Spring naar inhoud

- - - - -

hondenpension of oppas

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 05 juli 2013 - 19:45

Misschien niet direct iets voor op de kattensite te plaatsen maar ik ben dus op zoek naar een goede opvang voor onze energieke weimaraner van 10 maand.
Liefst een pension waar ze met de honden gaan wandelen en waar ze dus niet de hele dag in een hokje zitten of enkel op een wei mogen, want als ze bij ons in de tuin zit dan ligt ze daar ook gewoon wat in het gras en daar wordt ze dus niet moe van. Een actieve opvang is dus een vereiste. Probleem is wel dat ik niet weet voor welke periode het juist is. Normaal voor deze maand maar dat kan dus evengoed morgen zijn. Ik moet namelijk bevallen  en ik zou onze hond dan graag laten opvangen aangezien wij dan niet of weinig thuis zijn. oorspronkelijk wilden we haar naar mijn ouders brengen, maar hun beeld van een hond opvoeden is gewoon slaan als ze niet doen wat je vraagt en ik zou mijn hond graag terug krijgen zoals ze nu is, lief en sociaal, en niet angstig of agressief.
Als iemand dus een goed pension of opvang weet die ook nog last-minute een hond kan opvangen, liefst in Oost-Vlaanderen, laat het me dan aub zo snel mogelijk weten.
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 06 juli 2013 - 00:09

Heykes,

Heb je al gehoord van Dierenpension de Pillowrijn in Aalter?
In de Pillowrijn worden honden en katten heel goed verzorgd terwijl hun baasjes op reis zijn.

Het koppel van de Pilowrijn is dagelijks met de dieren bezig, dat is hun leven, de honden zitten apart.
Met de honden gaan ze dagelijks wandelen en zijn er veel mee bezig.
Als dat te doen is voor u, zou ik daar eens luisteren.
zal eventjes het adres opzoeken: Biesemveldstraat 81a, (als ik het adres hier mag plaatsen Modjes?)
pas op ,het is afgelegen, rustig en landelijk, maar ideaal voor de dieren.

de link: http://www.dierenpen...e/dp-welkom.htm

neen, ik ken deze mensen niet persoonlijk maar mijn katten werden er goed verzorgd en van collega's weet ik dat hun honden ook vree content waren.

Hopelijk ben je hier iets mee?

Bewerkt door spirou2007, 06 juli 2013 - 00:13.

:) :)

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 06 juli 2013 - 14:50

ik heb hen een mailtje gestuurd om te vragen of ze nog een plaatsje hebben deze maand. Op hoop van zegen, zou het spijtig vinden als ze de hele periode dat ik in het ziekenhuis zit vast zit in een kleine bench of aan de ketting ligt in de tuin.
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 06 juli 2013 - 23:10

We duimen met u mee!
Laat je ons iets weten?
ben nu zelf curieus :hoi:

Veel succes en een vlotte bevalling toegewenst!! :)
:) :)

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 07 juli 2013 - 10:47

Helaas hadden ze bij de pillowrijn ook geen plaatsje meer in juli. We blijven dus verder zoeken.
Geplaatste afbeelding