto van jou plaatsen, maar jouw dikste vriend Christoph moet dat doen, want ik weet niet hoe ik dat moet doen. Maar jouw dikste vriend is momenteel zo kapot van verdriet, hij moet dit op zijn manier verwerken, en dit is nu nog te pijnlijk voor hem.

Slaap zacht Yvettepet, kleine kabouter, en geef Juleke ginder boven veel likjes en knuffeltjes van ons.

IMG_3973.JPG

Links Yvette °05/2003- +03/07/2013, rechts Juleke °05/2009- + 13/02/2013

Bewerkt door juleken, 28 juli 2013 - 02:08.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:31

Oh nee, zo jammer.
Veel sterkte!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:33

Vind het echt zo erg dit berichtje te lezen...ik had echt gehoopt dat Yvette er zou doorkomen...maar jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was... :hug:

Heel veel sterkte en moed in deze moeilijke periode...rust zacht, lieve Yvette... :cry:
Geplaatste afbeelding

Lily2118
Lily2118
  • 296 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:34

Wat erg om dit te horen! Zeer veel sterkte gewenst!
Kattenknuffels xx

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#5 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:43

Wat jammer dat jullie Yvette (zo) hebben moeten laten gaan :( Heel veel sterkte met jullie verdriet!

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#6 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:45

oh neen, wegen drukte hier had ik het topic sinds gisteren niet meer bijgelezen en nu dit :8

Enorm veel sterkte :hug:

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.822 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 03 juli 2013 - 22:51

Wat erg om dit nu te lezen.
Ik had echt gehoopt dat jullie nog bij de dokter zouden geraakt zijn.
Echt heel naar dat ze zo is moeten sterven, maar ze was in elk geval dicht bij jou en heeft tot op het laatste moment liefde gekend.

Jullie zijn echt super baasjes!
En heel veel sterkte met dit verlies

:hug:

Time spent with cats is never wasted

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#8 Geplaatst 03 juli 2013 - 23:10

Onwijs veel sterkte toegewenst aan jullie beiden
Slaap zacht lieve Yvette...
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.519 berichten

#9 Geplaatst 04 juli 2013 - 00:39

Bedankt aan iedereen voor de steun :cry:

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#10 Geplaatst 04 juli 2013 - 09:13

Ocharme :( Veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 04 juli 2013 - 09:25

Sterkte!
Ik las zonet de manier waarop in je ander topic.

Hij is niet alleen gestorven. Je was erbij om hem te steunen en te begeleiden. Ondanks de pijn die hij had, zal jullie liefde zijn strijd hebben verzacht.

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 04 juli 2013 - 09:25

Heel veel sterkte met het overlijden van Yvette :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 04 juli 2013 - 09:30

Veel sterkte! :hug:

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 juli 2013 - 11:10

Heel veel sterkte met het verwerken van dit groot verlies. Jullie hebben Yvette een prachtig leven gegeven en deden alles voor hem wat jullie konden. Jullie hoeven echt geen schuldgevoelens te hebben. Als ik zo lees dat hij op jullie schouder zat en heel graag babbelde dan voel ik dat Yvette heel dankbaar was voor zijn leven bij jullie en dat hij echt gelukkig was.
Rust zacht Yvette.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 04 juli 2013 - 12:32

Zo erg om jullie lieve schat te moeten afgeven. :(  Heel veel sterkte met het verlies. :hug: Rust zacht lieve Yvette. Het ga je goed achter de brug met je vriendjes.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk