Spring naar inhoud

- - - - -

WC PAPIER

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 17 juli 2013 - 11:29

Te koop in mijn favoriete supermarkt :
Een pak
:catrollover 6 GELE rollen,
:catrollover of een pak van 6 RODE rollen,
:catrollover of,(je raadt het al), een pak van 6 INKTZWARTE rollen.

:d NO WAY dat ik mijn kont of mijn fiffimusti daaraan blootstel :d

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 17 juli 2013 - 11:47

kdenk
als je in t kleinste kamertje zit
en je hebt dringend wc papier nodig
dat t niet uitmaakt in welk kleur die voor handen is

als je maar wc papier hebt!

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 17 juli 2013 - 11:59

zolang de kleur maar niet afgeeft :lachen:

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 17 juli 2013 - 12:09

Bekijk berichtAnathema, op 17 juli 2013 - 11:59, zei:

zolang de kleur maar niet afgeeft :lachen:

Och, kan ook eens leuk zijn niet :d

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 17 juli 2013 - 12:22

Rood lijkt me sommige momenten niet zo handig haha.
Alle wc papier word trouwens wel gebleekt en/of gekleurd dus daar zie ik het probleem niet zo. Tenzij je gerecycleerd neemt natuurlijk. :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 17 juli 2013 - 14:51

Geef mij maar gewoon wit papier!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 17 juli 2013 - 15:51

Maakt niet uit welke kleur als het maar wc papier is.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 17 juli 2013 - 17:46

had mijn  man gisteren maar een rol van eender welk kleur bij de hand gehad met zijn diaree onderweg... dan had ik die was niet moeten doen amaiiiiiiiiiiiii....... nen volwassen vent en dat sch****t nog in zijn broek :help:        :lachen: :lachen: :lachen:

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 17 juli 2013 - 21:55

Haha Miranda, denk inderdaad dat de kleur niet had uitgemaakt voor uwe man. Vind het grappig en toch heel erg voor hem.

Ik ben ooit ook eens onderweg naar huis geweest met het gedacht dat ik de wc nooit nimmer ging halen. Man man, had ik mijn best moeten doen om het in te houden. Elke keer als ik dacht van: nu is het te laat, dan gingen de krampen weg. Ik zo snel als ik kon naar huis en daar aangekomen... (rarara) moest ik niet meer naar de wc...

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 17 juli 2013 - 22:10

ja zeg kan me voorstellen.. hij moest in zaventem vliegveld zijn.; was in de kelders bezig en toen kreeg hij krampen en moest dringend naar wc met diaree... moest een eind lopen naar wc.. heb hem nog gevraagd kon je niet je gat toenijpen en lopen als een h¨¨¨¨¨¨ ke euhm sorry guys... heb da gedaan zei hij.. maar twas telaat...

zal je maar overkomen dan je dan nog naar je auto moet er plastiek in moet leggen .. en speciaal van brussel naar gent moet rijden om te douchen en kleding te verversen.... (zal hem in het vervolg een reserve onderbroek meegeven hahahaha)

achteraf kan een mens er wel eens mee lachen maar denk op de moment zelf voor hem....

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 17 juli 2013 - 22:13

Bekijk berichtmiranda, op 17 juli 2013 - 17:46, zei:

had mijn  man gisteren maar een rol van eender welk kleur bij de hand gehad met zijn diaree onderweg... dan had ik die was niet moeten doen amaiiiiiiiiiiiii....... nen volwassen vent en dat sch****t nog in zijn broek :help: :lachen: :lachen: :lachen:

whahahah, cool
Zo heb ik me eens een keer ziek gemeld op het werk.. Belde mijn baas me op hoe het met me ging en ik heel frisjes ja goed hoor..
Kreeg toen de reactie waarom ik niet naar school was gekomen dus maar uitleg gedaan dat ik het echt niet schoon ging halen die dag..
Hebben samen enorm gelachen daarna, was de eerste keer dat ze hoorde dat iemand  zich ziek meldde met diarree

Geplaatste afbeelding