Spring naar inhoud

- - - - -

Poezenpil

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 18 juli 2013 - 10:54

Bekijk berichtginnie, op 17 juli 2013 - 22:42, zei:

Dan heb ik het verkeerd begrepen, bedankt voor je toelichting!

Wat betreft de testen, de meeste dierenartsen weten het niet goed en stellen dan alleen de standaard testen voor. Ik zal er morgen (of het weekend) eens voor gaan zitten om een en ander voor je op een rijtje te zetten, met de reden erbij waarom ik vind dat je er minimaal op zou moeten testen. Als anderen me niet voor zijn dan ;) Als ik anderen voor ben dan kunnen anderen het misschien aanvullen. niet direct iets met de poezenpil te maken, maar denk ik wel met een ander onderdeel van je post ;)
oke?

Prima, en zoals ik al zei, mijn katjes kunnen er maar wel mee varen.
Geplaatste afbeelding

CharlyHappyLola
CharlyHappyLola
  • 71 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 13 augustus 2013 - 12:10

Bekijk berichtSolotje, op 17 juli 2013 - 12:28, zei:

Ik ben het eens met Eleonora maar enfin daar wil je toch niet naar luisteren dan kan ik je alleen maar in het belang van de poes
een goede pil adviseren perlutex (NL) of provera (BE).

Het is zeer belangrijk om deze pil altijd op dezelfde dag en uur stip te geven, ook de hoeveelheid.

Hallo!

Ik kom even naar je toe voor de pil (via Stijn :) )
Ik moet de pil geven aan mijn poes. Het gaat haar eerste keer zijn. Haar nestje vertrekt de komende dagen. Wij gaan binnen 2 weken met verlof voor 2 weken. De dierenarts heeft ons MEGECAT geadviseerd. Gezien jouw ervaring had ik graag jouw mening hierover want onze poes gaat die pil vanaf nu tot 02/2014-03/2014 moeten nemen...

Alvast bedankt!
Sylvie (Cattery Charly's Home)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 13 augustus 2013 - 15:22

Volledig akkoord met allen die zeggen dat er al genoeg katjes ronddolen.
Ik heb er in de laatste 2 weken zelf 5 gevonden (niet allemaal samen, maar eens 2 en dan eens 1 en dan nog 1 en dan nog 1, voor alle duidelijkheid).
Moesten alle katten gesteriliseerd en gecastreerd zijn dan zouden er al heel wat kleine arme dondertjes minder moeten af zien.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 13 augustus 2013 - 16:56

oh en nog iets...
je schrijft dat je wilt kweken met je katjes omdat ze zo super zijn... Maar het katerke is toch nog een kitten, hoe kan je dan zijn karakter zo vlug al weten? Alle kleine kittens zijn toch lief en mooi en schattig en aanhankelijk en ...... ?