Spring naar inhoud

- - - - -

Féline, mijn steun en toeverlaat! :)

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 11 juli 2013 - 11:20

Féline is altijd al een specialeke geweest, ze voelt als ik ziek ben, me niet goed voel of verdrietig ben, dan hangt ze rond mij, ligt rond mij, en vooral dan drukt ze steeds haar snoet tegen mijn voeten :) :)

Dat heb ik niet met mijn andere 3...  Féline voelt dus meer aan, als ik haar knuffel voel ik me ook beter, het is alsof ze goeie straling geeft :)

De laatste dagen voelt ze het dat ik verdrietig ben, ze wacht op mij als ik met iets bezig ben, kijkt meer naar mij precies met bezorgde ogen, echt zo lief! :)

hebben jullie dat ook met één of meerdere van jullie poezels?

Bijgevoegde thumbnails

• Picture 001.jpg
  • Picture 003.jpg
  • Picture 005.jpg

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#2 Geplaatst 11 juli 2013 - 11:39

Wat lief! :heart:

Ik heb ook een bijzondere band met mijn Rakker. Toen ik haar als bang kitten vond, was ik de eerste die ze vertrouwde. Ondertussen is ze niet meer zo bang van andere mensen en valt het minder op. Maar toen ze vorige zomer bij andere mensen was, was ze terug bang en krabde en blies ze soms. Toen ik dan op bezoek kwam, was ze meteen terug de oude, lieve, knuffelige Rakker. Ze zat bij die mensen alleen op zolder en durfde daar niet af te komen, maar toen ik daar was, kwam ze gewoon gezellig mee naar alle kamers (nog wel wat voorzichtig, maar het was de eerste keer dat ze van de zolder durfde komen). Toen ik haar mee met de trein naar huis nam, is ze ook heel rustig en braaf geweest terwijl ze normaal dan paniekerig miauwt. Het was echt of ze gewoon blij was dat ze met mij mee mocht. Dus ook al valt het nu niet meer op omdat ze tegen andere mensen ook lief is, ik weet dat ze toch nog heel erg aan mij gehecht is :) .
Buiten dat is ze ook gewoon een heel lief katje waar ik alles mee kan doen. Zelfs bij dingen die ze echt niet wilt, zal ze mij nooit pijn doen of agressief zijn. En dat is zo'n verschil tegenover hoe ze was als kitten toen we haar vonden. Ze is ook een kat die heel goed luistert als iets niet mag en komt als ik haar roep :) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 11 juli 2013 - 11:54

Zo lief, doet toch goed dat je zo een speciale band hebt he, dieren doen zo veel meer :love4:  en ja ik heb dat hier ook. :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 11 juli 2013 - 12:21

Zo lief :love4:
Ik heb dat niet dat ze mij zo aanvoelen, maar als ik mij slecht voel en ik knuffel Joe eens, voel ik mij wel beter :) Maar die knuffelt altjd graag en is altijd geduldig, ik heb niet het gevoel dat dat verandert als ik mij slecht voel.

Bewerkt door kate2, 11 juli 2013 - 12:36.

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 11 juli 2013 - 14:50

Had ik met onze Rebel :( , als ik een opstoot van MS had dan week hij niet van mijn zijde en als ik een week in bed moest blijven dan lag hij steeds in mijn armen te slapen. Hij kon me ook zo aanzien, dat ik er zelf weemoedig van werd en slikte en zei "komaan we moeten er samen door"! Zo'ne schat vind ik niet meer terug. Mijn nieuw poezeltjes zijn gewoon anders! :love4:
KS2015

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 11 juli 2013 - 17:31

Ik had ook een Féline, ze was mijn allereerste Persje, een "schildpadje". Ze was héél lief en voelde perfect aan wanneer ik moest getroost worden.Ze is gestorven toen ze 17,5 jaar was, een lief, broos oud madammeke. Jouw Féline is een prachtige poes ! Je kan zo in haar ogen verdrinken, zo'n schattebout.
ps : leuke kleur op je teennagels !