Spring naar inhoud

- - - - -

Waarom je kittens niet gratis aanbiedt?

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 13 juli 2013 - 12:46

Hierom dus:

http://www.hln.be/hl...-dan-dood.dhtml

omdat er nog veel te veel zotten rondlopen.

Bewerkt door Lilia2055, 13 juli 2013 - 12:46.

Geplaatste afbeelding

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:03

OMG! Wat een gestoorde mensen leven er op deze aardbol...
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:03

idd, er lopen nog veel zotten rond :( Ik vrees helaas dat het de mensen die de kittens gratis meegeven, vaak niet zo heel veel kan schelen. Over een paar maanden zijn er immers weer 'verse'....

Lily2118
Lily2118
  • 296 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:10

:o Hoe kom je er ook bij!!
Kattenknuffels xx

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:21

Had dit ook gelezen, verschrikkelijk! Als ik zo iets lees heb ik echt veel zin om de prijs van mijn kittens te verhogen.
Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:46

En daar begint het dan mee om vervolgens op mensen over te gaan ... ziek gewoon!

Time spent with cats is never wasted

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#7 Geplaatst 13 juli 2013 - 13:50

Ok, ik heb het artikel opgeklikt, titel gelezen en weer dicht gedaan. Ik word razend van dierenbeulen. Met dieren kan nog veel te veel gesold worden. Ik ben heel vredelievend maar van zo'n mensen krijg ik lelijke gedachten in mijn hoofd. :knuppel:

meitepeit
meitepeit
  • 1.711 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 13 juli 2013 - 14:38

we waarschuwen al zo dikwijls op de forums, geef geen kittens of katten gratis weg.

het is ongelooflijk wat een gestoorde gek, het begint met dieren, wat is het volgend slachtoffer?
maar wat ik wel vindt, er is een stuk eigen verantwoordelijkheid bij de eigenaar,
je kan de poes sterilliseren of de poezepil geven, maar nooit of te nimmer gratis weggeven.
dat is vragen om moeilijkheden, kijk maar wat er is gebeurt, dat is te triest voor woorden

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 juli 2013 - 15:54

Pppfffff... Hoe ziek kunnen mensen zijn. Niet te geloven gewoon. Kan er echt niet bij.
Wij hebben vroeger heel erg veel nestjes gehad en wij gaven deze ook gewoon gratis weg. Als ik nu zulke verhalen hoor, ben ik wel blij dat het altijd mensen waren die we kenden en geen wildvreemden...

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#10 Geplaatst 13 juli 2013 - 17:50

Wij hebben ook nestje gehad van gedumpte kat die we in huis hebben genomen.   We hebben 1 kitten zelf gehouden en 3 ook gratis weggegeven aan mensen.   Maar ik moest wel een goed gevoel hebben bij de mensen, ik heb ook mensen geweigerd.   Uiteindelijk zijn ze alle 3 goed terecht gekomen en horen we soms nog hoe het ermee gaat.   Ook onze andere kat hebben we gratis gekregen, gekozen uit nestje en dan regelmatig gaan bezoeken tot hij 12 weken oud was.   Dus ook veel gratis katjes komen gelukkig goed terecht.   Maar ieder katje dat niet goed terecht komt is ééntje te veel uiteraard.

Zo'n verhalen zijn inderdaad gruwelijk, hoe kun je nu een kitten zo doodschoppen.   Iets wat zo lief en zo schattig is...   Daarvoor moet je een psychopaat zijn, zulke mensen zijn het wat mij betreft niet waard om te leven.   Als je zo'n dingen doet voor de fun komt het nooit nog goed.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 13 juli 2013 - 18:37

Vreselijk om te lezen. Die vent is echt serieus ziek! :NoWhy: