Spring naar inhoud

- - - - -

Rust zacht onze allerliefste Yvette

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
Davame
Davame
  • 76 berichten

#31 Geplaatst 25 juli 2013 - 16:46

Ooohnee, lieve Yvette toch :( wat erg nou! Pfff...onwetendheid dat is alles wat jullie overkomen is. Jullie hadden nog zoveel hoop waarschijnlijk, het blijven proberen. Ik begrijp dat! Zo lieve naampjes die jullie haar gaven ;) en ze praatte ook?! Mijn Amnesia'tje ook ;D schattig eh ;) en dat mis je dan ook zo hard! Ze zijn samen nu, en die twee zullen dikke vriendinnen worden en samen uren kletsen over ons ;) slaapwel lieve Yvette! Je bent zoals ik lees en voel een lieve kabouter pinnemuts!! Yvettepet ;D bye-bye   :hart:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 25 juli 2013 - 22:23

Heel veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#33 Geplaatst 26 juli 2013 - 11:35

Bedankt iedereen;

Davame, idd Yvette was een enorme babbelkous. Leuk he als ze zo reageren op u en babbelkes doen. Maar zo pijnlijk als ze er dan niet meer zijn... die stilte in huis, ik kan er hier verdomd moeilijk aan wennen. Yvette was een heel communicatieve kat, sloeg zijn pootjes om mijn nek wanneer ik hem oppakte, en kroop net zoals jouw kleine muis ook heel graag in onze nek of op onze rug. Kwam op een stoel aan tafel zitten, koppeke net boven tafel, en kijken en ruiken maar wat de pot schaftte. Kon ook kusjes geven, telkens wanneer we om een kusje vroegen duwde ze haar koppeke tegen onze wangen. Een superkat, maar zijn ze dat niet allemaal onze lieverds :catwalk

Davame
Davame
  • 76 berichten

#34 Geplaatst 26 juli 2013 - 15:46

juleken, op 26 juli 2013 - 11:35, zei:

Bedankt iedereen;

Davame, idd Yvette was een enorme babbelkous. Leuk he als ze zo reageren op u en babbelkes doen. Maar zo pijnlijk als ze er dan niet meer zijn... die stilte in huis, ik kan er hier verdomd moeilijk aan wennen. Yvette was een heel communicatieve kat, sloeg zijn pootjes om mijn nek wanneer ik hem oppakte, en kroop net zoals jouw kleine muis ook heel graag in onze nek of op onze rug. Kwam op een stoel aan tafel zitten, koppeke net boven tafel, en kijken en ruiken maar wat de pot schaftte. Kon ook kusjes geven, telkens wanneer we om een kusje vroegen duwde ze haar koppeke tegen onze wangen. Een superkat, maar zijn ze dat niet allemaal onze lieverds :catwalk

Ooh zo een lieverd ;) dat doet pijn eh zoiets moois moeten afgeven, ik weet het jong! De stilte is hier ook enorm aanwezig. Weet meid je bent niet alleen. En Yvette ook niet, verschrikkelijk hoe zulke lieve schatten eerst moeten gaan. Dat zei de dierenarts zijn vrouw ook nog. Maja, ik wens je veel sterkte en deze moeilijke dagen ik leef met jullie mee!

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#35 Geplaatst 03 juli 2014 - 00:40

Mijn klein lief muizeke, vandaag een jaar geleden ging je je laatste moeilijke nacht in. Vandaag een jaar geleden ben je kort na de middag in mijn armen overleden. Al 365 dagen denk ik aan jou, mis ik jou, verlang ik naar jou. Ik mis jouw lieve miauwtjes, zo liefkes dat ze soms zonder klank waren. Ik mis jouw prrrr geluidjes als je ons kwam begroeten. Ik mis hoe je je pootjes rond mijn nek sloeg, elke keer als ik jou in mijn armen nam. Ik mis het kusjes geven op je pluizige buikje. Ik mis jouw lieve lieve smoeltje en zacht karaktertje. Je was een superkat, en jij, net als je broertjes, bent onvervangbaar. Het wordt een moeilijke dag, de zoveelste uiteindelijk,  maar ik ga me proberen te troosten dat jouw strijd gestreden is, dat je nu al een jaartje pijnloos kan rusten samen met je broertjes. Het ga je goed daarboven mijn schat.

05042013905.jpg

Photo0091.jpg

Inge91
Inge91
  • 12.570 berichten

#36 Geplaatst 03 juli 2014 - 15:36

:hug: altijd moeilijk zo een "verjaardag" veel sterkte nog
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#37 Geplaatst 05 juli 2014 - 01:48

Bedankt Inge.

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#38 Geplaatst 09 april 2015 - 01:41

Yvette schatje, jij en je broertje en stiefbroertje worden nog altijd enorm gemist hoor... We vergeten jullie nooit...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 09 april 2015 - 07:37

Lees dit nu pas... ZEER veel sterkte!!!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 09 april 2015 - 20:47

Veel sterkte.Wij vergeten ze nooit

Bewerkt door DORIS, 09 april 2015 - 20:49.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#41 Geplaatst 09 april 2015 - 23:51

Bedankt Dolfjeweerwolfje en Doris, doet deugd...

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#42 Geplaatst 03 juli 2015 - 01:02

Kleine lieve mooie schat. Twee jaar al, en we missen jou en je broertjes nog alle alle dagen  :(

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 03 juli 2015 - 05:34

Veel sterkte,Juleken. :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#44 Geplaatst 03 juli 2015 - 19:19

Sterkte Juleken, blijft een gemis he :(

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#45 Geplaatst 03 juli 2015 - 23:51

Ik heb nu pas uw topic gezien en wens je nog veel sterkte, ook al is het twee jaar geleden, vergeten doe je nooit :flower: