Spring naar inhoud

- - - - -

Plezier met aardappelzak en genieten van het zonnetje

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 juli 2013 - 20:20

Deze morgen terwijl ik mijn eten aan het voorbereiden was, hebben Loki en Chiana de lege aardappelzak ontdekt.
En wat een plezier ze ermee hadden.

En daarna lekker van het zonnetje genieten op het terras.
Ze hebben er nog niet veel tijd op kunnen doorbrengen en dus vandaag hebben ze alles eens goed kunnen ontdekken.

Bijgevoegde thumbnails

• IMAG0042.jpg
  • DSCN1781.JPG
  • DSCN1782.JPG
  • DSCN1784.JPG

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Mmmmien
Mmmmien
  • 81 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 07 juli 2013 - 20:24

Haha mijn wasmachine stond net ook te zwieren en tijdens het bekijken van je filmpje dacht ik "he, slaat dat nu weer aan?" :)

Mooi terrasje hebben ze daar!

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 07 juli 2013 - 20:46

Bekijk berichtMmmmien, op 07 juli 2013 - 20:24, zei:

Haha mijn wasmachine stond net ook te zwieren en tijdens het bekijken van je filmpje dacht ik "he, slaat dat nu weer aan?" :)

Mooi terrasje hebben ze daar!

Het is inderdaad een prachtig terras, spijtig dat ik net over een spoorweg woon en dat geeft zo'n lawaai dat ik niet veel tijd op mijn terras kan doorbrengen. Als ik met bezoek een uitleg aan het doen ben terwijl we op het terras zitten kunnen we elkaar niet eens verstaan als er een trein passeert.

Daarom is het ook een van de eerste keren dat ze er op verkenning kunnen gaan. In het weekend is het lawaai van de treinen gelukkig een stuk minder en vandaag had ik eindelijk eens een beetje tijd om rustig met hen op het terras te zitten.

Hier nog een filmpje van hun ontdekkingstochtje. Ik wou die in het eerste bericht zetten maar het uploaden was nog niet gedaan toen ik het berichtje poste.

Chiana had duidelijk wel wat last van de hitte maar binnen stond een drinkbakje met wat ijsblokjes in en een koele vochtige doek om even op te gaan liggen.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 07 juli 2013 - 21:05

Leuke filmpjes en foto's :thumb:
sorry laatste keer

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 08 juli 2013 - 11:37

Heel leuk en ik vind je terras heel mooi gedaan, zo kunnen ze toch nog genieten van het buiten zijn. :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 08 juli 2013 - 13:10

Leuke filmpjes van je katjes :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 08 juli 2013 - 14:22

Je hebt echt mooie poezeltjes. Zo genieten dat ze doen. Mooi om te zien! :love: