Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

poesje of kater loopt rond in de tuin van het vriendinnetje van mijn zoon wie kent deze poes? plaats Hemiksem

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 13 juli 2013 - 11:48

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 13 juli 2013 - 12:12

Die heeft een bandje aan en is dus van iemand. Heb je het al op facebook geplaatst?
Kan je eventueel wat flyers ophangen in een buurtwinkel of zo? Hoe meer mensen te weten komen dat er een verloren gelopen dutske ergens in een tuin zit, hoe groter de kans dat de baasjes snel gevonden worden.

Veel succes!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 13 juli 2013 - 14:44

Sabine2, op 13 juli 2013 - 12:12, zei:

Die heeft een bandje aan en is dus van iemand. Heb je het al op facebook geplaatst?
Kan je eventueel wat flyers ophangen in een buurtwinkel of zo? Hoe meer mensen te weten komen dat er een verloren gelopen dutske ergens in een tuin zit, hoe groter de kans dat de baasjes snel gevonden worden.

Veel succes!

Ik ga het zeker zeggen dat ze het veel moeten delen op face book en flyers hangen enz . ik denk ook wel dat het nog baasjes heeft en ik hoop ook dat de baasjes hem of haar aant zoeken zijn ! Ik weet wel dat het bang is van auto's maar voor de rest heel aanhankelijk is  :)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 13 juli 2013 - 20:15

Hang eens een briefje aan het bandje met jouw telefoonnummer en de vraag je te bellen als de kat van iemand is?
Misschien is ze niet eens echt verloren maar komt ze gewoon op bezoek? Ik heb op die manier de buurtkater leren kennen, die liep eens mauwend achter mij om 12u 's nachts. Dus een briefje aan het bandje en de volgende dag belden mensen van in de straat, dat het hun kat was.

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 14 juli 2013 - 09:12

Nasa, op 13 juli 2013 - 20:15, zei:

Hang eens een briefje aan het bandje met jouw telefoonnummer en de vraag je te bellen als de kat van iemand is?
Misschien is ze niet eens echt verloren maar komt ze gewoon op bezoek? Ik heb op die manier de buurtkater leren kennen, die liep eens mauwend achter mij om 12u 's nachts. Dus een briefje aan het bandje en de volgende dag belden mensen van in de straat, dat het hun kat was.

het probleem is hij wil bij hun niet meer weg :-)Maar ze gaan morgen ermee naar de dierenarts daar in de buurt om te zien of hij gechipt is,maar ondertussen weten ze wel dat het een kattinnetje is. Als er echt niemand reageert mag ze wel bij hun blijven wonen :-)

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 14 juli 2013 - 10:46

CVR, op 14 juli 2013 - 09:12, zei:

het probleem is hij wil bij hun niet meer weg :-)Maar ze gaan morgen ermee naar de dierenarts daar in de buurt om te zien of hij gechipt is,maar ondertussen weten ze wel dat het een kattinnetje is. Als er echt niemand reageert mag ze wel bij hun blijven wonen :-)
Bij hen blijven wonen! super weer eentje dat gered wordt :)

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#7 Geplaatst 15 juli 2013 - 11:41

Tof dat je je ontfermt over dit diertje! Jammer genoeg is een halsbandje niet altijd een garantie dat een dier nog een thuis heeft... mensen doen de meest ongelooflijke dingen tegenwoordg... dus een poes dumpen inclusief bandje is gaan rariteit meer...
Andere sites die nuttig kunnen zijn:  doe zeker een melding aan de site van CAD en check of ze er al niet als verloren opstaat... (is specifiek voor Antwerpen) , Binnenbeest, gevondenenvermistehuisdieren.be, kiavu.
Hang ook affiches op aan winkels, op plaatsen waar veel mensen komen, zet de foto er bij op, ook flyers in brievenbussen zijn nuttig!
Verwittig dierenartsen uit de buurt, asielen, ..
Als je op Facebook zou zitten, daar is blijkbaar ook een pagina aangemaakt om gevonden en verloren dieren aan te geven.
Zoveel te meer mensen op de hoogte zijn, zoveel te meer kans heb je om de eigenaar terug te vinden...
Groetjes, Nadine

Bewerkt door Nadine, 15 juli 2013 - 11:43.

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 17 juli 2013 - 11:25

Nadine, op 15 juli 2013 - 11:41, zei:

Tof dat je je ontfermt over dit diertje! Jammer genoeg is een halsbandje niet altijd een garantie dat een dier nog een thuis heeft... mensen doen de meest ongelooflijke dingen tegenwoordg... dus een poes dumpen inclusief bandje is gaan rariteit meer...
Andere sites die nuttig kunnen zijn:  doe zeker een melding aan de site van CAD en check of ze er al niet als verloren opstaat... (is specifiek voor Antwerpen) , Binnenbeest, gevondenenvermistehuisdieren.be, kiavu.
Hang ook affiches op aan winkels, op plaatsen waar veel mensen komen, zet de foto er bij op, ook flyers in brievenbussen zijn nuttig!
Verwittig dierenartsen uit de buurt, asielen, ..
Als je op Facebook zou zitten, daar is blijkbaar ook een pagina aangemaakt om gevonden en verloren dieren aan te geven.
Zoveel te meer mensen op de hoogte zijn, zoveel te meer kans heb je om de eigenaar terug te vinden...
Groetjes, Nadine

het ergste vind ik dat deze mensen zich  echt al aan't hechten  zijn aan dit poesje :onzeker: Als de echte baasjes hun poesje ook terug willen gaan daar tranen vloeien hoor! Hoe vlug een poes een hart kan veroveren he!! :heart:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden