Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Langharige kater Pandora vermist in Diest

langharig kater grote kater vermist Diest

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 11 september 2013 - 12:43

Ik lees dat hier nu pas. Hoe kunnen mensen nu zoiets doen?

Hopelijk komt jullie schat nu vlug terug naar huis, als hij kan. Maar als je hem hoort miauwen, en je weet echt zeker dat hij het is, dan is er toch nog hoop?

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#32 Geplaatst 20 september 2013 - 16:27

Dus, ik ben vorige week elke dag van 's morgens tot 's avonds gaan wachten, maar ik heb niemand gezien. Maandag en dinsdag kon ik niet gaan, omwille van het werk. En de folders waren weer weg toen ik dinsdagavond ging kijken. Net zoals vorige keer.

Ik denk dat die persoon misschien een vaste winkeldag heeft op maandagavond/dinsdag. Dus nu wacht ik nog heel even en ga maandag en dinsdag weer klaarstaan tegenover het onthaal van de winkel. Ik zit overigens in een cafe zodat het niet al te hard opvalt :)

Ik hoop echt dat ik er deze keer in slaag om de persoon te vatten.

Daarna dacht ik zijn/haar nummerplaat op te schrijven en te volgen naar huis. Wanneer ze er dan niet zijn, kan ik pandora al een keer gaan roepen. En als ik dan echt 100 procent zeker ben dat ie daar zit, kan ik de politie erbij halen.

Wat denken jullie? Iemand een beter plan?

Bedankt voor jullie reacties!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 20 september 2013 - 16:45

Ik heb dit topic blijkbaar gemist. Jeetje wat een vreselijke mensen zijn er toch he. Kan inderdaad maar 1 reden bedenken waarom iemand de posters weghaald en dat is dat die persoon de kat in huis heeft, waarom zou je het anders doen?
Als het steeds maandag op dinsdag weg is, dan zou ik inderdaad die 2 dagen wacht houden bij de winkel (eventueel ook snachts indien mogelijk). Jou plan lijkt me goed, maar ga je het alleen doen? Want misschien is met zn 2e toch handiger, dat je van 2 kanten het in de gaten houdt en die persoon niet uit het oog kunt verliezen.

In iedergeval heel veel succes en ik hoop dat Pandora snel weer bij jou thuis is, waar ze hoort!
Geplaatste afbeelding

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#34 Geplaatst 25 september 2013 - 10:02

Deze keer is er niemand de poster weg komen halen. Frustrating... misschien heeft die persoon dus toch geen vaste winkeldag.

@Chanatas: meestal zit ik er alleen, maar soms met mijn vriend. Ik heb momenteel nog even vrij, maar hij werkt heel de dag dus gaat dat nogal moeilijk. Maar op zich lukt het alleen wel hoor. Ik denk dat ik razendsnel zal zijn als ik die persoon werkelijk ontmoet. 's Nachts wordt de winkel afgesloten met rolluiken, dus kan er toch niemand bij de poster geraken.

Achja, als er vorderingen komen, laat ik het wel weten. Maar ik begin de moed een beetje op te geven...

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#35 Geplaatst 25 september 2013 - 15:23

Toemme toch, is idd heel frustrerend. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar probeer de moed niet op te geven :hug: :hug:

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#36 Geplaatst 27 september 2013 - 13:31

Mja, ik dacht echt dat ik hem bijna had.

Ik voel me soms ook wat misbegrepen, de meeste mensen vinden het wat overdreven om daar de hele tijd te staan wachten. Maar dat boeit me niet, all i want is my lovely big cat back :(

Gelukkig gaat het verder goed met de andere katjes hier... zij begrepen eerst ook niet wat er aan de hand was, super erg om te zien.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#37 Geplaatst 28 september 2013 - 08:31

Bekijk berichtChloe, op 27 september 2013 - 13:31, zei:

Mja, ik dacht echt dat ik hem bijna had.

Ik voel me soms ook wat misbegrepen, de meeste mensen vinden het wat overdreven om daar de hele tijd te staan wachten. Maar dat boeit me niet, all i want is my lovely big cat back :(

Gelukkig gaat het verder goed met de andere katjes hier... zij begrepen eerst ook niet wat er aan de hand was, super erg om te zien.

hier was het ook zo... de anderen misten Jefke, dat zag je gewoon aan hun doen. Tommeke had er het meeste last van: hij was z'n 2 speelkameraadjes kwijt, Jefke vermist en Lientje met de gebroken poot. Je zag hem afzien ....

hoe bedoel je, ik dacht dat ik hem bijna had? die gast die de affiches aftrekt ?

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#38 Geplaatst 01 oktober 2013 - 22:45

mja, inderdaad die persoon die dat deed... maar ondertussen hangt de poster er alweer een hele week dus er zit niet echt een routine in, jammer genoeg.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#39 Geplaatst 01 oktober 2013 - 22:52

Echt frustrerend moet dat zijn... En dat je je misbegrepen voelt, ik ken dat hoor, mensen die dieren gewoon zien als iets vervangbaars, die begrijpen dat niet. Mijn kapper vertelde me vorige week nog dat hij bij de dierenarts zijn katje liet inenten, en terwijl hij aan het betalen was viel dat katje dood. Reactie van de dierenarts: "Ai, hoe komt dan nu? Wil je een andere kat? Ik heb er hier nog zitten hoor"  :gek: :gek:
Ik begrijp heel goed dat je er alles wil voor doen, en met velen hier op ks, daar ben ik van overtuigd.

Hopelijk komt je lieveling echt nog terecht, veel sterkte.

Laur
Laur
  • 212 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 07 oktober 2013 - 22:41

Verdorie zeg, het is toch onbegrijpelijk hoe iemand zoiets kan doen!? Als je wil deel ik het nog eens op onze facebookpagina? Kwestie van de mensen alert te houden.
http://www.facebook....tenprojectDiest (zwerfkattenproject Diest - GV30214870)

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#41 Geplaatst 09 oktober 2013 - 23:23

Mag je altijd doen Laur, heel erg bedankt hiervoor. Alle beetjes helpen denk ik?
Ik ben nu weer snachts op pad om naar hem te roepen, wie weet hoor ik hem ergens van achter een raam terugmiauwen...

Weet echt niet meer wat ik anders nog kan doen...

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#42 Geplaatst 09 oktober 2013 - 23:38

Veel sterkte hoor, moet vreselijk zijn... :cry:  Ik hoop echt dat je hem terug in je armen mag sluiten :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 10 oktober 2013 - 10:29

Nog heel veel sterkte !!!

Chloe
Chloe
  • 24 berichten

#44 Geplaatst 25 oktober 2013 - 11:39

Bedankt allemaal. Voorlopig haalt het niets uit, maar ik blijf hopen!

Liefs

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#45 Geplaatst 25 oktober 2013 - 15:29

Verschrikkelijk he... Ik hoop nog altijd met jou mee hoor! :hug: :hug:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist, langharig, kater, grote kater, vermist, Diest